Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko noloa lähtee pyörällä jonnekin puistonpenkille lukemaan?

Vierailija
25.07.2019 |

Et pääsisin vähän pois kotoa. Omalla terassilla paahtaa aurinko liian kuumasti eikä siellä voi olla.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei! Ma olen joskus mennyt viltin kanssa jonnekin puistoonkin ja ottanut evaatkin ja juotavaa sen kirjan lisaksi mukaan. :) Yhden hengen piknik :) 

Vierailija
2/30 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollenkaan, miksi olisi? Muista ottaa mukaan hattu ja vesipullo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea ihmiset sitten miettiikin! Itse käyn usein puistonpenkeillä istuksimassa, joskus kädessä on kirja, joskus kaljatölkki, joskus katselen vaan maisemia ja otan aurinkoa. Samoin käyn ottamassa puistoissa aurinkoa viltillä. Ei ole tullut mieleenkään miettiä onko se noloa vai ei. Ihan sama. 

Vierailija
4/30 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua istua maassa nurmikolla niiden punkkien takia. Yöks. Pysyttelen kävelyteillä ja penkeillä istun.

Tuntuu vaan jotenkin hölmöltä pysähtyä penkin kohdalle ja kaivaa kirja esiin.

Ap

Vierailija
5/30 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole; päinvastoin järkevä ratkaisu ja julkisten palvelujen hienoa käyttöä. Puistot ja penkit ovat ihmisten iloksi.

Vierailija
6/30 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitse kuitenkin joku, vähän rauhallisempi paikka siellä puistossa, että on riittävästi lukurauhaa ja mahdollisuus kunnolla keskittyä lukemaasi  kirjaan. 

Vierailija
7/30 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin täällä Helsingissä näkee paljon ihmisiä puistojen penkeillä tekemässä kaikenlaista. Lukemassa, tissuttelemassa alkoholia (myös ihan siistin näköisiä ihmisiä eikä pelkästään rappiojengiä), pelaamassa kännykällä tms.

Vierailija
8/30 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Sinccis

Vierailija
9/30 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde ihmeessä! Mä käyn usein puistossa istuskelemassa tai lukemassa, nytkin lähdössä ensin kauppaan hakemaan evästä ja sit puistoon lounaalle. Mun lähipuisto on aina täynnä kaikenlaisia ihmisiä, moni on yksin ottamassa aurinkoa tai lukemassa.

Vierailija
10/30 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähde ihmeessä! Mä käyn usein puistossa istuskelemassa tai lukemassa, nytkin lähdössä ensin kauppaan hakemaan evästä ja sit puistoon lounaalle. Mun lähipuisto on aina täynnä kaikenlaisia ihmisiä, moni on yksin ottamassa aurinkoa tai lukemassa.

Mut onhan toi kauheen noloa!

Sinccis

Vierailija
11/30 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvää päivää! Miksei voi mennä puiston penkille, yhtä hyvin kuin rannalle tai kahvilaan lukemaan kirjaa. Itse olin juuri viime viikolla yhden hengen piknikillä, istuin puistoon varjoon viltille. Eväitä ei ollut muuta kuin vettä. Nojailin mukavasti puuta vasten, kaksi tuntia meni huomaamatta.

Vierailija
12/30 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noloa, mutta tuhoon tuomittu yritys. Et nimittäin varmasti saa lukea rauhassa, vaan hetken päästä jo joku ilmaantuu paikalle kyselemään, että mitäs luet. Minulle käy näin aina. Toki jos et pistä pahaksesi juttuseuraa, niin mikäs siinä.

Vierailija
13/30 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On.

Sinccis

Onko supernoloa olla Suckis?

On. Sinua päästäisin jo itseni kärsimyksistäni.

Vierailija
14/30 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On.

Sinccis

Miksi olisi? - Minusa kesäisessä kaupungisssa yksi parhaia puolia on se, että voi mennä vaikka puistoon lukemaan kirjaa, eikä täsä huvista tarvitse maksaa centtiäkään. - Harmittaa, eä on niin vähän paikkoja, joissa voisi ympäri vuoden vietää ja kuluttaa aikaa ilman, että kirjoittamaton sääntö ja  oleus on, että sinun oleetaan ostavan ja / tai maksavan jotain. Kiitollinen olen kirjasojen olemassa olosta, jotka ovat oikeita aarreaittoja.      

Vierailija
15/30 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On.

Sinccis

Odotinkin jo, että milloin sinä tulet taas tänne palstalle. Ei tarvinnut kauaa odottaa.

Vierailija
16/30 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä luet, kotimaista laaturomaania vai jotain nuhjuista scifipokkaria ja tietysti englanniksi että kaikki näkevät miten fiksu olet.

Vierailija
17/30 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei noloa, mutta tuhoon tuomittu yritys. Et nimittäin varmasti saa lukea rauhassa, vaan hetken päästä jo joku ilmaantuu paikalle kyselemään, että mitäs luet. Minulle käy näin aina. Toki jos et pistä pahaksesi juttuseuraa, niin mikäs siinä.

Mitä ihmettä? Minulle ei ole muistaakseni koskaan eläissäni käynyt. Ja kesäisin istuksin usein puistonpenkeillä. Yleensä Suomessa ihmiset ei tuolla lailla tunkeile iholle, varsinkaan jos toinen on syventynyt esim. kirjaan tai kännykkään. Eikä muutenkaan, ellei itse ota katsekontaktia tms. 

Vierailija
18/30 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se nyt aika noloo poistua asunnostaan ihmisten ilmoille, siksi en käy koskaan missään.

Vierailija
19/30 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua istua maassa nurmikolla niiden punkkien takia. Yöks. Pysyttelen kävelyteillä ja penkeillä istun.

Tuntuu vaan jotenkin hölmöltä pysähtyä penkin kohdalle ja kaivaa kirja esiin.

Ap

Samaa mieltä punkeista!

Puiston penkillä on lupa istua ja lukea - ylläpidät veroeuroillasi sitäkin puiston penkkiä :D

Vierailija
20/30 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On.

Sinccis

Onko supernoloa olla Suckis?

On. Sinua päästäisin jo itseni kärsimyksistäni.

Mutta kun en kärsi. Mietin, jos lähtisin huomenna purjehtimaan.

Haluatko mukaan ?

Rakkaudella,

Sinccis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi