Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko huomanneet että suuri osa miehistä haluaa kontroilloida naisia?

Vierailija
25.07.2019 |

Tekee ehkä ihan sitä tietämättään, mutta tämän olen huomannut!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei en ole huomannut. - Missä tällaisen olisi voinut huomata? - Kun aika paljon olen kohdannut ja tavannut niin miehiä kuin naisia niin sinkkuja kuin parisuhteessa eläviä ja harvoin, jos koskaan on ullu tunnetta, että mies haluaa kontrolloida naista tai naisia.  

t.petri 32v

T: Irma 62v

Vierailija
22/25 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska te naiset valitsette niitä kontrolloivia ja dominoivia laatikkopäitä.

Mulle on sattunut kohdalle pari passiivista perässävedettävää pallopäätä. Ei sekään ole hyvä vaihtoehto, mutta jostain syystä moni heittäytyisi mielellään vapaamatkustajaksi.

Eli dominoiva johtajamies on haussa sinullakin. Voi voi, kun niitä ei riitä kaikille. :(

Sitten onkin Helsingin kahvilat akateemista ja matkustelevaa city-sinkutarta täynnä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen haluaa nimenomaan miehen joka on perheenpää. Useimmat eivät vain tuota myönnä, mutta näin on

mies51v

Vierailija
24/25 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä voi testata käytännössä pyytämällä johonkin itseensä liittyvään asiaan muutosta.

Jos toinen on suostuvainen ottamaan pyynnön vakavasti, hän ei ole pyri kontrolloimaan.

Jos taas sen sijaan hän suhtautuu pyyntöön negatiivisesti ja jopa pyytäjää pilkaten tai haukkuen, hän haluaa kontrolloida.

Yleisesti naisiin kohdistuvan kontrolloinnin näkee siinä, miten muutoshaluisiin naisiin suhtaudutaan. Tarvitseeko minun edes ottaa esille feminismivihaa ja sitä, että on keksitty sana "nalkuttaa", joka viittaa yleensä naispuoliseen pyytäjään?

Vierailija
25/25 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen haluaa nimenomaan miehen joka on perheenpää. Useimmat eivät vain tuota myönnä, mutta näin on

mies51v

Myönnetään. Osalla se dominointi ja alistaminen vaan menee liiallisuuksiin, ja siitä ei seuraa mitään hyvää. Vastuu vaatii itsekontrollia.