Pesin "vahingossa" miehen paidat pilalle, nyt kaduttaa
Mies siis käytti vanhoja kulahtaneita bändipaitojaan kaupungillakin. Useasti sanoin, että eikö voisi pukea jotain vähän siistimpää. Lopulta meni hermo asiaan ja pesin ne muka "vahingossa" pilalle pyykissä. Nyt on huono omatunto, kun mies vieläpä uskoi, että kyseessä oli vahinko. Annanko asian olla, vai pitäisikö kertoa totuus?
Kommentit (38)
Jos mies tekisi jotain vastaavaa, täällä olisi lynkkaus käynnissä.
Miltä naiset tuntuisi, jos mies heittäisi jonkun suvussa kulkeneen kaulakorun roskiin, koska "se oli niin ruma". Bändipaidoilla saattaa olla samanlaista tunnearvoa. Mutta naiset voi näköjään toimia diktaattorina aivan miten haluavat.
Veljen vaimo harrasti aikoinaan tuota. Sitten häneltä alkoi katoamaan tavaroita. Sitä mukaa kun käly konmaritti veljeni tavaroita, tämä kantoi roskiin vaimolleen tärkeitä asioita. Kalliit huivit, hajuvedet, lasisarjat - ei ne ole sen tärkemäpiä kuin veljen bändipaidat tai vanhat kirjat.
Vierailija kirjoitti:
Oletko ap sama joka muutama vuosi sitten kantoi miehensä kitaran jätekatoksen?
https://www.vauva.fi/keskustelu/2440537/vein_miehen_kitaran_jatekatokse…
Löytyihän se. Sama pariskunta? 😁
Mulle rakkaita vaatteita ei PILAA kukaan!
Mä tierän just kuinka ne pesen. Vaikka ämpärissä.
Meillä minä pesen pyykit ja mies ei.. näin saan kummanki vaatteet pysymään ehjinä. Meillä käyttää kummatki bändipaitoja koska tyyli on Rock :)
Sinusta tulee mieleen musiikkikappale
ps. mulla on noiden bändipaita
Tiedätkös. Ne vanhat kulahtaneet bändipaidat on arvotavaraa sun rihkama-ketjuliike-massamuotiin verrattuna. Niitä on aika paljon vaikeampi korvata. Mistä löydät vaikka jonkun paidan, jonka mies on löytänyt teininä semmosen bändin keikalta, jota ei enää edes ole? Entä jos on saanut vielä nimmarit? Ihan tosissaan, miten korvaat?
Jos mun mies tekis jotain tollasta niin tulis kyllä kalliiks ukolle.
Miksi et vaikka vaan ostanut jotain vaatteita, jotka on sunkin mieleen?
Vähän sama ois jos ukko saksis muijan tekoripset koska "se näyttää niin pelleltä niissä" tai nakkais roskikseen avara-aukkoiset paidat ja polven paljastavat hameet että ei näyttäis halvalta mun rinnalla".
Tuo on todella törkeästi tehty, en antais anteeks.
Kahta lukuun ottamatta kaikilla vastaajilla on ollut niin kiire närkästymään, että eivät ehtineet pysähtyä miettimään, miten kulahtaneet bändipaidat pestään pilalle😁 Ei, ne eivät kutistu korkeissa lämpötiloissakaan...
Vierailija kirjoitti:
Miten paidan saa pestyä pilalle, jos se on jo kulahtanut? Bändipaidat tuskin olivat villaa, että olisivat liian kuumassa kutistuneet nukenvaatteiksi.
Tätä minunkin piti kysyä, miten ap siis pesi pilalle ne paidat?
Vierailija kirjoitti:
Kahta lukuun ottamatta kaikilla vastaajilla on ollut niin kiire närkästymään, että eivät ehtineet pysähtyä miettimään, miten kulahtaneet bändipaidat pestään pilalle😁 Ei, ne eivät kutistu korkeissa lämpötiloissakaan...
Kaataa klooria sekaan niin eiköhän mene paita kuin paita pilalle (jos on tummaa kangasta). Jos on vaaleat paidat niin joku punainen rätti sekaan tmv.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten paidan saa pestyä pilalle, jos se on jo kulahtanut? Bändipaidat tuskin olivat villaa, että olisivat liian kuumassa kutistuneet nukenvaatteiksi.
Tätä minunkin piti kysyä, miten ap siis pesi pilalle ne paidat?
Toinen oli sellainen harmaansävyinen ja toinen valkoinen paita, niin "vahingossa" sitten eksyi punaista pyykkiä samaan koneeseen
Poistat itsesi miehen kämpästä ja elämästä. Korvaat rahalla aiheuttamasi vahingon ja lisäksi tietysti maksat aikanaan tuomioistuimen määräämän sakon; mieshän toki tekee asiasta rikosilmoituksen. Sitten viisastut ja seuraavan miehen kanssa et perseile vastaavasti, tai mieluiten vaikkapa tapat itsesi niin et ole enää muiden riesana ollenkaan.
Vaihtoehtoisesti keksit parempia tarinoita, niin ei tarvitse toistella samoja juttuja palstalla vuodesta toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies tekisi jotain vastaavaa, täällä olisi lynkkaus käynnissä.
Miehethän tekee tuota. Pesevät pyykit tahallaan väärin, että pääsevät siitä hommasta. Ihan samalla tavalla miehet eivät imuroi kunnolla tai polttavat ruuan pohjaan, koska "eivät osaa ja vaimo tekee kaiken niin paljon paremmin". Jos naiselle olisi tehty noin, hän saisi vain kommentteja, että pese itse omat pyykkisi. Noitakin ketjuja on täällä ollut.
Narsistia heitetään diagnoosina aika kevein perustein, mutta toisen omaisuuden tahallinen tuhoaminen on jo aika hyvä indikaattori.