Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

90 päivää morsiamena, Pedro

Vierailija
23.07.2019 |

Jo alusta asti näkyi ettei ollut rehellinen. Epärehelliset silmät.
Ja tämä blondi 30v. 29v kanssa, halusi vain isoa.. Oma vika.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, minusta se Pedro (Chantelin mies) vaikuttaa ihan sympaattiselta ja se nainen on ärsyttävä. Ihan täysin vanhempiensa talutusnuorassa ja kaikki syy kaikista ongelmista kaadetaan yksin Pedron niskaan. 

Larissa nyt on semmoinen perinteinen latino-vaimo: pitää kyllä huolta ulkonäöstään, kodista ja epäilemättä myös miehen seksuaalisesta tyytyväisyydestä, mutta vastapainoksi vaatii elatuksen, rahat ulkonäön hoitoon ja pukeutumiseen, arjen luksusta ja romantiikkaa. Larissaa syytellään kovin mutta en kyllä minäkään sellaisen Coltin äidin tyyppisen mamman kanssa samassa asunnossa haluaisi asua vaan haluaisin oman kodin. Ihme mammanpoika koko Colt.

Anfisa - joskus mietin onko sen rahatokaisut sarkastista huumoria vai ihan totta. Kun se siis heittelee niitä vastauksia että "mikä sinulle on meidän suhteessa tärkeintä? RAHA (what?) siis rakkaus" tai että hänelle pitää ostaa kalliita asioita. Itse olen vähän sen luonteinen että jos minulta odotettaisiin että olen maahan rahan perässä tullut munahaukka, niin saattaisin itseäni huvittaakseni ja ennakkoluuloisia järkyttääkseni vastailla ikään kuin oikeasti olisin sellainen.

Yleensä noissa amerikkalaisissa ihmetyttää että eikö ne ikinä itsenäisty niistä perheistään. Itsenäisenä suomalaisena en kyllä jaksaisi että suku sekaantuu asioihin koko ajan.

Mitäää? Pedro aikamoinen mulkkersson.

Menossa tapaamaan perhettään yksin ja vihjailee, että ehkä jää sinne.

Ei suostu korjaamaan välejään Chantelin perheen kanssa.

Sössöttää.

Vääristelee ja mustamaalaa. Kertoi siskolleen, että vaimo ei halua hänen kanssaan lapsia. Chantel ei näin sanonut.

Haaveilee yrityksen perustamisesta kotimaahan, mutta ei hiiskus vaimolle mistä kyse.

Kyseli neuvoa siihen, että saahan pitää green cardinsa vaikka ero tulee.

Halusi muuttaa toiseen kaupunkiin, jotta olisi kauempana Chantelin perheestä (jota ei edes tapaa).

Vierailija
22/32 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jorgen ollessa vankilassa Anfisa aloitti kehonrakentajan uran ja on siinä menestyny. Netistä löytyy tietoa.

Jorgella ja Anfisalla on niin sanottu naimanaama. Hyvin paljon saman näköisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pedro ja Chantel on saaneet rinnakkaissarjan, jossa on mukana myös molempien perheet. On suosittu, koska perheet on niin sekopäisiä. 

Vierailija
24/32 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, minusta se Pedro (Chantelin mies) vaikuttaa ihan sympaattiselta ja se nainen on ärsyttävä. Ihan täysin vanhempiensa talutusnuorassa ja kaikki syy kaikista ongelmista kaadetaan yksin Pedron niskaan. 

Larissa nyt on semmoinen perinteinen latino-vaimo: pitää kyllä huolta ulkonäöstään, kodista ja epäilemättä myös miehen seksuaalisesta tyytyväisyydestä, mutta vastapainoksi vaatii elatuksen, rahat ulkonäön hoitoon ja pukeutumiseen, arjen luksusta ja romantiikkaa. Larissaa syytellään kovin mutta en kyllä minäkään sellaisen Coltin äidin tyyppisen mamman kanssa samassa asunnossa haluaisi asua vaan haluaisin oman kodin. Ihme mammanpoika koko Colt.

Anfisa - joskus mietin onko sen rahatokaisut sarkastista huumoria vai ihan totta. Kun se siis heittelee niitä vastauksia että "mikä sinulle on meidän suhteessa tärkeintä? RAHA (what?) siis rakkaus" tai että hänelle pitää ostaa kalliita asioita. Itse olen vähän sen luonteinen että jos minulta odotettaisiin että olen maahan rahan perässä tullut munahaukka, niin saattaisin itseäni huvittaakseni ja ennakkoluuloisia järkyttääkseni vastailla ikään kuin oikeasti olisin sellainen.

Yleensä noissa amerikkalaisissa ihmetyttää että eikö ne ikinä itsenäisty niistä perheistään. Itsenäisenä suomalaisena en kyllä jaksaisi että suku sekaantuu asioihin koko ajan.

Mitäää? Pedro aikamoinen mulkkersson.

Menossa tapaamaan perhettään yksin ja vihjailee, että ehkä jää sinne.

Ei suostu korjaamaan välejään Chantelin perheen kanssa.

Sössöttää.

Vääristelee ja mustamaalaa. Kertoi siskolleen, että vaimo ei halua hänen kanssaan lapsia. Chantel ei näin sanonut.

Haaveilee yrityksen perustamisesta kotimaahan, mutta ei hiiskus vaimolle mistä kyse.

Kyseli neuvoa siihen, että saahan pitää green cardinsa vaikka ero tulee.

Halusi muuttaa toiseen kaupunkiin, jotta olisi kauempana Chantelin perheestä (jota ei edes tapaa).

On menossa tapaamaan perhettään yksin kun ei jaksa enää jatkuvaa samoista asioista jankkaamista vaimonsa ja tämän perheen taholta. 

En usko että Chantelin perhe hyväksyy tuota Pedroa ikinä, vaikka Pedro tekisi mitä. Ihan hullu se äitikin - kun Pedro ei mennyt kiitospäivän juhliin, niin jopa Chantel itse joka on yleensä liikaakin perheensä puolella, sanoi siellä juhlassa että hyvä ettei Pedro tullut kun äiti alkoi näyttää sähkölamautintaan ja esitellä miten sillä poistetaan talosta ei-toivotut vieraat. Pedro varmaan ymmärtää ettei kaiken sen avioehto- yms koohotuksen jälkeen kannata yrittää sitä perheyhteyttä, ja toivoo että Chantel hyväksyisi sen. Esim. itse en ole missään tekemisissä mieheni vanhempien kanssa ollut 14 vuoteen ja se on ihan ok. Miksi pitäisi?

Halu muuttaa toiseen kaupunkiin tuli varmaan juuri siitä, kun kokee että ei ikinä varmaan pääse Chantelin perheen hyväksymäksi, mutta ehkä se häiritsisi vähemmän jos oltaisiin kauempana. Ehkä Chantelkin itsenäistyisi sitten lopulta määräilevästä äidistään ja alkaisi elää miehensä kanssa omaa elämäänsä, ilman että äidin sanomiset kontrolloi kaikkea.

Ihan luonnollista kysyä tuosta Green Card asiasta, kun kerran on riidelty koko ajan viikkokausia. Olisihan se hassua kieltää sellainen mahdollisuus, että ero voi tulla 10 v GC:n voimassaoloaikana.

Vierailija
25/32 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Nicole on kyllä sinisilmäisin ikinä, jos oikeasti uskoo, että se mies välittää hänestä. Tunnen kamalaa myötähäpeää...

Vierailija
26/32 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grenadan matkaa ei sitten tehty.

Azan perui sen jostain syystä.

Nicole lähettää koko ajan rahaa miehelle. Azan teki matkan Espanjaan kundien kanssa.

Vierailija
27/32 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko olla feikkiä, ihan järkyttäviä kaikki "suhteet".

Vierailija
28/32 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain käsikirjoitettua täytyy olla, kun nuo Paola ja Russ on loppujen lopuksi aika sopiva pari ilman suurempia sähläyksiä, niin ihan kuin tarkoituksella on keksitty, että jospa Paola olisi vaikka kauhean mustis vauvastaan eikä anna Russin äidin ottaa sitä syliin.  Ja sitten kun Russ hakee äidin lentokentältä, niin heti autossa äiti alkaa esittämään, että ilman muuta sitten haluan pitää vauvaa sylissä.  Saadaan edes vähän draamaa ja jännitystä katsojille, että no miten käy.  

Sen Paolan suu on kyllä jotain mitä ei jaksaisi katsella, kauhean maalattu valtava huulipari.  Ihan häijyä tekee.

Nicole on ihan pässinpää.  Antanut Azanille kuvauspalkkionsakin.  Sinne meni.

Vierailija
29/32 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi Anfisaa syyttää mistään, mies kehui että on rikas ja voi ostaa mitä vain. Tottakai siinä vaiheessa nuori nainen ajattelee niin.

Sitten paljastuukin että mies valehteli ja on köyhä. Se mieshän mietti kertoisko missä vaiheessa koska pelkää Anfisan lähtevän.

Itse sellaisen naisen valitsi ja ihan vain naisen ulkonäön perusteella, että muut voisivat olla kateellisia hänelle, niin kuin hän sanoi itse.

Mutta taitavat rakastaa toisiaan, koska ovat vieläkin yhdessä.

Vierailija
30/32 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nicole on kyllä ......en sano mikä.

Ihan kuin sinisilmäinen pikkulapsi.

Kulttuurieroista äitikin sanoi, Nicole vaan sanoi, että kyllä se mies opettaa.

Joo niin koitti opettaa mutta vedit herneen nenään etkä ymmärtänyt.

Sitten kun mies kommentoi urheilemattomuutta ja siitä ettei Nicole syö kasviksia, herneet nenään.

Kun kotiin tuli, oli onnettomampi kuin lähtiessä..

Siinä vaiheessa pitäisi tajuta ettei ole hyvä suhde se.

Mutta eeeei Nicole rakastaa vielä enemmän.

Vierailija
31/32 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni Chantelin, Chantelin perheen ja Pedron suhteessa ongelma on nim.om. Chantel.

Perhe vaikuttaa harvinaisen jalat-maassa-tyyppiseltä, kun taas tytär, eli Chantel itse, yrittää, nim.om. yrittää, olla jonkunlainen kaikki-langat-käsissä-tyyppi.

Vaikka on vain prinsessa eikä erityisen älykäs. Chantel vaatii koko ajan keskustelua, vaikka itse ohjaa kaikki keskustelut aivan sivuraiteille. Suurin myötähäpeä tulee, kun C. tilittää tuntojaan ja "analysoi" tilanteita omaksi edukseen. Sen ilmehdintä ja puhetyyli on tukalaa katsottavaa. Hyi hitto, mikä lehmä.

Chantel itse valehteli Pedron statuksesta alun perin. Eihän perhe tietenkään sitten ota Pedron sanaa mitenkään totena, koska perheen "on oltava" tyttären puolella.

Puhtaasti Chantelin maneereiden, puheiden ja olemuksen takia olen Pedron puolella.

Vierailija
32/32 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki Chantelin perheessa käy vähän hitaalla...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme