Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lelut

Vierailija
24.07.2019 |

Mitäs teidän seksilelulaatikosta löytyy? Huippukiva.fi tykittää tarjouksia mitä ei halua väliin jättää, kaikkee meillä jo on 😁

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei löydy yhtään lelua. Eikä tule

m47

Vierailija
2/6 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari dildoa löytyy, toinen on väristimellä ja liian iso. En oikein tykkää siitä. Toinen on pienempi ja se on ihan ok mutta en kyllä välttämättä tarvi mitään sellaisia.

Joskus oli semmonen penisrengas, jossa oli klitoriksen kiihotin samassa. Se oli niin pieni tai ei saatu singutettua kunnolla että heitettiin se roskiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari dildoa, pyllytappeja, satisfyer, ja miehelläni fleshlight sekä kokoelma erilaisia penisrenkaita vibralla ja ilman. Asusteita ei varmaan lasketa seksileluiksi, mutta niitä löytyy laatikollinen.

Vierailija
4/6 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaatteko muuten leluja kumppaninne kanssa, kuten dildoja ja anaalitappeja vai onko molemmilla omat? Entä asusteet kuten pikkarit ja stay-upit? Säästyisihän siinä rahaa tietty, kunhan muistaa mahdollisen soolo-seksin jälkeen puhdistaa/pestä tavarat, eikö?

Vierailija
5/6 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pete44 kirjoitti:

Jaatteko muuten leluja kumppaninne kanssa, kuten dildoja ja anaalitappeja vai onko molemmilla omat? Entä asusteet kuten pikkarit ja stay-upit? Säästyisihän siinä rahaa tietty, kunhan muistaa mahdollisen soolo-seksin jälkeen puhdistaa/pestä tavarat, eikö?

No jos mun mies haluais lainata mun dildoja niin siitä vain, sitte muistaa vaan pestä kunnolla. Mutta ei mun sukat tai muut sovi mun miehelle, hän on lihaksikas 186/100 ja mä 30cm lyhyempi ja50kg laihempi...

Vierailija
6/6 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pete44 kirjoitti:

No jos mun mies haluais lainata mun dildoja niin siitä vain, sitte muistaa vaan pestä kunnolla. Mutta ei mun sukat tai muut sovi mun miehelle, hän on lihaksikas 186/100 ja mä 30cm lyhyempi ja50kg laihempi...

Onko hänellä siis ihan omat sukkikset, bootsit yms. vai ihan naturellina harrastaa?