Help! Mies petti ja nyt uhkaa jättää, miten saan hänet haluamaan jatkaa suhdetta?
Tarvitsisin neuvoja ja tukea samassa tilanteessa olleilta. Mies jäi kiinni pettämisestä. Nyt sanoo että ei näe suhteellamme olevan tulevaisuutta. Minä en halua erota. Olen valmis antamaan pettämisen anteeksi. Ja parantamaan suhdettamme. Meillä on kaksi pientä lasta, joten teen tämän myös lasten vuoksi. Ja rakastan edelleen miestäni. Vinkkejä kaivataan, miten kääntää miehen pää? Kiitos!
Kommentit (159)
Onko täällä muita samassa tilanteessa olleilta? Pettämisestä on noin kk aikaa...Kiinni jäätyään mies ei ole koskenut minuun :-(
Vierailija kirjoitti:
En minä keksi mitään keinoa, jolla sinä voisit kääntää miehesi pään. Hänen itsensä se pitää haluta tehdä. Ikävä kyllä ei kuulosta kovin lupaavalta sinun kannaltasi, vaikka toisaalta ehkä parempi olisikin erota pettäjästä.
En missään nimessä halua erota. Miten saan miehen ymmärtämään, että rakastan häntä yli kaiken ja ero satuttaa lapsiakin?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä haluat jatkaa ? Anna mennä menojaan.
Mistä sitten tulisi rahaa?
Kyllähän miehellä on syynsä nyt ettei halua jatkaa kanssasi. Ehkä pettäminen oli johdannaista siitä, ajatteli että jätät kun saat tietää. Mitä hän sanoo syyksi miksi ei halua jatkaa? Eikö hän enää rakasta? Onko rakastunut johonkin toiseen? Ettekö ole keskustelleet ollenkaan aiheesta? Anna muuttaa toisaalle, ehkä ajan kanssa mieli muuttuu, ehkä ei. Mutta tuskin hänen päätään saat mitenkään käännettyä vaan pahennat vain hänen ahdistustaan jos painostat.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä haluat jatkaa ? Anna mennä menojaan.
Lasten vuoksi. Ja koska rakastan miestäni.
Ei kannata! On jo henkisestikin jättänyt sinut kun ei kerran edes koske sinuun.
Pakkaat sen kamat ja muuttakoon muualle.
Sovit elarit ja tapaamiset,etkä koske tikullakaan.
KErran pettää,aina pettää.
Itse annoin anteeksi,ihan turhaa.
Vuosi meni ja taas jäi kii.
EI kun lusikat jakoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä keksi mitään keinoa, jolla sinä voisit kääntää miehesi pään. Hänen itsensä se pitää haluta tehdä. Ikävä kyllä ei kuulosta kovin lupaavalta sinun kannaltasi, vaikka toisaalta ehkä parempi olisikin erota pettäjästä.
En missään nimessä halua erota. Miten saan miehen ymmärtämään, että rakastan häntä yli kaiken ja ero satuttaa lapsiakin?
Kyllä hän sen varmaan ymmärtää, muttei taida enää rakastaa sinua. Lapsiahan ero varmaankin satuttaa, se on totta.
Anna mennä. Mitä sä pask@lla teet, kun ei sulla varmaan ole peltoakaan. Kasvata samalla itsellesi selkäranka,äläkä ole tuollainen tossu. Et anna todellakaan lapsille hyvää mallia,jos jäät tuohon roikkumaan. Lapset vaistoaa enemmän kuin uskotaan.
Tässä on sulle erittäin tärkeä neuvo: älä vingu miestä takaisin!
Jätä lapset viikonlopuksi miehelle ja lähde kavereiden kanssa viihteelle. Esitä että ei haittaa tippaakaan ja ole jatkavinasi elämää.
Ainoa keino! Jos kitiset ja itket yms, mies lähtee ihan varmasti koska tietää että otat takaisin milloin vaan jos hänestä siltä tuntuis. Sitten kun esität ettei kiinnosta niin sille iskee paniikki!
Jos tämä keino ei tepsikkään niin et olis saanu sitä jäämään mitenkään muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä rakastat,mutta mies ei. Ei hän olisi pettänyt jos sinua rakastaisi.
En mä haluaisi,että mun kanssa oltaisiin säälistä.Jos toinen on ilmottanut,että ei näe yhteistä tulevaisuutta.Anna sen mennä.Olen itsekkin eronnu ja lapsiakin on.Ei siihen kuole
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän miehellä on syynsä nyt ettei halua jatkaa kanssasi. Ehkä pettäminen oli johdannaista siitä, ajatteli että jätät kun saat tietää. Mitä hän sanoo syyksi miksi ei halua jatkaa? Eikö hän enää rakasta? Onko rakastunut johonkin toiseen? Ettekö ole keskustelleet ollenkaan aiheesta? Anna muuttaa toisaalle, ehkä ajan kanssa mieli muuttuu, ehkä ei. Mutta tuskin hänen päätään saat mitenkään käännettyä vaan pahennat vain hänen ahdistustaan jos painostat.
Kiitos kommentista! Sanoo että olen tehnyt liikaa töitä ja en ole osallistunut kotitöihin tarpeeksi ja olen valittanut asioista :-(... Mies kuitenkin itse halusi että palaan töihin melko pian lapsen syntymän jälkeen. Olen luvannut tehdä kaikki muutokset mitä mies kritisoi, mutta silti hän haluaa erota. :(
1. Sanot miehelle että ero on ihan ok ja sen jälkeen käyttäydyt niin kuin hän olisi yhdentekevä ihminen sinulle
2. Alat järjestelemään ositusta ja huoltajuusasioita virallista tietä
3. Käytät huomattavan paljon aikaa ja rahaa että fiksaat itsellesi killer-ulkonäön. Treenaat ja otat kaikki mahdolliset kauneushoidot
4. Odotat rauhassa muutaman viikon
5. Mies tulee oven taakse anelemaan sinua takaisin
Teidän ei auta muuta kuin yrittää keskustella asiasta. Ja sinun sanoa hänelle suoraan, että rakastat häntä ja et halua erota. Ja voisitte yrittää mennä vaikka pariterapiaan mikäli se hänelle sopii.