Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies painostaa treenaamaan

Vierailija
25.07.2019 |

Ymmärtäisin asian jos olisin 700-kiloinen ja niin huonossa kunnossa, etten jaksa tehdä mitään. Alle 60-kiloisena keskimittaisena se ei kuitenkaan oikein päde. Lähentelen kolmeakymppiä ja kroppa ei todellakaan ole sellainen kuin 19-vuotiailla, eikä se sellaiseksi enää muutukaan. Mies viettää työttömänä päivät pitkät instagramissa ja olettaa mun muuttuvan "instamateriaaliksi".
Treenaisin mielelläni, ellen joutuisi käymään kolmessa työssä, jottei meidän talous kaadu täysin. Mutta sitähän ei mies arvosta.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei normaali paino sitä tarkoita, etteikö treenaaminen olisi suositeltavaa! Kaikkien kannattaa pitää huolta kunnostaan. Ihan vaakaan katsomatta. Toki sitä voi käyttää laihdutuksessa apuna, mutta tärkeää on myös muidenkin pysyä hyvässä kunnossa.

Miten edes jaksat käydä kolmessa työssä jos olet ihan rapakunnossa?

Siis... Missä kohtaa sanoin olevani rapakunnossa? Mähän harrastan liikuntaa ja olen sen ja terveellisen ruokavalion ansiosta ihn hyvässä kunnossa, mutta takapuoleni ei näytä samalta kun monen pylly instagramissa. Se vaatisi jo 5-6 salitreeniä viikossa.

Ap

Vierailija
22/40 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä taas huono provo.

Päätit kuitenkin kommentoida.

Onko tylsää?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyöstettynä vielä tuolla huono suomi  pitääkö ruveta leikkilee tarinalla :D

Eihän tuo edes ole minun viesti?

Ap

Vierailija
24/40 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pläni.

1) ole suostuvinasi tähän diiliin ja lähde "salille".

2) jatka tätä vähän aikaa.

3) ala puhumaan kohtona siitä "niin kivasta ja kannustavasta hunksin näköisestä PT:stä, joka aina sinua auttaa salilla" ihailevasti.

4) äijäsi käskee lopettaa salilla käynnin (missä sinä siis et edes ole käynyt).

Vierailija
25/40 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päätit kuitenkin kommentoida.

Onko tylsää?

Ap

Olen eri...tänään on niin tylsää, että tälläinenkin sonta alkaa jo kelpaamaan.

Vierailija
26/40 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pläni.

3) ala puhumaan kohtona siitä "niin kivasta ja kannustavasta hunksin näköisestä PT:stä, joka aina sinua auttaa salilla" ihailevasti.

Sen sijaan, että otettaisiin todellista vastuuta tilanteesta typistetään itsensä lapsen tasolle? Mitä "ap" tekee tuollaisella miehellä, että pitää nähdä tuollainen vaiva?

Vierailija
27/40 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pläni.

Hih hih

Vierailija
28/40 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole saanut kokopäivätyötä, joten teen kolmea työtä 15h/vko sopparilla.

Mä kyllä harrastan liikuntaa, mutta ilmeisesti perse ei ole muotoutunut vielä miehen maun mukaiseksi. Se vaatisi jo useampaa salikertaa viikossa. Tällä hetkellä ehdin liikkua parina päivänä viikossa iltakymmenen jälkeen.

Ap

Minä jättäisin yhden duuneista pois ja alkaisin treenaamaan. En miehen vaan itseni takia

Vierailija
29/40 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän sopii hyvin vanha kulunut fraasi JSSAP

Vierailija
30/40 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ai tuollaisen helmen? Löhöö toimettomana kotona, tuijottaa toisia muijia kuolaten, vaatii vaimoaan "pitään huolta itsestään" samalla kuin vaimo tuo leivän taloon..

Eihän tuossa voi kuin hävitä vaihtaessa.. </sarcasm>

Vierailija
31/40 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti?

Vierailija
32/40 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pläni.

kohta 5. unohtui. Dumpaa se pask...

Vierailija
33/40 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan mun mieheltä. Ylipainoinen ukko, jonka suurin urheilusuoritus on sohvalta jääkaapille ja sieltä autoon. Valittaa kyllä, että mun pitäisi treenata lisää, vaikka olen urheilullinen ja mallin mitoissa. Kasvot mulla on kuulemma kauniit, mutta koska olen hoikka, näkyvät eteenpäin taipuvat olkapääni hieman. Ryhtini on kuitenkin mielestäni hyvä. Helvetillistä paskaa ja haukkumista olen saanut niskaani. Rintalihakseni ovat siis vahvemmat kuin selkälihakset. Ärsyttää, koska minä olen meistä oikeasti se, joka menee joka päivä pyörällä töihin, tekee punttitreeniä, juoksee jne.

Vierailija
34/40 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä varmaan suurikokoinen elin kun jaksat sen kanssa olla?

Vierailija
35/40 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ihan mun mieheltä. Ylipainoinen ukko, jonka suurin urheilusuoritus on sohvalta jääkaapille ja sieltä autoon. Valittaa kyllä, että mun pitäisi treenata lisää, vaikka olen urheilullinen ja mallin mitoissa. Kasvot mulla on kuulemma kauniit, mutta koska olen hoikka, näkyvät eteenpäin taipuvat olkapääni hieman. Ryhtini on kuitenkin mielestäni hyvä. Helvetillistä paskaa ja haukkumista olen saanut niskaani. Rintalihakseni ovat siis vahvemmat kuin selkälihakset. Ärsyttää, koska minä olen meistä oikeasti se, joka menee joka päivä pyörällä töihin, tekee punttitreeniä, juoksee jne.

Teetkö liikaa punnerrusliikkeitä suhteessa vetoliikkeisiin? Kuulostaa ihan siltä

Vierailija
36/40 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei normaali paino sitä tarkoita, etteikö treenaaminen olisi suositeltavaa! Kaikkien kannattaa pitää huolta kunnostaan. Ihan vaakaan katsomatta. Toki sitä voi käyttää laihdutuksessa apuna, mutta tärkeää on myös muidenkin pysyä hyvässä kunnossa.

Miten edes jaksat käydä kolmessa työssä jos olet ihan rapakunnossa?

Siis... Missä kohtaa sanoin olevani rapakunnossa? Mähän harrastan liikuntaa ja olen sen ja terveellisen ruokavalion ansiosta ihn hyvässä kunnossa, mutta takapuoleni ei näytä samalta kun monen pylly instagramissa. Se vaatisi jo 5-6 salitreeniä viikossa.

Ap

Ensin kerrot että et ehdi treenaamaan. Nyt kuitenkin kerrot treenaavasi. Koita nyt päättää! Miksi mies haluaa sinun treenaavan jos kerran jo treenaat? Ei tuossa sun tarinassa ole mitään järkeä.

Vierailija
37/40 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te naiset alennutte olemaan parisuhteessa miessikojen kanssa, kun niitä kunnollisia naista arvostaviakin löytyy ?

Vierailija
38/40 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä hengaat jonkun luuserityöttömän kanssa?

Vierailija
39/40 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sen soida.

Vierailija
40/40 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sä hengaat jonkun luuserityöttömän kanssa?

Koska se on kuitenkin niin ihku jänskäheppu ja täynnä yllätyksiä, that's why.

-ap-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän