Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiellettyä hedelmää...

Vierailija
25.07.2019 |

Kertokaa kenen kanssa olette harrastaneet jotain, mikä on yleisesti ottaen kiellettyä. Esim. Anopin, apen, opettajan, pomon, hierojan, papin, poliisin, hoitajan, miehen/vaimon siskon/veljen ym. kanssa ja mitä olette harrastaneet.

Sekä naiset voisi kertoa, mistä "kielletystä" fantasioitte.

Make75

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä himoitsen siskoni miestä, mutten ole uskaltanut ehdottaa mitään.

N75

Vierailija
2/27 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielletty on himoittanut aina...kaverin poikaveri...exän pikkuveli...työkaveri...ja nyt viimeksi mökkinaapuri...hänen kanssaan satunnaisia panoja jo 3 vuotta....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen täysikää oma itseä vuotta vanhempi sisko, oma serkkutyttö, isän serkku. Myöhemmin varattuna miehenä, kotonansa puutteessa pidetty varattu nainen, todella kiimainen tapaus, uusisin jos hän haluaisi vielä. Viime aikoina oma vaimo jo vuosia.

Vierailija
4/27 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N75

No mikset ole? Olisiko mies sua nuorempi? Tiiä vaikka mieski himoitsee sua

Vierailija
5/27 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole harrastanut mitään, mutta poikani paras kaveri houkuttaa minua todella paljon. Yllätän itseni monesti miettimästä, miltä tuntuisi iskeä kynteni hänen kankkuunsa aktin aikana. Epäilemättä hyvältä.

En aio maistaa tätä hedelmää ikinä. Se olisi aivan liian perverssiä ja pilaisi välini sekä tämän pojan että oman poikani kanssa. Liian iso hinta hetken hekumasta.

Molemmat pojat ovat yli 20-vuotiaita, joten en sentään ihan pikkupojista haaveile. Sanottakoon se puolustuksekseni.

Vierailija
6/27 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N75

No mikset ole? Olisiko mies sua nuorempi? Tiiä vaikka mieski himoitsee sua

No koska tuo olisi loukkaavinta ja törkeintä mitä omalle siskolleen voisi koskaan tehdä? Oletko ihan tärähtänyt että ehdotat tuollaista? Pahimmillaan sisko eroaisi miehestään ja katkaisi välit n75:een. Sitten olisi hyvä vai?

Eri

Vierailija
7/27 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pannut kaverin naista sekä neljää eri työkaveria. Lisäksi olen vuosia himoinnut anoppiani, jolta koen saavani samanlaisia tunteita.

Vierailija
8/27 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin itseäni vanhemman naisen kanssa, jolla oli kaksi teinityttöä. Monta kertaa jäimme tytöille kiinni panemisesta, kun jompi kumpi tyttö tuli yllättäen huoneeseen. Vaikka oltiin peiton alla, näkivät kyllä usein kun nussin eri asennoissa tai kun äiti otti suihin. Äiti oli erittäin aktiivinen sängyssä ja halusi kullia kaikkialla ja usein. Molemmat näkivät myös seisovan kaluni. Oltiin myös kerran saunassa kaikki yhtä aikaa ja tytöt kovasti vilkuilivat kaluani. Huomasin, että vanhempi tyttö oli ihastunut minuun ja kiehnäsi vieressä ja vihjaili seksiin, mutta en tietenkään tehnyt itse mitään. Joku pervo olisi käyttänyt tilaisuutta hyväkseen, itse en tietenkään.

Vierailija
9/27 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainut miestä joka oli ja on edelleen naimisissa miehen kanssa. Itse olen mies ja naimisissa naisen kanssa.

Vierailija
10/27 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollessani 17v olin ensimmäisen sukupuoliyhteyden minua vanhemman lähisukulaisen kanssa.

Vierailija
11/27 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään fyysistä, mutta anoppi oli ulkosaunan ikkunan edessä täyteläiset ja isot rinnat paljaina. En kehdannut katsoa pidempään ja jäi epäselväksi halusiko hän esitellä itseään minulle muka huomaamatta.

Vierailija
12/27 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole harrastanut mitään, mutta poikani paras kaveri houkuttaa minua todella paljon. Yllätän itseni monesti miettimästä, miltä tuntuisi iskeä kynteni hänen kankkuunsa aktin aikana. Epäilemättä hyvältä.

En aio maistaa tätä hedelmää ikinä. Se olisi aivan liian perverssiä ja pilaisi välini sekä tämän pojan että oman poikani kanssa. Liian iso hinta hetken hekumasta.

Molemmat pojat ovat yli 20-vuotiaita, joten en sentään ihan pikkupojista haaveile. Sanottakoon se puolustuksekseni.

Eihän se ole kuin maistaa. Minä olen useasta kaverin äidistä haaveillut ja paria kaverin tätiä päässytkin jyystämään

Vierailija
13/27 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haistelen naisten pikkareita, mutta onko joku pannut omaa äitiä.

Vierailija
14/27 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsisin nusaseen muslimimuijaa, kannattaako...?

Vierailija
15/27 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilen seksistä varatun työkaverin kanssa,mutta vain mielikuvissani rakastelen hänen kanssa ;)

Vierailija
16/27 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haaveilen seksistä varatun työkaverin kanssa,mutta vain mielikuvissani rakastelen hänen kanssa ;)

Olenko minä se sun varattu työkaveri? ;) Minäkin haaveilen seksistä sinun kanssa, jatkuvasti.

Vierailija
17/27 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin mietin työkaveria yöjunassa , nykyisin naapurinmiestä yökylässä. Varattuja miehiä vain ovat....

Vierailija
18/27 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena kuvittelin usein parhaan kaverini tosi muodokasta äitiä, joka oli maatalon emäntä. Usein, kun olin kaverin luona käymässä nainen tuli maatilan ulkotöiden jälkeen sisään ja kävi suihkussa. Pesuhuoneen ovi oli usein vähän auki, sieltä näkyi helposti hän alasti tai sitten hän vain kulki vähän liian pienessä saunatakissaan talossa pukemaan ja takki ei aina ollut ollenkaan kunnolla kiinni eli näkyi kaikkea. Näin usein hänen ihanat rintansa, sopivasti vähän pyöreän,  kiihottavan vatsan ja ison karvakolmion ja pepun. Hän huomasi kyllä usein, että katselen häntä pitkään mutta ei tehnyt yhtään peitelläkseen itseään, katsoi vain takaisin. Hän oli varmasti tosi kiihkeä ja halukas miehensä kanssa seksissä, sen jotenkin näki olemuksesta. Kuvittelin lukemattomia kertoja  masturboidessani miten tekisimme sen ja miten ihanaa se olisi. Koskaan en kertonut tietenkään kaverilleni asiasta,

Vierailija
19/27 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin pomon kanssa naimisiin! Ollaan molemmat naisia, 12v jo yhdessä:) 

Pari vuotta siinä meni pomo/alainen suhteessa. Oli se jännää aikaa nyt kun muistelee..

Vierailija
20/27 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen haaveillut vuosien aikana lukuisista työpaikan naisista ja kahden , eri työpaikoissa olleen kanssa on joskus päästy sänkyyn asti. Kumpikin olivat tosi kiihkeitä, varattuja kuten minäkin. Muodokkaita ja eroottisia naisia. Kummallakin oli kuulemma siloin kotona huonoa seksiä tai muuten meni vain huonosti.

Oli se todella ihanaa, kun sai heiltä seksiä, sai nähdä kun riisuivat alasti ja sai koskea, kiihottaa ja lopulta mennä sisään kuumaan pimppiin. Kumpikin oli äänekäs ja nautti jo hellästä suuseksistä hurjasti ääneen ( eivät saaneet sitä kotona)  ja sitten yhdynnässä oli vielä enemmän ääntä. Kumpikin laukesi monta kertaa. Ne ovat seksikertoja, joita muistelen usein

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän