Tapailen miestä mutta jotain outoa on
Tapasin yli puolivuotta sitten netissä miehen. Komea, hurmaava, erittäin fiksu ja hauska. Juttelimme yli kuukauden lähes päivittäin ja keskustelut olivat pitkiä ja syvällisiä. Hän asuu hieman syrjemmässä pikkukaupungissa jonne matkaa on minun luoltani jonkun verran. Mies on kokki ja kaikesta päätellen hyvä sellainen, tekee keikkatyötä pääsääntöisesti joten pystyi arkenakin käymään luonani. Meidän kemiat todella sopivat yhteen ja yhdessä vietetty aika oli ihanaa aivan kaikin puolin.
Nyt kuitenkin olen viimeisen kuukauden aikana huomannut hieman outoja asioita miehessä. En ole käynyt hänen luonaan. Syyksi hän sanoo ettei pikkukylässä ole mitään tekemistä ja hän asuu pienessä asunnossa. Kuitenkin hänellä ja kaksi kissaa joita kuulemma ystävänsä käy hoitamassa kun luonani. Tämä oli ok alussa, nyt hieman kummastuttaa. Hän on ollut kerran naimissa mutta ovat eronneet miltei 20 vuotta sitten. Miehellä on kaksi lasta, mutta ei juurikaan puhu heistä, varsinkaan selvinpäin. Mies muuttuu ottaessaan alkoholia hieman omituiseksi. Lupailee maat ja mannut ja miten pitää minusta. Ei siinä muuten, mutta selvinpäin on asiallisempi ja olut taitaa maistua miehelle enemmänkin. On myös pienessä humassa kertonut miten eks vaimo tuhlasi hänen kaikki rahansa ja hänelle jäi kamalat velat. Vei myös lapset ja käännytti heidät häntä vastaan. Eks oli myös pettänyt häntä useasti.
Jotenkin en ihan osaa uskoa kaikkea mitä hän kertoo. Hän on todella taitava puhumaan ja vakuuttelemaan. Hän on myös todella hurmaava, mutta ehkä hieman saan narsisti viboja hänestä. En haluaisi juttua kuitenkaan lopettaa. Mies on n 50.v ja minä 45.v
Kommentit (50)
Kyllä mun mielestä sun pitäisi edes käydä siellä hänen kotonaan. Jos hän ei pyydä, niin vaadi. Kyllä koti kertoo ihmisestä aika paljon.
Jaa sinä saat narsistiviboja hänestä? Minä saan sinusta en-osaa-ollenkaan-asettua-toisten-ihmisten-asemaan-viboja.
Mä luottaisin vaistooni. Puheitahan voi tarkistella, mutta mistä sitä tietää onko nimikään oikea. Jos yrität ottaa etäisyyttä, niin tulee esille se toinen puoli, jos epäilyksesi on oikea.
Vaihda nyt hyvä ihminen tyyliäs provota. Pitkä teksti täynnä sitätätätota.
Aina sama sisältö, mies muuten täys kymppi, mutta blaablaablaa....
Jos kaveri on aina tulossa sun luo, muttei koskaan kutsu kotiinsa, jotain outoa siinä on.
Liian hurmaava ollakseen totta. Älä usko mihinkään sinisilmäisesti. Kokki miehet voivat olla melkoisia huithapeleita ja raskas työ vaatii raskaat huvit jotenka he viihtyvät ravintoloissa paljon vapaa-aikoinaankin. Hän voi asua jonkun naisen luona jolla on kaksi kissaa ja hakee uutta naista jonka luokse pääsee asumaan. Nainen on uhannut heittää pihalle ja uusi majapaikka pitäisi löytyä nopeesti.
Taidan tuntea henkilön. Asuuko La-alkuisella paikkakunnalla.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Po-alkuisella.
Vierailija kirjoitti:
Vaihda nyt hyvä ihminen tyyliäs provota. Pitkä teksti täynnä sitätätätota.
Aina sama sisältö, mies muuten täys kymppi, mutta blaablaablaa....
Ja mammat menee näihin aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Po-alkuisella.
Aha. Jos se asuu Po-alkuisella, niin sit se on ihan okei.
Tapailin useamman kuukauden miestä jonka kanssa tavattiin aina mun luona. Alkuun tämä oli ok, mutta alkoi ihmetyttää kun en vaan saanut käydä kertaakaan hänen kotonaan. Lupaili aina mutta aina tuli joku este, kutsui luokseen mutta viime hetkellä olisikin pitäny hengailla jossain kahvilassa. Meni maku koko tyyppiin.
aha, eli dumppaankin tuon nyt sitten treffilistaltani.
Luottaisin vaistooni. Jos tuntuu, ettei tyypissä kaikki ole kohdillaan, olet todennäköisesti oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Tapailin useamman kuukauden miestä jonka kanssa tavattiin aina mun luona. Alkuun tämä oli ok, mutta alkoi ihmetyttää kun en vaan saanut käydä kertaakaan hänen kotonaan. Lupaili aina mutta aina tuli joku este, kutsui luokseen mutta viime hetkellä olisikin pitäny hengailla jossain kahvilassa. Meni maku koko tyyppiin.
Mun mies myös seurusteluaikana vältteli hänen luo tuloa, oltiin aina meillä. Lopulta kävi sellainen tilanne että oli pakko poiketa siellä hakemassa hänen tavaroita, ja minä kuskasin autolla kun hänen auto oli huollossa. Pyysin saada tulla sisään käymään. Mies varoitti, että siellä ei sitten ole siistiä. Sanoin että ei haittaa.
No joo ei ollut siistiä. Oikein poikamiesboksi painajaisesta! Harvat huonekalut oli jostain kirpputorilta haettuja yhteensopimattomia. Yhtäkään koriste-esinettä ei ollut koko kämpässä eikä esim. verhoja ikkunoissa. Kaikki tasot oli täynnä roskia, tölkkejä ja roinaa. Vessan lavuaari ja pytty olivat tummuneet ja lavuaarissa oli partakarvan pätkiä ja kovettunutta hammastahnaa. Villakoiria meni pitkin nurkkia ja koko asunto haisi vahvasti pölylle. Olihan se vähän järkytys, mutta ihme kyllä yhdessä ollaan edelleen ;)
Dumbbaa nyt tuo ressukka. Kaikki me ollaan ex vaimon uhreja, minäkin jolla ei ole edes ex vaimoa. Miksi naiset menee näihin säälisuhteisiin jonkun juopon kanssa? Mikä niissä parkiaisissa oikein kiehtoo? Joku vakipanoko niitä kissoja katsoo sillä aikaa kun on luonasi? Aika hyvin on mies kelvannut jos jaksaa vieläkin 20 vuoden jälkeen jauhaa jostain liitostaan. Siinä ajassa on moni nainen ehtinyt ohittaa tarjouksen luultavammin miehen alkoholismista johtuen.
Palstan mukaan vain ongelmaisilla naisilla on kissa tai kissoja, joten...
Ap, juttelisin ensin että haluat käydä miehen luona. Älä vielä luovuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies myös seurusteluaikana vältteli hänen luo tuloa, oltiin aina meillä. Lopulta kävi sellainen tilanne että oli pakko poiketa siellä hakemassa hänen tavaroita, ja minä kuskasin autolla kun hänen auto oli huollossa. Pyysin saada tulla sisään käymään. Mies varoitti, että siellä ei sitten ole siistiä. Sanoin että ei haittaa.
No joo ei ollut siistiä. Oikein poikamiesboksi painajaisesta! Harvat huonekalut oli jostain kirpputorilta haettuja yhteensopimattomia. Yhtäkään koriste-esinettä ei ollut koko kämpässä eikä esim. verhoja ikkunoissa. Kaikki tasot oli täynnä roskia, tölkkejä ja roinaa. Vessan lavuaari ja pytty olivat tummuneet ja lavuaarissa oli partakarvan pätkiä ja kovettunutta hammastahnaa. Villakoiria meni pitkin nurkkia ja koko asunto haisi vahvasti pölylle. Olihan se vähän järkytys, mutta ihme kyllä yhdessä ollaan edelleen ;)
Ihan uteliaisuuttani kyselen, mites miehesi siisteyskäsitys on muuttunut parisuhteen aikana? Minun mieheni poikamiesboksi oli hyvin saman suuntainen, mutta en valitettavasti tajunnut vaaran merkkejä. Viimeiset viisitoista vuotta olekin sitten keräillyt roskia tasoilta, sukkia lattioilta, likaisia astioita pöydiltä....
Ihmissuhteissa kannattaa yleensä luottaa siihen sisäiseen ääneen. Se on usein oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan uteliaisuuttani kyselen, mites miehesi siisteyskäsitys on muuttunut parisuhteen aikana? Minun mieheni poikamiesboksi oli hyvin saman suuntainen, mutta en valitettavasti tajunnut vaaran merkkejä. Viimeiset viisitoista vuotta olekin sitten keräillyt roskia tasoilta, sukkia lattioilta, likaisia astioita pöydiltä....
Kieltämättä on vähän samaa. Oma-aloitteisesti mies ei tee mitään siivoamiseen liittyvää, ei varmaan edes huomaa siivouksen tarvetta, mutta sentään osallistuu kun "käskee" tehdä jotain. Onnistuu kyllä luomaan sitä sotkua ihan elämisellään paljon enemmän kuin minä, kun juurikin jättää tavaroita noin ympäriinsä eikä korjaa pois käytön jälkeen.
Toisaalta kaikissa meissä on vikamme ja ei minua nyt tuon asian takia koko avioliitto sentään kaduta, kun sentään pienen nalkutuskoulutuksen jälkeen suostuu valittamatta osallistumaan kotitöihin kunhan sanoo mitä pitää tehdä.
Ei nyt kyllä kuulosta mitenkään erityisen huolestuttavalta mikään mitä kerrot.
Mullakin on aina mennyt suhteissa niin, että tapaamiset meillä jos ei asuta yhdessä. Poikamiehet ei välttämättä niin paljon aina niihni kämppiinsä panosta, tulevat mieluummin naisen kotiin. a
Miksi miehen pitäisi ilmeisesti aikuisista lapsistaan kovasti puhella?
Alkoholi nyt on sellainen että monet puhuu aika höpöjä sen vaikutuksen alaisena ja persoona muuttuu. Siinä olet ihan viisas jos et usko kaikkia juovuksissa puhuttuja juttuja, silloin kun tulee helposti liioiteltua ja puhuttua vähän mitä sattuu itse kullakin. Anna mennä juovuksissa puhutun korvasta sisään ja toisesta ulos.