Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen suvun kesämökki

Vierailija
23.07.2019 |

Jotenkin silloin joskus kuvittelin kuulemani perusteella, että kyseessä olisi kiva, idyllinen paikka, kun sinne ekaa kertaa aikoinani menin. Sen sijaan kyseessä on vanha, huonosti pidetty talo, jossa on maallikollekin selkeä kosteusvaurio, ja jonne on varastoitu koko suvun ylimääräiset tavarat vuosikymmenten ajalta.

Tänä kesänä huomasin, että koiperhoset tms. lentelevät siellä valtoimenaan. Tulin myös kysyneeksi, koska petivaatteet ovat viimeeksi pesty. Ei kuulemma IKINÄ. Olisi sen toki voinut arvatakin, kun kaikkialla on likaa ja pölyä ja haju on kammottava.

Miten tuolla voi käydä tai edes oleilla? Olen ehdottanut perusteellista siivoamista ja tarjoutunut itsekin sen tekemään, mutta ei kuulemma saa, "täällä kun kuuluu rentoutua"?! Paikalla ollessani teen sen, mitä ehdin ja pystyn, mutta ei se oikein riitä kun muut jatkavat samaa välinpitämätöntä sikailua.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi tuollaiseen home-lika-koinpesä -mörskään ollenkaan.

Jos on miehelle rakas paikka, anna käydä ilman sinua ja tee jotain muuta hygieenisemmässä paikassa.

Vierailija
2/15 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit iloinen ettei se ole sellainen kauhea työleiri mistä aina valitetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kyse ollutkaan kesäpaikastasi vaan miehen suvun kesäpaikastasi.

Vierailija
4/15 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi valitat? Miksi edes ajattelet koko mökkiä? Eihän sinun tarvitse sinne mennä.

Vierailija
5/15 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linnut tuovat koiperhosia. Meillä niitä tuli 2 vuoden ikäiseen makuuaittaan, josta petivaatteet vietiin talveksi pois. Jostain hirrenraosta sinne ilmestyi keväällä koiperhosia vastapestyihin peitteisiin ja tyynyihin.

Vierailija
6/15 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit iloinen ettei se ole sellainen kauhea työleiri mistä aina valitetaan.

Ironista tässä onkin se, että mies valittaa mun vanhempien kesämökistä ja heidän tavastaan ylläpitää sitä. Voin kertoa, että ero on merkittävä. -ap

Vierailija
7/15 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi valitat? Miksi edes ajattelet koko mökkiä? Eihän sinun tarvitse sinne mennä.

Olisipa tämä noinkin yksinkertaista. En mä siellä tietysti olekaan yhtään enempää, kuin on kohteliasta.

Vierailija
8/15 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisipa tämä noinkin yksinkertaista. En mä siellä tietysti olekaan yhtään enempää, kuin on kohteliasta.

Kohteliaisuudet hittoon. Ole aikuinen.

Vierailija
9/15 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöisiä ne Porvoon kesäpaikat on.

Vierailija
10/15 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis oikeasti ekaa kertaa aikoihin edes avautumassa tästä ulkopuolisille. Olen erilaisin sanakääntein sitä jo tehnyt miehelle ja tämän sukulaisille, mutta tehoa ei tunnu olevan. Mä olen kai liian kiltti, kun jaksan aina vaan mennä sinne. -ap

Vierailija
11/15 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohteliaisuudesta miehen sukua kohtaan on tietenkin myös pakko avautua vauvalla miten kurja mökki miehen suvulla on kun sitä ei voi edes pitää työleirinä.

Vierailija
12/15 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen siis oikeasti ekaa kertaa aikoihin edes avautumassa tästä ulkopuolisille. Olen erilaisin sanakääntein sitä jo tehnyt miehelle ja tämän sukulaisille, mutta tehoa ei tunnu olevan. Mä olen kai liian kiltti, kun jaksan aina vaan mennä sinne. -ap

Kilttiä susta tuskin saa tekemälläkään. Haluat mennä sinne silkasta mielenkiinnosta jotta voit avautua tutuille ja ulkopuolisille epäkohdista.

Vierailija
13/15 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohteliaisuudesta miehen sukua kohtaan on tietenkin myös pakko avautua vauvalla miten kurja mökki miehen suvulla on kun sitä ei voi edes pitää työleirinä.

Olinpa perberistä, sori. -ap

Vierailija
14/15 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas miksi mies, tai sen johdannainen.

No f@makko palsta kun on. Pääasia esittää miehet huonossa valossa.

Samasta tuutista. Pitkä, tai pitkähkö johdanto paljastaa.

Voisi olla pakkokirjautuminen, niin sylttytehdas paljastuisi.

Vierailija
15/15 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olinpa perberistä, sori. -ap

Sama jatkuu ihan aloituksesta asti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme