Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko huomanneet että suuri osa miehistä haluaa kontroilloida naisia?

Vierailija
25.07.2019 |

Tekee ehkä ihan sitä tietämättään, mutta tämän olen huomannut!

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

en

Vierailija
2/25 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mutta syytä olisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo

Vierailija
4/25 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Ennemminkin tuntuu, että haluavat naisen ottavan ohjat, päättävän kaikesta ja suunnilleen hoivaavan siihen päälle. Viehätyn hyvin dominoivista ns. johtajatyyppisistä miehistä, kerta itsekin olen sellainen luonteeltani, mutta tuntuvat parisuhteessa ainakin taantuvan "päätä sä ennemmin" -ihmisiksi, jotka haluavat vain päästä helpolla ja sälyttää päätökset ja vastuut toiselle. 

En oikeasti edes hahmota tätä kirjoittaessani, että mitä ne sellaiset kontrolloitavat asiat olisivat, ei ole kokemusta kai sitten.. Ellei juuri tuo ole jotain topping from bottom- kikkailua ja se kontrollointi on sitä, että pakotetaan olemaan kontrollissa.

Vierailija
5/25 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei en ole huomannut. - Missä tällaisen olisi voinut huomata? - Kun aika paljon olen kohdannut ja tavannut niin miehiä kuin naisia niin sinkkuja kuin parisuhteessa eläviä ja harvoin, jos koskaan on ullu tunnetta, että mies haluaa kontrolloida naista tai naisia.  

Vierailija
6/25 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen. Siksi en koskaan eläisikään parisuhteessa.

Niillehän tuntuu olevan ihan eri säännöt, niiden omassa päässään. Jos nainen tekisi esim parisuhteessakin saman, mitä mies jatkuvasti, mitenhän suu pantaisiin, vai alkaisiko lätty lätistä.. riippuu miehestä.

Vierailija
7/25 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei en ole huomannut. - Missä tällaisen olisi voinut huomata? - Kun aika paljon olen kohdannut ja tavannut niin miehiä kuin naisia niin sinkkuja kuin parisuhteessa eläviä ja harvoin, jos koskaan on ullu tunnetta, että mies haluaa kontrolloida naista tai naisia.  

t.petri 32v

Vierailija
8/25 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, tämä pitää sisällään myös ”hyvää tarkoittavat” neuvot jopa ihan tuntemattomilta miehiltä kuinka minun/naisten yleensä pitäisi elää ja olla, jotta olisimme enemmän miesten mieleisiä. Puhumattakaan sitten suhteissa tai perheissä tapahtuvasta kontrolloinnista tai sen yrityksestä. Nuorempana en niin huomannut tai ymmärtänyt, mutta nykyään keski-iässä sen jo tunnistaa.

Vierailija
9/25 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen. 

Vierailija
10/25 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olisikin näin.

Vierailija
11/25 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen nainen sen elämänsä aikana huomaa, jos kieltää, valehtelee.

Vierailija
12/25 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, tämä pitää sisällään myös ”hyvää tarkoittavat” neuvot jopa ihan tuntemattomilta miehiltä kuinka minun/naisten yleensä pitäisi elää ja olla, jotta olisimme enemmän miesten mieleisiä. Puhumattakaan sitten suhteissa tai perheissä tapahtuvasta kontrolloinnista tai sen yrityksestä. Nuorempana en niin huomannut tai ymmärtänyt, mutta nykyään keski-iässä sen jo tunnistaa.

Juuri näin.

Vierailija
13/25 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen ovimattona toimiva mies ei ole kiinnostava. Aavistuksen dominoiva on, jos kykenee itsereflektioon ja keskusteluun, eikä sokeasti vain pyri alistamaan.

Vierailija
14/25 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasin myöhemmällä iällä että myös isäni on vähän kontroilloiva minua kohtaan vaikka teininä en tätä tajunnut

Vierailija
15/25 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisuroksille kuten muillekaan eläimille ei ole luontaista haluta ja hoivata lapsia, joten kannattaa juosta jos oma mies alkaa ehdottaa lastenhankintaa. Se on tapa saada nainen nalkkiin. 

Vierailija
16/25 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se johtuu luonnostaan siitä että nainen tarvitsee välillä miehistä ohjausta ja huolenpitoa. Mies on perheyksikön pää ja tästä ei tingitä eikä keskustella.

Vierailija
17/25 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska te naiset valitsette niitä kontrolloivia ja dominoivia laatikkopäitä.

Vierailija
18/25 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on sattunut kohdalle pari passiivista perässävedettävää pallopäätä. Ei sekään ole hyvä vaihtoehto, mutta jostain syystä moni heittäytyisi mielellään vapaamatkustajaksi.

Vierailija
19/25 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se johtuu luonnostaan siitä että nainen tarvitsee välillä miehistä ohjausta ja huolenpitoa. Mies on perheyksikön pää ja tästä ei tingitä eikä keskustella.

Tuo ohjauksen ja huolenpidon sisältö on vain yksi veteen piirretty viiva.

Vierailija
20/25 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle on sattunut kohdalle pari passiivista perässävedettävää pallopäätä. Ei sekään ole hyvä vaihtoehto, mutta jostain syystä moni heittäytyisi mielellään vapaamatkustajaksi.

Eli dominoiva johtajamies on haussa sinullakin. Voi voi, kun niitä ei riitä kaikille. :(