Miten sanoa miehelle nätisti että hänen jalkovälinsä haisee
Tämä munahien haju leijailee jopa useiden metrien päähän. Ei nyt varmaan itse haista sitä.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta joo, en minäkään opettaisi hygieniasta huolehtimista aikuiselle.
Mutta miten sitten pitäisi toimia? Mies vaihtoon ja kerron syyksi lapsille että isi haisee...? Tai yritän siedättyä lemuun?
Tuli mieleen että hajua saattaa edesauttaa keinokuituiset alkkarit. Taitavat kadota pesun yhteydessä...Ap
Kysy että onko virtsaamisvaivoja tai oletko huomannut itse, että nyt lemahtaa. Sillä tyylillä, että olen huolissasi, onko joku sairaus kyseessä. Jos se on hiiva, niin vaikuttaahan se sinuunkin, tosin pahanhajuisen miehen kanssa et varmaan pysty.
Osta sille saippua apteekista ja vahdi että pesee. Ei mitään hajustesaippuoita.
Minä sanoisin: ”Pupunen, oma mussukkani, haistan että kankkujesi väliin on piiloutunut haisunäätä. Haen myös avioeroa.”
treffit kirjoitti:
Hyi hitto, onneksi oma mies tajuaa jotain hygienian paalle ja kay paivittain suihkussa, seka pesee alapaansa wc-kayntien yhteydessa.
Samaa ajattelin, mies käy suihkussa päivittäin ja tarvittaessa muutenkin (jos hikoaa), ja kun häntä suullani hyväilen aika usein, niin kyllä mä aina tarkistan onko puhdasta, koska hajut voi olla aika pinttyneitä, vaikka hygienia olisi hyväkin. Ihan suoraan sanon, että käy vielä uudestaan pesemässä Sebamedilla niin pääsen nautiskelemaan :)
Sanoisin tuosta ihan suoraan, että nyt haisee. Onko se joku sairaus, jos ei ole ennen haissut, tai sitten, että pesulla pitää käydä useammin. Jos vaikka töissä hikoilee, niin hajuhan pinttyy, jos vaatetuksen alla oikein muhii, eikä koskaan kunnolla pestä intiimipesuaineella. Osta Sebamed intim apteekista ja pyydä käyttämään sitä.
Ei miehelle tarvitse sanoa nätisti ja kierrellen. Yleensä pystyvät ottamaan vastaan ihan suoraa puhetta. Sanot vaikka että "sun munas haisee, menes pesemään".
Vierailija kirjoitti:
Ei miehelle tarvitse sanoa nätisti ja kierrellen. Yleensä pystyvät ottamaan vastaan ihan suoraa puhetta. Sanot vaikka että "sun munas haisee, menes pesemään".
Paitsi jos se mies on joku pelottava tapaus, joka on väkivaltainen ja saa kilareita. Tosin haiseminen on sitten jo ongelmista pienimpiä.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies alkoi haiskahtamaan nivustaipeista ja muutenkin kun lihoi kolmenkympin jälkeen. Ilmeisesti hikoilee vaan enemmän kun on painava kroppa raskaampi liikuttaa, ja onhan sillä hielle hyvät mahikset muhia läskimakkaroiden välissä. Ällöä kyllä on että sellainen "alapäähien" käry tulee miehestä varsinkin näin helteillä pitkälle, ja suihkukäynnin jälkeen se alkaa uudestaan alle tunnissa. Hänellä lähde ei varsinaisesti ole sukuelimet vaan nivustaipeet, persvako, vatsan läskimakkarat.
No oletko huomauttanut asiasta ja miten?
Suora puhe on ainut mitä mies ymmärtää. Sanot, että munahiki haisee ja joko haju lähtee tai perhe ja puolet omaisuudesta.
Lamisil kuuri. Ihmisen jalat ei haise yhtään enempää kuin kädetkään jos on terveet.
Lamisil kuuri. Ihmisen jalat ei haise yhtään enempää kuin kädetkään jos on terveet. Kaikki saastuneet jalkineet pitää myös hävittää
V ittua ei tipu ennenku peset k yrpäs
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta miten sitten pitäisi toimia? Mies vaihtoon ja kerron syyksi lapsille että isi haisee...? Tai yritän siedättyä lemuun?
Tuli mieleen että hajua saattaa edesauttaa keinokuituiset alkkarit. Taitavat kadota pesun yhteydessä...Luulis pystyvän sanomaan ihan suoraan asiasta kun ei mikään uusi suhde ole!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka menee paljuihin kaikenkarvaisten ihmisten kanssa?
Ei se vesi niin kuumaa ole, että hivit ym. kuolee.
- Ap. Voit ottaa tai jättää.
Ottaminen tarkoittaa, että koulutat lempeästi haluamillesi tavoille hygienian suhteen. Toisaalta yhteiselämä on kompromissejä, joten pikkuisen täytyy joustaa puolin ja toisin. - Sinullakin voi olla toista parisuhteen osakasta ärsyttäviä piirteitä.
- Olisi kyllä luullut hajujen kantautuneen nenään jo ensi tapaamisella...
Joo, HIV tosiaan tarttuu helposti paljussa, mutta kuolee kuumassa vedessä. Jep.
😒
Hiv on yleisnimi kaikelle sille, mitä ihmiset kantaa ruhoissaan (jalkasienet, hiivasienet, ihottumat ym. mukava).
Joo, ei kiitos. En tule paljuun jakamaan ja vaihtamaan, en kuolleita enkä eläviä.
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Hyi hitto, onneksi oma mies tajuaa jotain hygienian paalle ja kay paivittain suihkussa, seka pesee alapaansa wc-kayntien yhteydessa.
Samaa ajattelin, mies käy suihkussa päivittäin ja tarvittaessa muutenkin (jos hikoaa), ja kun häntä suullani hyväilen aika usein, niin kyllä mä aina tarkistan onko puhdasta, koska hajut voi olla aika pinttyneitä, vaikka hygienia olisi hyväkin. Ihan suoraan sanon, että käy vielä uudestaan pesemässä Sebamedilla niin pääsen nautiskelemaan :)
Sanoisin tuosta ihan suoraan, että nyt haisee. Onko se joku sairaus, jos ei ole ennen haissut, tai sitten, että pesulla pitää käydä useammin. Jos vaikka töissä hikoilee, niin hajuhan pinttyy, jos vaatetuksen alla oikein muhii, eikä koskaan kunnolla pestä intiimipesuaineella. Osta Sebamed intim apteekista ja pyydä käyttämään sitä.
Siis mihin ne hajut "pinttyy" jos hygienia kerran on hyva? o_0 Ei mun ole ainakaan koskaan tarvinut kehottaa uusintapesukierrokselle, vaikka itsekin aika usein siella hanen haaruksissaan viihdyn :D
Mun mies tosin trimmaa karvoituksen ja on ymparileikattu, eli ei ole mitaan essua jonka alle voisi muodostua haisevaa eritetta....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli mieleen että hajua saattaa edesauttaa keinokuituiset alkkarit. Taitavat kadota pesun yhteydessä...Luulis pystyvän sanomaan ihan suoraan asiasta kun ei mikään uusi suhde ole!
Herran jestas. Jos on kerran perhe muuten terve, niin käsket suihkuun vähintään joka ilta ja sillä aikaa piilotat käytetyt alusvaatteet pesukoneeseen.
Mies on myös saattanut menettää hajuaistinsa, vaikka nuorempana olisi sellainen ollutkin.
Omani ei haista mitään, joten pidän huolen, että puhtaita vaatteita vain on tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies alkoi haiskahtamaan nivustaipeista ja muutenkin kun lihoi kolmenkympin jälkeen. Ilmeisesti hikoilee vaan enemmän kun on painava kroppa raskaampi liikuttaa, ja onhan sillä hielle hyvät mahikset muhia läskimakkaroiden välissä. Ällöä kyllä on että sellainen "alapäähien" käry tulee miehestä varsinkin näin helteillä pitkälle, ja suihkukäynnin jälkeen se alkaa uudestaan alle tunnissa. Hänellä lähde ei varsinaisesti ole sukuelimet vaan nivustaipeet, persvako, vatsan läskimakkarat.
No oletko huomauttanut asiasta ja miten?
En, koska huomasi sen itsekin ja häpeää tuota että hänestä lähtee nykyisin "imelä läskin käry". Joskus ehdotin talkkia hautuviin kohtiin joista kosteutta ja hajua tulee, mutta sellaista ei halua käyttää kun on kuuulemma naisten juttu. Pesu auttaa vain hetkeksi. Laihduttaminen auttaisi varmasti pysyvästi, mutta herran dieetit tuppaavat olemaan muutaman viikon mittaisia ja sitten repsahtaa ja luovuttaa.
"Haiseeko täällä TAAS mulkkuhiki ja perävako dunkkis", sano vaan suoraan.
Mee vaikka puheopetukseen jos et osaa puhua.
Jos ei ole äitynyt pahaksi, kookosöljy auttaa, tappaa hiivaa.