Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiellettyä hedelmää...

Vierailija
25.07.2019 |

Kertokaa kenen kanssa olette harrastaneet jotain, mikä on yleisesti ottaen kiellettyä. Esim. Anopin, apen, opettajan, pomon, hierojan, papin, poliisin, hoitajan, miehen/vaimon siskon/veljen ym. kanssa ja mitä olette harrastaneet.

Sekä naiset voisi kertoa, mistä "kielletystä" fantasioitte.

Make75

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus nro 10

Vierailija
22/27 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haaveilen seksistä varatun työkaverin kanssa,mutta vain mielikuvissani rakastelen hänen kanssa ;)

Olenko minä se sun varattu työkaveri? ;) Minäkin haaveilen seksistä sinun kanssa, jatkuvasti.

Sitähän ei koskaan tiedä :) .Kiinnostukseni ei ole vain seksuaalista.Tuskin on työkaverinkaan puolelta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haaveilen seksistä varatun työkaverin kanssa,mutta vain mielikuvissani rakastelen hänen kanssa ;)

Olenko minä se sun varattu työkaveri? ;) Minäkin haaveilen seksistä sinun kanssa, jatkuvasti.

Sitähän ei koskaan tiedä :) .Kiinnostukseni ei ole vain seksuaalista.Tuskin on työkaverinkaan puolelta.

Kerro hänestä lisää ;) ei minunkaan kiinnostus ole vain seksuaalista.

Vierailija
24/27 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro hänestä lisää ;) ei minunkaan kiinnostus ole vain seksuaalista.

En kerro enempää.Ei miehetkään mitään kerro eikä  myönnä... :D

Vierailija
25/27 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole mitään aktia, mutta tykkään "vakoilla" naisia. Varsinkin ku on pimeä, niin etsin ikkunoita, mistä näkyisi naisia vähissä vaatteissa tai ilman vaatteita.

Jotkut naiset tykkäävät kun heitä katsellaan, mutta voi sen kokea epämiellyttävänäkin.

Onko tämä kiellettyä tai pervoa?

M75

Vierailija
26/27 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei ole mitään aktia, mutta tykkään "vakoilla" naisia. Varsinkin ku on pimeä, niin etsin ikkunoita, mistä näkyisi naisia vähissä vaatteissa tai ilman vaatteita.

Jotkut naiset tykkäävät kun heitä katsellaan, mutta voi sen kokea epämiellyttävänäkin.

Onko tämä kiellettyä tai pervoa?

M75

Onneks mulla aina verhot kiinni iltasin.Kyl mä kokisin sen epämiellyttäväks,jos joku vieras mies kyttäis mua 

Vierailija
27/27 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pannut työkaverin kanssa useasti, jopa johtoryhmän neukkarin pöydällä, työpaikan vessassa, autossa. Varattuja molemmat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi