Olen addiktoitunut kirkossa käymiseen -- mikä avuksi rakkaudennälkään?
Ns. tulin uskoon loppukeväästä. Siitä lähtien olen käynyt sunnuntaisin kirkossa sunnuntaimessussa aina, kun vain olen päässyt (=melkein joka kerta). Odotan koko viikon sitä, että tulisi taas sunnuntai ja pääsisin messuun ja ehtoolliselle. Haluaisin viikollakin käydä kirkossa, mutta osin se on ainakin luterilaisuudessa vähän teennäisempää kuin katolilaisuudessa, jossa voi olla luontevampaa käydä kirkossa arkenakin.
Osasyy addiktiooni saattaa olla aivan mieletön rakkaudennälkä, josta kärsin. Olen siis elänyt kuutisen vuotta selibaatissa tahtomattani (ja olen nainen). En ainakaan Suomessa kykene löytämään puolisoa, nettideiteille en halua mennä, Tinderiå en halua käyttää, enkä mennä baareihinkaan, eikä kukaan tule kadulla tai kaupassa tekemään alpitteita, vaikka oon ihan nätiksi sanottu ja hoikka. Se Jumalan rakkaus auttaa rakkaudennälkääni. Miten voisin kokea rakkautta arjessa ilman sitå jatkuvaa kaipausta kirkkoon?
Kommentit (27)
Mikä siinä on että ap:n kaltaisia naisia, ei vain löydy vailla sellaista on vuodenajasta toiseen katsellut? Eikö nyt kysyntä ja tarjonta kohtaa? Itse olen suht komea nelikymppinen, hellä ja kiltti mutta raamikas... Kyllä kelpuuttaisin uskovaisen kivan naisen, joka ei ole mikään kiihko.
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on että ap:n kaltaisia naisia, ei vain löydy vailla sellaista on vuodenajasta toiseen katsellut? Eikö nyt kysyntä ja tarjonta kohtaa? Itse olen suht komea nelikymppinen, hellä ja kiltti mutta raamikas... Kyllä kelpuuttaisin uskovaisen kivan naisen, joka ei ole mikään kiihko.
Kai sknulle käy omanikäinen, tai hieman vanhempi nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omanikäinen on oletus. M43
Jagex kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kautta sinut voisi tavata? Mistä päin Suomea olet kotoisin?
Jagex kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö sinä ole kertonut täälläkin olevasi varattu? eri
Uskovaisten naisten tilinpäätös elämässäni:
-20-v opiskelijana. Parin viikon säätö. Patologinen valehtelija, lähti suljetulle parin kuun tauolle seurusteluyrityksemme jälkeen
- ressukka opiskelija, yritimme 4 kk. Aika tunnevammainen ja käytti hengellisyyttä painostuskeinona ihan mihin tahansa.
- ex-vaimo, väkivaltainen ja epävarma, uhriutuva, käytti Raamattua hyvin valikoivasti uhriutumiseen
- yksi täysin äärihihhuli joka näki ilmestyksiä ja profetioita kaikkialla ja oli heti ensi treffeillä menossa naimisiin. Ei jatkoon.
-yhden treffin lastentarhaope, ilmeisesti ainoa selväjärkinen ja tasapainoinen joukossa. Tykkäsin. Antoi pakit tosin.