Miten on tyylikäs tapa hoitaa etääntyvä deittikumppani?
Eikö saa siis kertaakaan kysyä mikä mättää, oletko kyllästynyt? Kun tuossa toisessa keskustelussa aihetta sivuttiin myös. Itsellä oli sama ongelma vastikään ja siinä kysyin en nyt suoraan mutta melkein että mikä on meininki ja sain melko suoran vastauksenkin josta oli luettavissa ainakin rivien välistä että ei nappaa enää. Niinpä toivottelin hyvää loppuelämää sitten vain. Menikö oikein vai olisiko jo pitänyt osata lukea ajatuksia ja olla kysymättä yhtään mitään?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ghoustaaminen on paras tapa.
Ghosaaminen on minusa yleensä vain raukkojen ja pelkureiden ratkaisu. - Ei jätäminen aina helppoa ja kivuona ole. Ellei uskalla tai halua tehdä sitä kasvokkain, niin siten vaikka kirjoitaa "eroilmoiuksen" vain häviäminen miään sanomatta ja ilmoittamatta kuin pierusaharaan ja jättämätä mahd. yriyksiin tavoittaa kokonaan vastaamatta (ei tarvise ryhtyä kirjeen vaihtoon) on raukkamaista.
Lopputulos on kuitenkin sama. Toinen on raukka, kun jätti viestillä. Ja vaikka toinen tekisi tämän reilusti kasvotusten lopputulos on sama ja sitä katkeruuden kitkerää höttöä puretaan niille tyttökavereille.
oletko sinä oikeasti noin vellihousu (mies)i?
Se että osallistun keskusteluun tuomalla siihen mielipiteeni ei auttamatta kerro mitään siitä miten oikeasti toimin. Mutta sinä tyypillisenä naisena menet ohi aiheen henkilökohtaisuuksin, kun et osaa enää tuoda mitään uutta keskusteluun?
"tyypillinen nainen" taas on älykästä keskustelua?
Minusta ghostaaminen on kaikkein raukkamaisin tapa. Se aiheuttaa sille jätetylle osapuolelle paljon stressiä ja pahaa mieltä, kun aika harva heti ymmärtää, että ahaa, nytpä tuo toinen onkin ghostaamassa minua.
Viestillä voi jättää tai ilmoittaa kiinnostuksen puutteesta myös tyylikkäästi. Muutama nainen on näin tehnyt ja vaikka se on aluksi kirvellyt niin olen asian hyväksynyt ja kunnioitan näitä naisia. Tämä sopii jos ollaan vasta nähty muutaman kerran ja ollaan pääosin viestittelyasteella.
Jos suhde on kestänyt jo pitempään niin sitten mielestäni kasvokkain tapahtuva jättäminen on ainoa oikea tapa. Soittamalla tehty jättäminen voi ehkä olla ok joissain poikkeustapauksissa.
Vierailija kirjoitti:
Minusta ghostaaminen on kaikkein raukkamaisin tapa. Se aiheuttaa sille jätetylle osapuolelle paljon stressiä ja pahaa mieltä, kun aika harva heti ymmärtää, että ahaa, nytpä tuo toinen onkin ghostaamassa minua.
Viestillä voi jättää tai ilmoittaa kiinnostuksen puutteesta myös tyylikkäästi. Muutama nainen on näin tehnyt ja vaikka se on aluksi kirvellyt niin olen asian hyväksynyt ja kunnioitan näitä naisia. Tämä sopii jos ollaan vasta nähty muutaman kerran ja ollaan pääosin viestittelyasteella.
Jos suhde on kestänyt jo pitempään niin sitten mielestäni kasvokkain tapahtuva jättäminen on ainoa oikea tapa. Soittamalla tehty jättäminen voi ehkä olla ok joissain poikkeustapauksissa.
Ihmiset ovat tässäkin asiassa erilaisia. Mä kokisin itseni vain nolatuksi ja nöyryytetyksi, jos mies pyytäisi mua vaikkapa kahvilaan, laittautuisin sitä varten, matkustaisin sovittuun paikkaan ja sen jälkeen mies vaan ilmoittaa, ettei halua enää olla mun kanssani. Lisäksi mua ottaisi suuresti päähän, että tuhlasin sekä aikaani, vaivaani että rahaani menemällä tapaamiseen, kun asian olisi voinut ilmoittaa viestilläkin.
Vierailija kirjoitti:
Jos toinen on täysin yhdentekevä, niin miksi pitäisi edes viestiä sille vaivautua kirjoittamaan?
En jaksanut lukea sekavaa sössötystäsi paria riviä pidemmälle. Kasvatatko lapsestasi psykopaattia vai toivotko, että lapsesi jää psykopaatin uhriksi, kun se elämä on silloin niin hienoa?