Lakatut varpaankynnet naisella - kyllä vai ei?
Mitäs tykkäätte? Onko kivannäköistä? Kannattaako lakata?
Kommentit (21)
Hyvin - HYVIN - harvalla on niin kauniit varpaat - not to mention varpaankynnet - että niitä kannattaa kynsilakalla korostaa.
Sama koskee sormia. Jos kätesi ovat täydellisen kauniit ja kynnet erittäin siistit ja täydellisen muotoiset, voit käyttää kynsilakkaa. Mieluiten neutraalia ja hillittyä sävyä.
Ja mieluiten omat kynnet. Rakennekynnet ovat halvan ja keinotekoisen näköisiä. Eilistä päivää.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin - HYVIN - harvalla on niin kauniit varpaat - not to mention varpaankynnet - että niitä kannattaa kynsilakalla korostaa.
Sama koskee sormia. Jos kätesi ovat täydellisen kauniit ja kynnet erittäin siistit ja täydellisen muotoiset, voit käyttää kynsilakkaa. Mieluiten neutraalia ja hillittyä sävyä.
Ja mieluiten omat kynnet. Rakennekynnet ovat halvan ja keinotekoisen näköisiä. Eilistä päivää.
Kiitos vastauksesta. Tyylimakusi vaikuttaa olevan hillitty; klassisesti luonnollista kauneutta korostava. Itsekin olen sen tyylinen, mutta meitä on moneen junaan, ja itselleni erilaisuus on virkistävää, kaunistakin. Harva meistä on oikeasti jumalattarien ja adonisten muoteista valettuja, ja mielestäni esim. varpaankynsien lakkaamisen suhteen on ihan jees, jos joku einiinkaunis-varpainen haluaa omansa lakata.
Kun kynnet ovat kauniit ja hyvin lakattu kyllä. Lohkeillut lakka näyttää hirveältä, parempi ilman.
Ensin kuntoon ne varpaat, ja sitten hillitty lakkaus. Itselläni on hieman vinkurat varpaat (olen siis mies) ja tästäkin syystä en koskaan käytä sandaaleja ja varpaat pysyvät piilossa. Jalaktatutoinnit ja mustakyntiset varpaat- kiitos ei !
Kynsilakka varpaissa sopii kaikenlaisille varpaille ja lisää seksikkyyttä. Tosin jotkut värit voivat olla epäseksikkäitäkin.
Kynsilakka vetää huomion kynsiin ja sitä kautta varpaisiin ja jalkoihin. Tai sormiin ja käsiin. Jos siis emme halua näitä korostaa ja tarjota muiden erityisesti huomioitavaksi ja tarkasteltaviksi, parempi kun kynsilakkaa ei käytä.
Jalat pitää olla muutenkin hyvin hoidetut, mikäli esittelee lakattuja varpaankynsiään. Jos kantapäät ovat karstoittuneet, ei kauneinkaan varvassetti pelasta. Samoin sormen kynsien alustat tulee olla puhtaat (joskus näkee, että rouvat ovat olleet kasvimaalla tai kukkaistutusten parissa ja sitten on vain vedetty kynsilakat päälle ja kynnen alla on vielä kerros multaa).
Saatan kuulostaa julmalta, mutta näin se vaan on. Minusta luonnolliset , siistit kynnet ilman lakkaa ovat kauneimmat.
Mä lakkasin just varpaankynnet. Pidän niissä lakkaa ympäri vuoden, lakkaamattomat varpaankynnet näyttävät mielestäni lähes poikkeuksetta rumemmilta kuin lakatut. Harvalla on muutenkaan mitenkään erityisen kauniit varpaat tai niiden kynnet.
Tomaatinpunaista kynsilakkaa aina varpaankynsissä. Kauneinta minussa on juuri jalat. Fysioterapeuttini sanoi, että " pitäisin aina sandaaleja, jos minullakin olisi tuollaiset jalat." Muuta korostettavaa ei taida ollakaan. N63
Pai-Ekollinen kirjoitti:
Ensin kuntoon ne varpaat, ja sitten hillitty lakkaus. Itselläni on hieman vinkurat varpaat (olen siis mies) ja tästäkin syystä en koskaan käytä sandaaleja ja varpaat pysyvät piilossa. Jalaktatutoinnit ja mustakyntiset varpaat- kiitos ei !
Olisi kammottavaa, jos mieheni puhuisi/kirjoittaisi tällaista tai ottaisi kantaa tällaisiin asioihin.... Tuli vaan mieleen, mutta: carry on.
Vierailija kirjoitti:
Pai-Ekollinen kirjoitti:
Olisi kammottavaa, jos mieheni puhuisi/kirjoittaisi tällaista tai ottaisi kantaa tällaisiin asioihin.... Tuli vaan mieleen, mutta: carry on.
Minun mieheni suutelee lakattuja varpaankynsiäni ja hieroo jalkojani mielellään. Hän tykkää lakatuista kynsistä ja kertoo sen myös. Onko miehesi muuten normaali? Ahdistunut tai puhumaton? Voimahali sulle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pai-Ekollinen kirjoitti:
Minun mieheni suutelee lakattuja varpaankynsiäni ja hieroo jalkojani mielellään. Hän tykkää lakatuista kynsistä ja kertoo sen myös. Onko miehesi muuten normaali? Ahdistunut tai puhumaton? Voimahali sulle!
Sama :)
Jalkani ovat hyvin hoidetut, kayn neljan viikon valein pedikyyrissa ja lakkautan varpaankynnet samalla geelilakalla. Samalla lakkautan tietysti myos sormenkynteni ja otan manikyyrin.
Emma K. kirjoitti:
Maksetun naisen merkki.
Voi kun kiva, kun vielä näin eläkkeelläkin saa uuden ammatin, ilotyttänä tai ilomummona en vielä ole ollutkaan. Varpaita olen kyllä lakannut 55 vuotta. Mummo 65v.
Emma-pieni, pitäisiköhän sinun hieman avartaa maailmakuvaasi. Olis itsellesi helpompaa.
Vastauksena kysymykseen: Tykkään, kivannäköiset ja kannattaa ehdottomasti lakata.
Lakatut kynnet + hyvin ohuet kärkivahvikkettomat sukkahousut ja sandaalit ovat hyvin eroottinen visio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pai-Ekollinen kirjoitti:
Luetun ymmärtämisessä vaikeuksia? Mieheni ei varmasti naisvaltaiselle palstalle tule puhumaan kynsien lakkaamisesta tai kerro omasta suhtautumisestaan omiin kynsiinsä/varpaisiinsa. Pidän itse vähän maskuliinisimmista miehistä, mutta eihän kaikki voi kaikkia miellyttää: jotkut naiset pitävät feminiinisistä miehistä.
Olipa taas sarjassamme käsittämätön kysymys: "onko miehesi muuten normaali?" Kiitos kysymästä, on hyvin normaali mies. Ahdistusta en ole ikinä havainnut ja puhuakin osaa. Haluatko vielä jatkaa kyselyä vai siirrymmekö suoraan kirjeenvaihtoystäviksi?
Miten te pystytte pitämään kynsilakkaa? Minusta tuntuu, että kynteni "tukehtuvat" lakkakerroksen alla - liekö kynsi jotenkin huokoista ainetta, mutta tulee tosi ahdistava olo, kuin olisi kerros muovia kynnen päällä. En ole lakannut kynsiä varmaan kuin viimeksi joskus 90-luvulla. Kynsilakat ovat muutenkin turhake kosmetiikan saralla. Turhaa luonnonraiskausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pai-Ekollinen kirjoitti:
Luetun ymmärtämisessä vaikeuksia? Mieheni ei varmasti naisvaltaiselle palstalle tule puhumaan kynsien lakkaamisesta tai kerro omasta suhtautumisestaan omiin kynsiinsä/varpaisiinsa.
Siitä et voi olla sataprosenttisen varma. :) Anonyymipalstalle kuka tahansa voi tulla kertomaan näkemyksiään aivan vapaasti.
Varsinaiseen asiaan en osaa sanoa sitä tai tätä. Pidän varpaista erittäin paljon, mutta muista syistä kuin lakkaamattomuudesta tai lakattuna olemisesta.
Varsinkin nyt kesällä pidän hyvää huolta jaloistani ja varpaiden kynnet ovat nytkin lakattu kauniin punaisella kynsilakalla. Se vaan kuuluu kesään, että jalatkin ovat kivan näköiset.
Hoidan kesäaikaan ihoani muutenkin paljon paremmin kuin talvella ja vaikka olen ollut mieheni kanssa yhdessä yli 20 vuotta, niin hän käy yhä vieläkin kuumana minuun. Kun varpaani ovat kauniit, kynnet lakattu seksikkäästi, sääreni sheivatut ja iho pehmeä, niin mikäs sen ihanampaa?
Ei ...miehillä jees.