Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailen miestä mutta jotain outoa on

Vierailija
25.07.2019 |

Tapasin yli puolivuotta sitten netissä miehen. Komea, hurmaava, erittäin fiksu ja hauska. Juttelimme yli kuukauden lähes päivittäin ja keskustelut olivat pitkiä ja syvällisiä. Hän asuu hieman syrjemmässä pikkukaupungissa jonne matkaa on minun luoltani jonkun verran. Mies on kokki ja kaikesta päätellen hyvä sellainen, tekee keikkatyötä pääsääntöisesti joten pystyi arkenakin käymään luonani. Meidän kemiat todella sopivat yhteen ja yhdessä vietetty aika oli ihanaa aivan kaikin puolin.
Nyt kuitenkin olen viimeisen kuukauden aikana huomannut hieman outoja asioita miehessä. En ole käynyt hänen luonaan. Syyksi hän sanoo ettei pikkukylässä ole mitään tekemistä ja hän asuu pienessä asunnossa. Kuitenkin hänellä ja kaksi kissaa joita kuulemma ystävänsä käy hoitamassa kun luonani. Tämä oli ok alussa, nyt hieman kummastuttaa. Hän on ollut kerran naimissa mutta ovat eronneet miltei 20 vuotta sitten. Miehellä on kaksi lasta, mutta ei juurikaan puhu heistä, varsinkaan selvinpäin. Mies muuttuu ottaessaan alkoholia hieman omituiseksi. Lupailee maat ja mannut ja miten pitää minusta. Ei siinä muuten, mutta selvinpäin on asiallisempi ja olut taitaa maistua miehelle enemmänkin. On myös pienessä humassa kertonut miten eks vaimo tuhlasi hänen kaikki rahansa ja hänelle jäi kamalat velat. Vei myös lapset ja käännytti heidät häntä vastaan. Eks oli myös pettänyt häntä useasti.
Jotenkin en ihan osaa uskoa kaikkea mitä hän kertoo. Hän on todella taitava puhumaan ja vakuuttelemaan. Hän on myös todella hurmaava, mutta ehkä hieman saan narsisti viboja hänestä. En haluaisi juttua kuitenkaan lopettaa. Mies on n 50.v ja minä 45.v

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta se vie sunkin rahat. Kumpi kustantaa syömiset, juomiset yms?

Vierailija
42/50 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinuna luottaisin kuitenkin intuiitioon. Jos se tuntuu yhtään epäilyttävältä, sitä se todennäköisesti onkin. 

Tätä olen myös miettinyt. Mutta en halua kuitenkaan viä lopettaa juttua. Katsotaa mihin menee..

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuullostaa kyllä harvinaisen tutulta. Onko mies tumma, keskivartalo lihava ja etunimi alkaa j kirjaimella ja sukunimi a kirjaimella? Ja asuu pirkanmaalla?

Itseasiassa on?? Tunnetko miehen?? Syntynyt vuonna 68

Ap

Vierailija
44/50 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon kirjoituksen perusteella miehessä ei ole mitään outoa. Miten esimerkiksi noi kissat olivat epäilyttäviä ap:n mielestä? Eikö ole hyvä, että tuttu hoitaa niitä miehen poissaollessa? En yhtään käsitä, mitä ap ajaa takaa.

Yleisesti on toki niin, että vaistoihin kannattaa luottaa. Mies ei varmastikaan ole n.rsisti, mutta ehkä ap ei sovi yhteen hänen kanssaan.

Taisin selittää huonosti. Mies kehuu itseään ja tuntuu että hänen on oltava oikeassa ja hän on oikeassa. Monesti on minulle sanonut että ei se menee kylläkin näin, jne. Lupailee todella suuria ja isoja asioita kun on ottanut. Olen laittanut humalan piikkiin, mutta tämä tuntuu alkavan heti kun hän saa oluen käteen. Myös monet erillaiset sairaudet kummastuttavat mitä hänellä on ollut. Jotenkin erikoinen viba hänestä tulee mitä enemmän hänen kanssaan aikaa vietän. 

Mutta mielestäni on outoa, kun emme koskaan ole hänen luonaan ja olen tarjoutunut ajamaan sinne monesti, mutta ei. Tulee vain mieleen onko hänellä todella joku toinen nainen sielä. 

Ap

No kysy siltä, tyhmä!!!:D

Jatkoa vielä. Olen seurannut tätä palstaa noin viikon ja yksi asia ihmetyttää mua ylitse muiden. Eli ettekö osaa puhua niiden ukkojenne kanssa??? Eikö niiltä voi kysyä suoraan asioista, jotka sattuvat vaivaamaan mieltä???

Olet uusi palstalla? Tervetuloa tänne provojen maailmaan. Ei täällä ukoilta kysytä, kun satuja rustataan.

Vierailija
45/50 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuullostaa kyllä harvinaisen tutulta. Onko mies tumma, keskivartalo lihava ja etunimi alkaa j kirjaimella ja sukunimi a kirjaimella? Ja asuu pirkanmaalla?

Ap

*rumpujen pärinää*

Vierailija
46/50 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon kirjoituksen perusteella miehessä ei ole mitään outoa. Miten esimerkiksi noi kissat olivat epäilyttäviä ap:n mielestä? Eikö ole hyvä, että tuttu hoitaa niitä miehen poissaollessa? En yhtään käsitä, mitä ap ajaa takaa.

Yleisesti on toki niin, että vaistoihin kannattaa luottaa. Mies ei varmastikaan ole n.rsisti, mutta ehkä ap ei sovi yhteen hänen kanssaan.

Taisin selittää huonosti. Mies kehuu itseään ja tuntuu että hänen on oltava oikeassa ja hän on oikeassa. Monesti on minulle sanonut että ei se menee kylläkin näin, jne. Lupailee todella suuria ja isoja asioita kun on ottanut. Olen laittanut humalan piikkiin, mutta tämä tuntuu alkavan heti kun hän saa oluen käteen. Myös monet erillaiset sairaudet kummastuttavat mitä hänellä on ollut. Jotenkin erikoinen viba hänestä tulee mitä enemmän hänen kanssaan aikaa vietän. 

Mutta mielestäni on outoa, kun emme koskaan ole hänen luonaan ja olen tarjoutunut ajamaan sinne monesti, mutta ei. Tulee vain mieleen onko hänellä todella joku toinen nainen sielä. 

Ap

Jatkoa vielä. Olen seurannut tätä palstaa noin viikon ja yksi asia ihmetyttää mua ylitse muiden. Eli ettekö osaa puhua niiden ukkojenne kanssa??? Eikö niiltä voi kysyä suoraan asioista, jotka sattuvat vaivaamaan mieltä???

Miehet valehtelee sujuvasti. Jos niitä uskoo on tyhmä.

Vierailija
47/50 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole ikinä kuullut kokista, joka tekee pääsääntöisesti keikkatyötä. Siis täh? Joku catering?

Ja tuo haluamattomuus kotiinsa voi olla ihan siitäkin kun häpeää sotkua. Mä oon tuntenut kaverini lähemmäs kymmenen vuotta ja kerran olen käynyt sisällä asti, nähdään aina mun luona tai kaupungilla. Ei mielellään kutsu kavereita kotiinsa, kun sen ukon romuja ja sotkuja on pitkin poikin ja ymmärrän ihan täysin, ei sen itsensäkään ole kiva olla kotonaan.

Vierailija
48/50 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kaikki täsmää isääni. Asuu pienessä kylässä pirkanmaalla, syntynyt vuonna 68, eronnut noin 17 vuotta sitten, kaksi lasta, minä ja isoveljeni. Olen pahoillani seuraavista faktoista jos todella seurustelet isäni kanssa. Hän on ollut avoliitossa 16 vuotta naisen kanssa ja heillä on kaksi kissaa. En usko että he ovat juurikaan välittäneet toisistaan 10 vuoteen, mutta asuvat yhdessä koska eivät osaa olla yksin ja tietysti rahallinen hyöty. Isälläni on ollut juttua muutaman muun naisen kanssa. Hän on alkoholisti, narsisti ja patologinen valehtelija. Todella taitava puhumaan ihmiset pyörryksiin. Isälläni on myös huomattavasti velkaa, koska on ITSE kussu raha-asiansa. 

Maailma on joko todella pieni tai sitten olet löytänyt jonkun hyvin samankaltaisen ihmisen. Ennemmin keskustelisin asiasta yksityisviesteillä kuin täällä. 

Mutta olen pahoillani jos kyseessä on todella isäni. Suosittelen pysymään kaukana, ei ole mikään mukava ihminen, vaikka osaakin antaa sellaisen kuvan. 

Vierailija
49/50 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tämäkin on tekaistu tarina. Mammat antavat mielellään "hyviä" neuvoja näihinkin.

Vierailija
50/50 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokin palkoilla ei lupailla maita ja mantuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän