Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos tapailu päättyy ikävästi, kannattaa mennä nopeasti jonkun kanssa treffeille

Vierailija
23.07.2019 |

Nyt se on taas todistettu - mitä kauemmin kuppaa sen vaikeampaa on päästä edellisen tapailun päättymisen aiheuttamasta pahasta mielestä ja ylipäätään yli kyseisestä ihmisestä. Itselläni on ainakin tapana kiintyä nopeasti ja jos jään yksin enkä enää treffaile, henkilö voi pyöriä mielessäni pahimmillaan vuosia. Sen olen kuitenkin huomannut että vaikka kiinnynkin nopeasti yhteen ihmiseen, on kiintymyksen kohdetta helppo vaihtaa. Kaikkein parhaaksi itselleni ja omalle mielenterveydelleni on ollut laittaa aina tapailujen päätyttyä mahdollisimman nopeasti uutta matoa koukkuun. Tottakai on selvää ettei siihen ihan heti pysty, mutta korkeintaan pari viikkoa kannattaa surra ja tämän jälkeen vaan pakottaa itsensä taas etsimään seuraa. Mitä useammin sen tekee, sitä enemmän viisastuu ja osaa ottaa uudessa tapailussa rennommin.

Heräsikö jotain ajatuksia puolesta tai vastaan?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennä nopeasti treffeille? :D niin ja työttömäksi jäämisen jälkeen kannattaa mennä nopeasti uuteen työpaikkaan

Vierailija
2/32 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tippuu hevosen selästä kannattaa nousta heti ratsailla. Jos menu luita poikki, niin toki tämä hieman viivettä aiheuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mennä nopeasti treffeille? :D niin ja työttömäksi jäämisen jälkeen kannattaa mennä nopeasti uuteen työpaikkaan

No siis tarkoitan mennä treffisivustolle, on siihen kuitenkin aika suuri todennäköisyys että joku kiinnostava haluaa treffeille kanssasi. Itselläni ei ole ollut vaikeuksia päästä, ei vaikka olen ollut kuvattomana. Toki jotkut vaativat kuvan, mutta kyllä minä kuvankin näyttämisen jälkeen olen päässyt treffeille. Ei tarvitse olla kaunotar.

Ap

Vierailija
4/32 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, otsikko oli huono. Olisi pitänyt laittaa että kannattaa pyrkiä nopeasti treffeille jonkun kanssa.

Ap

Vierailija
5/32 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siis tarkoitan mennä treffisivustolle, on siihen kuitenkin aika suuri todennäköisyys että joku kiinnostava haluaa treffeille kanssasi. Itselläni ei ole ollut vaikeuksia päästä, ei vaikka olen ollut kuvattomana. Toki jotkut vaativat kuvan, mutta kyllä minä kuvankin näyttämisen jälkeen olen päässyt treffeille. Ei tarvitse olla kaunotar.

Ap

No siinä vasta paha mieli tuleekin, kun saa minipakkeja päivä toisensa jälkeen. Itse sanoisin, että kannattaa keskittyä johonkin ihan muuhun

Vierailija
6/32 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No siinä vasta paha mieli tuleekin, kun saa minipakkeja päivä toisensa jälkeen. Itse sanoisin, että kannattaa keskittyä johonkin ihan muuhun

Kuten vaikka oman persoonan jalostamiseen, jos muut pitävät niin vastenmielisenä että jatkuvasti tulee pakkeja. Jos haluat olla muiden mieleen niin muutut sellaiseksi josta muut pitävät. Raakaa peliähän se on naistenkin puolella, et ehkä tiedä kun et ole siellä ollut.

Vierailija
7/32 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että tuo toimii jollakin. Itse päätin lyhyen mutta osaltani sitäkin tunnepitoisemman tapailun päätyttyä, etten enää etsimällä etsi ketään vaan keskityn muihin juttuihin. No, reilun puolen vuoden sisään viisi ennestään tuntematonta miestä onkin sitten spontaanisti lähestynyt tosielämän tilanteissa ja yksi puolituttu vihjannut kiinnostuksestaan. On kyllä ennätys näin lyhyen ajan sisällä. Näistä miehistä kukaan ei ole oikein kolahtanut, mutta jos sama meno jatkuu, uskon että se oikeakin jossain vaiheessa sattuu eteen.

Vierailija
8/32 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin! "The best way to get over someone is to get under someone new." Ei ne pakit  märehtimällä ala tuntua yhtään paremmilta.

Äitini sanoi joskus ettei ymmärrä miksi nk. laastarisuhteita halveksitaan. Se on hänen mielestään paras tapa siirtyä elämässä eteenpäin, ja olen tässä asiassa aivan samaa mieltä.

Vierailija
9/32 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laastarit ovat hyviä, mutta niihin ei koskaan kannata jämähtää.

Vierailija
10/32 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin! "The best way to get over someone is to get under someone new." Ei ne pakit  märehtimällä ala tuntua yhtään paremmilta.

Äitini sanoi joskus ettei ymmärrä miksi nk. laastarisuhteita halveksitaan. Se on hänen mielestään paras tapa siirtyä elämässä eteenpäin, ja olen tässä asiassa aivan samaa mieltä.

Siksi koska se on laastarille ikävää, jos hän tykkääkin tosissaan

Vierailija
11/32 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ysin kommenttia olin tulossa komppaamaan. Eli suomeksi: paras tapa päästä yhdestä miehestä yli on hankkiutua toisen alle.

Vierailija
12/32 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi koska se on laastarille ikävää, jos hän tykkääkin tosissaan

Ei laastarisuhteen tarvitse olla mitään kusetusta, kyllä siitä laastarista voi erosta toipuvakin tykätä ihan oikeasti. Siitä voi kehkeytyä ihan oikea suhdekin. Ja kai se on myös vähän omalla vastuulla; jos alat tapailla jotain juuri eronnutta niin kai tiedät riskin..?

/9

Vierailija
13/32 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä saapumassa ihan samaan päätelmään. Haikailin exän perään kaksi vuotta, kunnes tapasin uuden ihmisen joka räjäytti kerralla kaiken puhtaaksi.

Laastariakin käytin, siitä oli paljon apua kun sai purkaa ja puhua ja samalla läheisyyttä ja seksiä. Olin rehellinen laastarilleni, mutta meni silti vähän hankalaksi kun hän olisi halunnut enemmän. Nykyään molemmat oikeissa suhteissa, joten loppu hyvin kaikki hyvin.

M42

Vierailija
14/32 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se morkkis silti on pahimmilaan kun herää sunnuntaina puhkinussittuna krapulassa joku kehitysvammaisen räpellykseltä näyttävä kiitti plusta puhelinumero lappu yöpöydällä.

Vierailija
15/32 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se morkkis silti on pahimmilaan kun herää sunnuntaina puhkinussittuna krapulassa joku kehitysvammaisen räpellykseltä näyttävä kiitti plusta puhelinumero lappu yöpöydällä.

Mitä?

Vierailija
16/32 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä?

Eikö kukaan baaripano ole koskaan jättänyt sulle numeroaan ja kiitoksia lapulle?

Vierailija
17/32 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä?

Eikö kukaan baaripano ole koskaan jättänyt sulle numeroaan ja kiitoksia lapulle?

Ei, mutta nyt ymmärsin.

Vierailija
18/32 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen taas niin tunneihminen,että erosin 4v kestäneestä suhteesta 8kk.Eikä mulla oo vieläkään uutta.Enkä harrasta seksisuhteita.Yks ihastuminen on ollu eron jälkeen.

Vierailija
19/32 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin jokunen kk sitten, pari kk meni vaan topuessa. Sit yhtäkkiä tajusin et oon lyhyen ajan sisään suuteloinut neljän tyypin kans ja löysin jotenkin myös itteni vanhan ystävän sängystä, hups.

Vähän maanista ehkä, mut erotuska kieltämättä alkaa helpottaa.

Vierailija
20/32 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko sama kirjoittaja jonka mielestä ghostaaminen on paras tapa jättää joku josta ei saa enää iloa ja tällaisesta käytöksestä loukkaantuvat ovat ongelmatapauksia jotka eivät ymmärrä kuinka kuuluu elää ilontäyteistä elämää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä