Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailen miestä mutta jotain outoa on

Vierailija
25.07.2019 |

Tapasin yli puolivuotta sitten netissä miehen. Komea, hurmaava, erittäin fiksu ja hauska. Juttelimme yli kuukauden lähes päivittäin ja keskustelut olivat pitkiä ja syvällisiä. Hän asuu hieman syrjemmässä pikkukaupungissa jonne matkaa on minun luoltani jonkun verran. Mies on kokki ja kaikesta päätellen hyvä sellainen, tekee keikkatyötä pääsääntöisesti joten pystyi arkenakin käymään luonani. Meidän kemiat todella sopivat yhteen ja yhdessä vietetty aika oli ihanaa aivan kaikin puolin.
Nyt kuitenkin olen viimeisen kuukauden aikana huomannut hieman outoja asioita miehessä. En ole käynyt hänen luonaan. Syyksi hän sanoo ettei pikkukylässä ole mitään tekemistä ja hän asuu pienessä asunnossa. Kuitenkin hänellä ja kaksi kissaa joita kuulemma ystävänsä käy hoitamassa kun luonani. Tämä oli ok alussa, nyt hieman kummastuttaa. Hän on ollut kerran naimissa mutta ovat eronneet miltei 20 vuotta sitten. Miehellä on kaksi lasta, mutta ei juurikaan puhu heistä, varsinkaan selvinpäin. Mies muuttuu ottaessaan alkoholia hieman omituiseksi. Lupailee maat ja mannut ja miten pitää minusta. Ei siinä muuten, mutta selvinpäin on asiallisempi ja olut taitaa maistua miehelle enemmänkin. On myös pienessä humassa kertonut miten eks vaimo tuhlasi hänen kaikki rahansa ja hänelle jäi kamalat velat. Vei myös lapset ja käännytti heidät häntä vastaan. Eks oli myös pettänyt häntä useasti.
Jotenkin en ihan osaa uskoa kaikkea mitä hän kertoo. Hän on todella taitava puhumaan ja vakuuttelemaan. Hän on myös todella hurmaava, mutta ehkä hieman saan narsisti viboja hänestä. En haluaisi juttua kuitenkaan lopettaa. Mies on n 50.v ja minä 45.v

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidan tuntea henkilön. Asuuko La-alkuisella paikkakunnalla.

Ei. Po-alkuisella.

Aha. Jos se asuu Po-alkuisella, niin sit se on ihan okei.

😂😂

Vierailija
22/50 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihda nyt hyvä ihminen tyyliäs provota. Pitkä teksti täynnä sitätätätota.

Aina sama sisältö, mies muuten täys kymppi, mutta blaablaablaa....

Ja mammat menee näihin aina.

Yksinkertaisimmat kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa outo asia tuossa on että haukkuu eksäänsä vielä 20 vuoden jälkeen. Juu ei jatkoon.

Vierailija
24/50 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vuotta ollut aikaa tehdä asioille jotain ja mitään muuta ei ole saanut aikaiseksi kuin alkoholiongelman. Todellinen saalis. Mies ei selkeästi näe että hänellä on vastuu omasta elämästään, vika on aina jossain muussa.

Vierailija
25/50 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutulta kuulostaa. Seurasi helvetti, joka jatkuu yhä. Velatkin ( yli satatuhatta) olivat muiden syytä. Ikää nykyään saman verran eli viisikymppinen. Kotipaikkakunta voi olla mitä tahansa. Näihin liittyy patologista valehtelua.

P a k e n e!

Vierailija
26/50 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon kirjoituksen perusteella miehessä ei ole mitään outoa. Miten esimerkiksi noi kissat olivat epäilyttäviä ap:n mielestä? Eikö ole hyvä, että tuttu hoitaa niitä miehen poissaollessa? En yhtään käsitä, mitä ap ajaa takaa.

Yleisesti on toki niin, että vaistoihin kannattaa luottaa. Mies ei varmastikaan ole n.rsisti, mutta ehkä ap ei sovi yhteen hänen kanssaan.

Vierailija
27/50 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian hurmaava ollakseen totta. Älä usko mihinkään sinisilmäisesti. Kokki miehet voivat olla melkoisia huithapeleita ja raskas työ vaatii raskaat huvit jotenka he viihtyvät ravintoloissa paljon vapaa-aikoinaankin. Hän voi asua jonkun naisen luona jolla on kaksi kissaa ja hakee uutta naista jonka luokse pääsee asumaan. Nainen on uhannut heittää pihalle ja uusi majapaikka pitäisi löytyä nopeesti. 

Hän tuntuu jopa liian hurmaavalta kyllä ollakseen totta. Olen myös miettinyt onko hänellä joku nainen kotonaan, koska niin vastahakoisesti on minua sinne viemässä. Myös jutut kavereista ovat hieman epäilyttäviä. Ei ole puhunut mitään yhteenmuutosta kanssani, mutta omalle kotipaikalleen ei mua ole viemässä. Olemme kuitenkin nähneet usein jo..

Ap

Vierailija
28/50 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei la La vaan loppuu 

Ap

Vierailija
29/50 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon kirjoituksen perusteella miehessä ei ole mitään outoa. Miten esimerkiksi noi kissat olivat epäilyttäviä ap:n mielestä? Eikö ole hyvä, että tuttu hoitaa niitä miehen poissaollessa? En yhtään käsitä, mitä ap ajaa takaa.

Yleisesti on toki niin, että vaistoihin kannattaa luottaa. Mies ei varmastikaan ole n.rsisti, mutta ehkä ap ei sovi yhteen hänen kanssaan.

Taisin selittää huonosti. Mies kehuu itseään ja tuntuu että hänen on oltava oikeassa ja hän on oikeassa. Monesti on minulle sanonut että ei se menee kylläkin näin, jne. Lupailee todella suuria ja isoja asioita kun on ottanut. Olen laittanut humalan piikkiin, mutta tämä tuntuu alkavan heti kun hän saa oluen käteen. Myös monet erillaiset sairaudet kummastuttavat mitä hänellä on ollut. Jotenkin erikoinen viba hänestä tulee mitä enemmän hänen kanssaan aikaa vietän. 

Mutta mielestäni on outoa, kun emme koskaan ole hänen luonaan ja olen tarjoutunut ajamaan sinne monesti, mutta ei. Tulee vain mieleen onko hänellä todella joku toinen nainen sielä. 

Ap

Vierailija
30/50 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

se asuu vieläkin lapsuudenkodissaan

mitään naista tai lapsia ei ole

velat voi olla totta mut nekin ihan omaa syytä

Vierailija
31/50 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksää on hyvä syyttää kaikesta, varsinkin veloista. No oma kumppanini asui pikkuasunnossa eikä omistanut juuri mitään, siis esim.huonekaluja jne. Mutta eipä se mitään kun ei koskaan mitään muuta antanut ymmärtääkkään.  Luulen siis ettei ap tämä mies vain kehtaa pyytää sinua kylään. Nuo rahajutskat kyllä vähän selvittäisin että miten pahat ulosottovelat tapailemallasi tyypillä on. Mutta jos se ei sinua haittaa että niitä on tai miten asiat meneekään niin jatka vain tapailua. Häpeän takia usein valehdellaan tai vähän väritetään juttuja koska jos kertoisi totuuden niin ei pian enään kelpaisikaan.

Vierailija
32/50 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki novellit voi onnistua. Eiköhän sieltä vielä jotain löydy.

Vierailija
33/50 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän taitaa olla katkeroitunut keski-ikäinen juoppo.... Tuollaisia on Suomi täynnä. Ei tule koskaan lunastamaan lupauksiaan.

Vierailija
34/50 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihda nyt hyvä ihminen tyyliäs provota. Pitkä teksti täynnä sitätätätota.

Aina sama sisältö, mies muuten täys kymppi, mutta blaablaablaa....

Ilmeisesti edellinen provo aiheesta kaluttiin loppuun. Narsisti sitä, ja narsisti tätä jne jne jne...:D

Vierailija
35/50 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taisin selittää huonosti. Mies kehuu itseään ja tuntuu että hänen on oltava oikeassa ja hän on oikeassa. Monesti on minulle sanonut että ei se menee kylläkin näin, jne. Lupailee todella suuria ja isoja asioita kun on ottanut. Olen laittanut humalan piikkiin, mutta tämä tuntuu alkavan heti kun hän saa oluen käteen. Myös monet erillaiset sairaudet kummastuttavat mitä hänellä on ollut. Jotenkin erikoinen viba hänestä tulee mitä enemmän hänen kanssaan aikaa vietän. 

Mutta mielestäni on outoa, kun emme koskaan ole hänen luonaan ja olen tarjoutunut ajamaan sinne monesti, mutta ei. Tulee vain mieleen onko hänellä todella joku toinen nainen sielä. 

Ap

No kysy siltä, tyhmä!!!:D

Vierailija
36/50 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jatkoa vielä. Olen seurannut tätä palstaa noin viikon ja yksi asia ihmetyttää mua ylitse muiden. Eli ettekö osaa puhua niiden ukkojenne kanssa??? Eikö niiltä voi kysyä suoraan asioista, jotka sattuvat vaivaamaan mieltä???

Vierailija
37/50 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Po-alkuisella.

Aha. Jos se asuu Po-alkuisella, niin sit se on ihan okei.

Ai Po alkuinen, tunnen varmasti miehen.

Vierailija
38/50 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jatkoa vielä. Olen seurannut tätä palstaa noin viikon ja yksi asia ihmetyttää mua ylitse muiden. Eli ettekö osaa puhua niiden ukkojenne kanssa??? Eikö niiltä voi kysyä suoraan asioista, jotka sattuvat vaivaamaan mieltä???

Olen puhunut ja kysynyt, mutta saan vain epämääräisiä vastauksia, jotka tuntuvat muuttuvan kokoajan. Mies puhuu kyllä hyvin syvällisesti, muttei juuri itsestään. Jotenkin hankala saada mitään otetta miehestä.

Ap

Vierailija
39/50 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostaa kyllä harvinaisen tutulta. Onko mies tumma, keskivartalo lihava ja etunimi alkaa j kirjaimella ja sukunimi a kirjaimella? Ja asuu pirkanmaalla?

Vierailija
40/50 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna luottaisin kuitenkin intuiitioon. Jos se tuntuu yhtään epäilyttävältä, sitä se todennäköisesti onkin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi