Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei ole kiinnostunut seurastani?

Vierailija
24.07.2019 |

Olen tapaillut erästä miestä lähes puoli vuotta ja minusta on alkanut tuntumaan siltä, että mies ei ole kiinnostunut minusta muuta kuin panoseurana vaikka toisin väittääkin. Jo alun alkaen kävi selväksi, että mies on melko hitaasti lämpenevää sorttia ja että kaverit ovat hänelle ehdoton ykkönen, mikä ei minua alkuun haitannut, kunnes asia konkretisoitui viimeisen kohdalla. Tuntuu ettei mies halua viettää päivisin ollenkaan aikaa kanssani, vaan on enemmän menossa kavereidensa kanssa. Se on minulle okei, mutta hän saattaa "kadota" moneksi päiväksi jonnekin kavereidensa kanssa, ilmoittamatta pahemmin itsestään, mikä taas ei ole okei. Tuntuu, että kelpaan vain yöseuraksi, kun aamulla heti lähtee jo kavereidensa luo. Tästä ollaan keskusteltu, mutta se ei johtanut mihinkään. Muuten hän on kaikin puolin ihana mies, mutta harmittaa suunnattomasti kun on aina vaan menossa :(

Muuttuukohan tilanne koskaan? Mitä tekisitte tässä tilanteessa?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

*huokaus*

Milloinkohan te naiset ymmärrätte, että mies hakee teistä aina ensi sijassa panoseuraa. Kaikkeen muuhun kanssakäymiseen mies valitsee mieluummin toisen miehen.

Jokaisen miehen ihannenainen on kotityöt tekevä p*llunkantoteline, joka pitää suunsa kiinni eikä pihtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi