Keskiviikon kalsarikännit, kysy mitä vaan
Olen tässä juonut 3 siideriä ja jääkaapissa odottaa viinipullo ja pari kaljaa. En tiedä juonko kuitenkaan kaikkea, katsotaan miten ilta etenee. Todellisista kalsarikänneistä ei ole vielä kokemusta, joten nyt ajattelin kokeilla. Yksin on tullut kuitenkin useinkin tissuteltua. Nyt kuuntelen musiikkia ja makaan sängyssä, kohta voisi vähän tanssia ja jos jaksan niin lähteä ulos tekemään jotain.
N25
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain syötyä, nyt taas linjoilla! Areenasta katson Sorjosta, mitä sä teet? :D
N27
Voi juku, mä katoin just Sorjosen loppuun :D Mä tässä makaan koneella, kuuntelen musiikkia ja katon uutisia heh
Argh, mulla on toisiks viiminen jakso menossa. Baariin ei kyllä tänään jaksa. :D
N27
Se on kyl hyvä! Jep ei jaksa varmaan itekkään, tai varmaan lähtisin jos ois seuraa vaan :D Ootko sä lomalla vai?
Työttömänä tällä hetkellä, toivottavasti en kauaa. Kai tänki voi sitte lomaks laskea. :D
N27
Toivottavasti töitä löytyy! Ota nyt kaikki vapaa-ajasta irti :D
Toki, se hyvä puoli tässä on että voi huoletta vetästä nää kalsarikännit. :D Onks biisisuosituksia?
N27
Millaisista kalsareista saa parhaat kännit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain syötyä, nyt taas linjoilla! Areenasta katson Sorjosta, mitä sä teet? :D
N27
Voi juku, mä katoin just Sorjosen loppuun :D Mä tässä makaan koneella, kuuntelen musiikkia ja katon uutisia heh
Argh, mulla on toisiks viiminen jakso menossa. Baariin ei kyllä tänään jaksa. :D
N27
Se on kyl hyvä! Jep ei jaksa varmaan itekkään, tai varmaan lähtisin jos ois seuraa vaan :D Ootko sä lomalla vai?
Työttömänä tällä hetkellä, toivottavasti en kauaa. Kai tänki voi sitte lomaks laskea. :D
N27
Toki, se hyvä puoli tässä on että voi huoletta vetästä nää kalsarikännit. :D Onks biisisuosituksia?
N27
No sepä se :D Tällä hetkelläs oi Titta- Maailma loppuu tänään, aika kuvaava omaan tilanteeseen nyt :D äsken soi myös tuuttimörkö ja gettomasa jos semmonen menee
Ei huonot biisit, täytyy jotain popitella kun tää Sorjonen loppuu! :D
N27
Vierailija kirjoitti:
N27
Haha jees :D Aviciin levels lähti nyt, mietin myös avaisko sen viinipullon vai ei
Vierailija kirjoitti:
Millaisista kalsareista saa parhaat kännit?
Black Horsen tietysti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N27
Haha jees :D Aviciin levels lähti nyt, mietin myös avaisko sen viinipullon vai ei
No tietysti avaat, mikä vinkku? :D
N27
Mulla on vika olut menossa... ois miksi en ostanut enempää??? Yksin juopottelu on parasta!
Mulla soi Rag'n' Bone manin "Human"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N27
No tietysti avaat, mikä vinkku? :D
N27
Joku kyykky valkkari :D Santa Helena chardonnay, no ehkäpä tässä sitten avaan sen
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vika olut menossa... ois miksi en ostanut enempää??? Yksin juopottelu on parasta!
Mulla soi Rag'n' Bone manin "Human"
No hitsi! Tää on kyllä oikeestaan aika kivaa :D ja hei hyvä biisi
Nyt se olut sit loppu eikä oo kotona enää mtn alkoholia :'(
Nyt soi Tungevaag&Raban: Samsara... maistuis vielä, mut ei voi mtn kun ei oo juotavaa enempää.
Pitää vissiin rekisteröidä tunnus, palsta menee just kiinni. :D
N27
Keskiviikon kalsarikännit on parasta! 🍷🍷🍷🍷🍷
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin ulos ajattelit mennä? Kunnon kalsarikänneissä ei kyllä poistuta kotoa!
Itse oon kokeillut pari kertaa. Toisella kerralla maalasin taulua (tuli ihan kamala) ja toisella juttelin randomien kanssa omeglessa. Oli ihan hauskaa.
N28
En tiedä, hiprakassa tulee aina tunne että haluaa mennä ulos seikkailemaan. Mutta ehkä se tosiaan true kalsarikänneihin kuuluu pysyä sisällä. Lisäksi tulee aina olo että haluaa jutella ihmisten kanssa, mutta oon vähän tämmönen ujo pieru eikä oo hirveesti kavereita kelle jutustella tai sit en vaan kehtaa häiritä ketään.
Vois kyllä keksiä jotain luovaakin, hyvä idea
Kalsarikännissä saa houkutella toisia. Tuu mun kaa ryyppään. Veetään ylläri kännit. Mun asu kalsarikänneissä on kylpytakki. Se on kätevämpi, siinä on taskut tupakoille.