Oletko koskaan masturboinut miehesi nähden?
Minä viimeyönä vahvassa humala tilassa olin alkanu unissaan masturboida aika railakkaasti ja mies katsonu. heräsin siinä sitten kun mies kommentoi jotain. siis hävettänyt koko päivän.
en muutenkaan sitä harrasta usein. mutta humalassa joskus kauheat halut, varsinkin jos punaviiniä olen juonut.
oishan se mies sitten halunnut auttaa, mutta mua hävetti silloin yöllä niin.
Kommentit (21)
Mitäs ihmeellistä tai hävettävää siinä on?
ja muutenkin koko seksin harrastamisessa..
ennen tuntui ettei voi edes myöntää, että on joskus masturboinut kun mies on kysynyt..vaikka kaikkihan sitä varmasti tekee.
jotkut on avoimempia..
kait tämä hävetys joskus loppuu.
ap.
Olen kosketellut itseäni ja työnnellyt sauvaa pimppaan.
ettekai oikeesti...??!!!
Mä en ole koskaan joutunut " sörkkimään" itseäni, pelkkä ajatuskin on ihan kauhea..
Ja mieheni minun nähden, mitä häpeämistä siinä olisi?
kuitenkin miehen kanssa. eikö miehen kalu ja taidot riitä vai kiihottaako se teitä? minä en vaan kehtaisi, mutta nyt vain unissaan ja humalassa tapahtu vahinko..mies kyllä taisi kiihottua. ja aamulla oltiin sitten normaalisti
ap
Vierailija:
kuitenkin miehen kanssa. eikö miehen kalu ja taidot riitä vai kiihottaako se teitä? minä en vaan kehtaisi, mutta nyt vain unissaan ja humalassa tapahtu vahinko..mies kyllä taisi kiihottua. ja aamulla oltiin sitten normaalisti
ap
Mitäs luulet onko kivaa harrastaa seksiä vuosiakausia ilman orgasmia? Kyllä mies kiihottaa ja tekee vaikka mitä, mutta en vaan saa. Ilmanko pitäisi olla? Ja ihan sama miten sitä kalua mun sisällä työntelee, kyllä sen tunnen muttei se tunnu mitenkään siltä että siitä nauttisi.
Molemmat hyväilevät itseään ja välillä toisiaan, kiihottavaa...Suosittelen!
Miehen kalussa ei TODELLAKAAN ole moittimissa, taidoista puhumattakaan. Mutta mies tykkää katella ja miksi en sitä hänelle soisi?
Minä olen todella sinut itseni ja seksuaalisuuteni kanssa ja en todellakaan koe mastubatiota nolona tahi häpeällisenä.
minä en saa vaginaorgasmia, siksipä räplään klittaa. Ei ole minusta mitenkään epänormaalia? Ei ole kyse miehen kalusta tai taidoista, mulla vaan on anatomia semmoinen, että tartten mansikan räpläämistä. Ja kukas sen osaa paremmin kuin minä??
Kyllähän se mieskin siinä yhdynnässä matkii runkkaamista ja aiheuttaa itselleen hyvän olon, miksen siis minä...
saada orgasmi. itse saan kähes aina ihan yhdynnässä ja esileikkiä ei tarvi. olen jotenkin sen suhteen häveliäs. suuseksiä en myöskään kehtaa ottaa vastaan, koska se hävettää myös..hajut ym. yhdesti olen päissään silloinkin suostunut. meillä onkin kuiva seksielämä sinänsä..
ap
Yksin kylläkin. Mua ei kiihottaisi miehen runkkaus vaan jotenkin vituttaisi..
Kokeiltu on.
Höh, ei minulle ole VAIKEAA saada orgasmi, ei ollenkaan!!!! Miksi heti luulet, että " on vaikeaa" , jos ei saa pelkässä yhdynnässä???? Se taitaa kuule olla yleisempää niinpäin, että yhdynnässä EI saa.
Laukean vaikka kahdessa sekunnissa ja kuudesti!
Haluaisin olla..Se tämän aamuinen hävetys oli aivan kauhea. Mies on joskus sanonutkin minulle, että olen liian häveliäs..
Vierailija:
saada orgasmi. itse saan kähes aina ihan yhdynnässä ja esileikkiä ei tarvi. olen jotenkin sen suhteen häveliäs. suuseksiä en myöskään kehtaa ottaa vastaan, koska se hävettää myös..hajut ym. yhdesti olen päissään silloinkin suostunut. meillä onkin kuiva seksielämä sinänsä..ap
ja sitten sanotaan yleistyksenä että nainen ei saa orgasmia koska jännittää liikaa/häpeää itseään... Minua ei hävetä mikään, mutten silti saa. Sinua hävettää, mutta saat :D siinä se taas nähtiin miten hyvin yleistykset toimii...:D Arvaa vaan kuinka kuiva seksielämä meillä on! ei vois vähempää kiinnostaa nykyään
15
oikeastaan tarkoitinkin juuri sitä, että vaikea saada juuri yhdynnässä orgasmi, kun monet kaverit ovat siitä puhuneet, joten tiedän, että se on tosi yleistä.
minä en ole koskaan saanut kuin yhden O:n kerrallaan. mutta olen kuullut peräkkäisistä orgasmeista, sellainen ois kiva kokea joskus.
ei minulla yleensä edes tee seksiä mieli, kuin humalassa ja etenkin rapulassa teksi mieli koko ajan..
miespä ei siis yleensä estele jos tietää, että olen viihteelle lähdössä, kun tietää mitä on yöllä ja aamulla luvassa.
Ja minä itse sen parhaiten osaan. Kun on parikymmentä vuotta saman miehen kanssa sängyssä (ja vähän muuallakin) sekstannut, niin kyllä sitä runkatakin kehtaa toisen nähden.
Minusta on IHANAA, kun mies hyväilee rauhallisesti rintojani samalla kun itse kiihotan klitoristani hitaasti. Välillä hän pysähtyy katselemaan minua sanomatta mitään, katsoo vain, kun minä masturboin. Minä katson hänen katsettaan ja se kiihottaa minua entisestään. Minusta on ihanaa nähdä hänen katsovan minun laukeamistani.
Kun hän lopulta tunkeutuu sisääni, olen jo lauennut kerran ja usein laukean tässä vaiheessa vielä kerran tai kaksi. Hän nai minua niin hitaasti ja perusteellisesti, että usein olen lopulta aivan kyynelissä onnesta ja rakkaudesta, jota tunnen häntä kohtaa. Mies peittää minut suudelmiin ja toisinaan jopa itkee maatessaan rintani päällä - olemme tajunneet, että se on äärimmäisen vapautumisen ja rentoutumisen hetki.
Emme ole ihan nuoria, ja tähän on tultu monen vuoden aikana, kun olemme tulleet vähitellen toisillemme läheisemmiksi. Niin että antakaa vain mennä tytöt! Jättäkää häveliäisyys nurkkaan, kun elätte yhteistä elämää oman miehenne kanssa!
muuten en saisikaan O:ta. Tosin nykyään en enää viitsi " esiintyä"