Kiellettyä hedelmää...
Kertokaa kenen kanssa olette harrastaneet jotain, mikä on yleisesti ottaen kiellettyä. Esim. Anopin, apen, opettajan, pomon, hierojan, papin, poliisin, hoitajan, miehen/vaimon siskon/veljen ym. kanssa ja mitä olette harrastaneet.
Sekä naiset voisi kertoa, mistä "kielletystä" fantasioitte.
Make75
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haaveilen seksistä varatun työkaverin kanssa,mutta vain mielikuvissani rakastelen hänen kanssa ;)
Olenko minä se sun varattu työkaveri? ;) Minäkin haaveilen seksistä sinun kanssa, jatkuvasti.
Sitähän ei koskaan tiedä :) .Kiinnostukseni ei ole vain seksuaalista.Tuskin on työkaverinkaan puolelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haaveilen seksistä varatun työkaverin kanssa,mutta vain mielikuvissani rakastelen hänen kanssa ;)
Olenko minä se sun varattu työkaveri? ;) Minäkin haaveilen seksistä sinun kanssa, jatkuvasti.
Sitähän ei koskaan tiedä :) .Kiinnostukseni ei ole vain seksuaalista.Tuskin on työkaverinkaan puolelta.
Kerro hänestä lisää ;) ei minunkaan kiinnostus ole vain seksuaalista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro hänestä lisää ;) ei minunkaan kiinnostus ole vain seksuaalista.
En kerro enempää.Ei miehetkään mitään kerro eikä myönnä... :D
Tämä ei ole mitään aktia, mutta tykkään "vakoilla" naisia. Varsinkin ku on pimeä, niin etsin ikkunoita, mistä näkyisi naisia vähissä vaatteissa tai ilman vaatteita.
Jotkut naiset tykkäävät kun heitä katsellaan, mutta voi sen kokea epämiellyttävänäkin.
Onko tämä kiellettyä tai pervoa?
M75
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ole mitään aktia, mutta tykkään "vakoilla" naisia. Varsinkin ku on pimeä, niin etsin ikkunoita, mistä näkyisi naisia vähissä vaatteissa tai ilman vaatteita.
Jotkut naiset tykkäävät kun heitä katsellaan, mutta voi sen kokea epämiellyttävänäkin.
Onko tämä kiellettyä tai pervoa?
M75
Onneks mulla aina verhot kiinni iltasin.Kyl mä kokisin sen epämiellyttäväks,jos joku vieras mies kyttäis mua
Pannut työkaverin kanssa useasti, jopa johtoryhmän neukkarin pöydällä, työpaikan vessassa, autossa. Varattuja molemmat.
Vastaus nro 10