Huomenta
Täältä Tanskasta. Täällä on pilvinen sää ja 17 astetta lämmintä. Eilen illalla satoi koko illan. Miten suomessa?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten automatka meni? Mitä reittiä ajoitte? Missä nyt olette? Mitä teette tänään?
Hyvin meni. Mies ajoi koko eilisen päivän. Tukholmasta etelään ja juutinrauman sillan kautta tänne kööpenhaminaan. Täällä Kööpenhaminassa ollaan ja tivoliin mennään, huomenna varmaan legolandiin.
Missä hotellissa?
Keskustan hotellissa. On se miehen Facebookissa tämä hotelli.
Mikä hotelli? Kun en ole miehesi fb kaveri
Wakeup copenhagen
Mitä tykkäät? Onko hieno kylpyhuone?
Miten meette tivoliin?
Aika pieni huone mutta ihan ok. Kävellen mennään.
Miten jaksat kävellä? Mitä tykkäät lasiseinästä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten automatka meni? Mitä reittiä ajoitte? Missä nyt olette? Mitä teette tänään?
Hyvin meni. Mies ajoi koko eilisen päivän. Tukholmasta etelään ja juutinrauman sillan kautta tänne kööpenhaminaan. Täällä Kööpenhaminassa ollaan ja tivoliin mennään, huomenna varmaan legolandiin.
Missä hotellissa?
Keskustan hotellissa. On se miehen Facebookissa tämä hotelli.
Mikä hotelli? Kun en ole miehesi fb kaveri
Wakeup copenhagen
Mitä tykkäät? Onko hieno kylpyhuone?
Miten meette tivoliin?
Miten jaksat kävellä? Mitä tykkäät lasiseinästä?
On se nyt vaan jaksettava. Aika kurjaa olla suihkussa lasiseinan takia.
Okei ap on lomamatkalla perheensä kanssa ja raportoi siitä tuntemattomille ihmisille av:n kaltaisella per*ereikäpalstalla. Voiko säälittävämpää olla? Rapsaatko ap ylikselle matkasi myös?
Jos itse olisin lomamatkalla, ei minulle todellakaan tulisi mieleenkään koko av. Ilmeisesti tämä on ap:lle jotenkin erityinen osa elämää?
ps. Miehesi nus*ii muita selkäsi takana :)
Vierailija kirjoitti:
Okei ap on lomamatkalla perheensä kanssa ja raportoi siitä tuntemattomille ihmisille av:n kaltaisella per*ereikäpalstalla. Voiko säälittävämpää olla? Rapsaatko ap ylikselle matkasi myös?
Jos itse olisin lomamatkalla, ei minulle todellakaan tulisi mieleenkään koko av. Ilmeisesti tämä on ap:lle jotenkin erityinen osa elämää?
Ei nussi.
27 astetta ja kaikki naiset ovat muuttuneet sutturoiksi sen takia. Lähes persposket ja stringit näkyy mekkojen alta. Sairasta.
Millainen hintataso siellä on? Ravintoiloissa/kahviloissa/ kaupassa?
Vierailija kirjoitti:
Ohhoh, kuulostatpa katkeralta ihmiseltä. Mitä sulle sattui?
Huomenta Keski-Euroopasta! Kello on nyt 9.13 ja jo 22 astetta varjossa. Luvattu 30 astetta taksi paivaksi, ja huomiseksi ja torstaiksi 36 astetta. Perjantaiksi viilenee, "vain" 34 astetta... Onneksi ostettiin tuuletin ja pakastimeen on varattu mehujaita ja jaapaloja koiralle. :)
Vierailija kirjoitti:
27 astetta ja kaikki naiset ovat muuttuneet sutturoiksi sen takia. Lähes persposket ja stringit näkyy mekkojen alta. Sairasta.
muna suuhun sutturoille!