Miten sanoa miehelle nätisti että hänen jalkovälinsä haisee
Tämä munahien haju leijailee jopa useiden metrien päähän. Ei nyt varmaan itse haista sitä.
Kommentit (48)
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Hyi hitto, onneksi oma mies tajuaa jotain hygienian paalle ja kay paivittain suihkussa, seka pesee alapaansa wc-kayntien yhteydessa.
Samaa ajattelin, mies käy suihkussa päivittäin ja tarvittaessa muutenkin (jos hikoaa), ja kun häntä suullani hyväilen aika usein, niin kyllä mä aina tarkistan onko puhdasta, koska hajut voi olla aika pinttyneitä, vaikka hygienia olisi hyväkin. Ihan suoraan sanon, että käy vielä uudestaan pesemässä Sebamedilla niin pääsen nautiskelemaan :)
Sanoisin tuosta ihan suoraan, että nyt haisee. Onko se joku sairaus, jos ei ole ennen haissut, tai sitten, että pesulla pitää käydä useammin. Jos vaikka töissä hikoilee, niin hajuhan pinttyy, jos vaatetuksen alla oikein muhii, eikä koskaan kunnolla pestä intiimipesuaineella. Osta Sebamed intim apteekista ja pyydä käyttämään sitä.
Siis mihin ne hajut "pinttyy" jos hygienia kerran on hyva? o_0 Ei mun ole ainakaan koskaan tarvinut kehottaa uusintapesukierrokselle, vaikka itsekin aika usein siella hanen haaruksissaan viihdyn :D
Mun mies tosin trimmaa karvoituksen ja on ymparileikattu, eli ei ole mitaan essua jonka alle voisi muodostua haisevaa eritetta....
Varmaan vaikuttaa toi ympärileikkaus ja karvoitus. Ja ehkä mulla on normaalia tarkempi hajuaistikin, ainakin mies väittää, että se on parempi kuin koiralla, muissakin asioissa. En voisi kuvitellakaan olevani lähellä miestä, joka haisee, mutta mielelläni haistelen ja maistelen puhdasta miestä ihan joka puolelta.
Vierailija kirjoitti:
Sano vaikka juuri noin. Ongelma voi olla tulehdus munaskuukelin alueella tai ruokavalio, ehkä jopa väärä materiaali alushousuissa. Rupiatte saunomaan joka päivä ja vatkaat saippuan kanssa munat puhtaiksi joka ilta ni alkaa laventeli tuoksumaan ja ukko pysyy tyytyväisenä.
Rupiatte?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta joo, en minäkään opettaisi hygieniasta huolehtimista aikuiselle.
Mutta miten sitten pitäisi toimia? Mies vaihtoon ja kerron syyksi lapsille että isi haisee...? Tai yritän siedättyä lemuun?
Tuli mieleen että hajua saattaa edesauttaa keinokuituiset alkkarit. Taitavat kadota pesun yhteydessä...Ap
Nyt täytyy kyllä sanoa, että vaikea uskoa. Olette jo lapsiakin saaneet ja et voi asiasta suoraan sanoa? Ei kai mies ole väkivaltainen?
Sitähän minä juuri kysyin että miten sanoa nätisti, loukkaamatta... Ei ole kenellekään helppoa kuulla toisen kertomana että sinä muuten löyhkäät. Vai onko? Ehkä olen liian kiltti sitten kun tuollaisen sanominen on vaikeaa.
Ei ole mun mies ainakaan ikinä loukkaantunut, vaikka olen sanonut, että nyt haisee pahalta. Ei tarvitse käyttää sanaa löyhkätä.
En ole edes miettinyt, että voisi loukkaantua, mutta voi johtua siitäkin, kun valitan pahaa hajua usein muutenkin eri asioissa. Ehkä sun täytyy sanoa, että haluaisit antaa suuseksiä useammin, että voisitko ostaa Sebamedia ja käyttää sitä päivittäin. Se ainakin olisi positiivinen kannuste.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta joo, en minäkään opettaisi hygieniasta huolehtimista aikuiselle.
Mutta miten sitten pitäisi toimia? Mies vaihtoon ja kerron syyksi lapsille että isi haisee...? Tai yritän siedättyä lemuun?
Tuli mieleen että hajua saattaa edesauttaa keinokuituiset alkkarit. Taitavat kadota pesun yhteydessä...Ap
Nyt täytyy kyllä sanoa, että vaikea uskoa. Olette jo lapsiakin saaneet ja et voi asiasta suoraan sanoa? Ei kai mies ole väkivaltainen?
Sitähän minä juuri kysyin että miten sanoa nätisti, loukkaamatta... Ei ole kenellekään helppoa kuulla toisen kertomana että sinä muuten löyhkäät. Vai onko? Ehkä olen liian kiltti sitten kun tuollaisen sanominen on vaikeaa.
No meillä ainakin yritetään olla kohteliaita toisillemme, mutta kuitenkin rehellisiä. Itse sanoisin tähän tapaan: "En tarkoita sanoa pahalla, mutta olet viimepäivinä haissut todella voimakkaasti alapäästäsi. Pelkään että kyseessä voisi olla joku tulehdus. Sitä voisi kokeilla rauhoittaa peseytymällä maitohappobakteeri-pesuaineilla pari päivää ja jos ei lähde niin lääkärille tai apteekkiin".
Kuuraakyrpäs tai vittuaet enää tässä talossa näesaatana.