Mitä teen tämän miehen kanssa?
Ollaan muutama kuukausi oltu päivittäin yhteyksissä, jonkun verran myös nähty ja vietetty aikaa. Nyt viimeisen parin viikon aikana mies on muuttunut etäisen oloiseksi eikä enää viestittele kuten ennen (tai ei viestittele ollenkaan.) Olen muutaman kerran kysynyt että mistä kiikastaa, ja hän on joka kerta väittänyt että kyllä häntä edelleen kiinnostaa ja haluaa olla tekemisissä. Teot ei kuitenkaan kohtaa sanojen kanssa, sillä hän ei ole enää ehdotellut tapaamisiakaan.
Eilen taas saatiin pieni riita aikaiseksi, kun menin jälleen kyselemään että mikä häntä vaivaa ja hän sanoi että ei mikään. Lopulta hän sanoi että pidetään sitten mykkäkoulua jos käyttäydyn kerran niin lapsellisesti että jatkuvasti syytän häntä. Tänään hän ei sitten ole vastannut yhteydenottooni. Onko minulla nyt paras pitää suuni kiinni ja antaa hänen olla kunnes hän suvaitsee ottaa yhteyttä? Jos ottaa...
Kommentit (23)
Miehenä voin vastata, että kiinnostus on loppu. Itsekin teen juuri noin, eli annan hiipua pois, kyllä toinen ymmärtää. Kyllä kiinnostunut ihminen laittaa viestiä ja haluaa tavata, se on päivän selvä juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko naisilla oletuksena että mies on aina se aloitteellinen, myös viestittelyssä? Itsellä useammankin kerran käynyt niin, että nainen on kovin kiinnostunut ja juttu luistaa tosi hyvin, mutta vain jos minä aloitan keskustelun. Niinä päivinä kun minä en ensimmäistä viestiä laita, niin ei keskustella ollenkaan. Ja kun sen sitten pistän, niin on kuin korkki irtoaisi ja juttua piisaa.
Ehkä se kielii itseluottamuksen puutteesta sekä siitä, että miehen käytöstä tulkitaan täysin väärin. Jopa pienet jutut kertovat omassa mielessä kiinnostuksen loppumisesta. Se viestitulva on sitten merkki helpotuksesta, että se tunteiden kohde välittää minusta sittenkin. Näin mun omalla kohdalla on käynyt ainakin epävarmuuden hetkinä:)
Että jos mies on kiireinen pari päivää tai odottaa joskus naisenkin aloittavan keskustelun, niin mies tulkitaan jättäjäksi. Tästäkö ne sitten johtuu kun niin monesti manataan, että miehet ghostaa?
Ihmiset ovat erilaisia. Olet lähes kolmekymppinen eli et enää mikään teini, jonka pitää saada varmistus toisen mielenkiinnosta joka ainoa päivä. Toiset lopettavat päivittäisen viestittelyn aikaisemmin kuin toiset, koska heillä nyt sattuu olemaan muutakin elämää eivätkä tarvitse jatkuvaa vahvistusta suhteen jatkumisesta. Voi olla, että olette miehen kanssa tässä suhteessa liian erilaisia ja nyt ainakin miestä on alkanut ärsyttää painostuksesi. Oletko sinä ehdotellut tapaamisia ja miten hän on niihin suhtautunut? Vähän kuitenkin luulen tuon teidän riitanne vuoksi, että mies kokee sinut liian takertuvana ja voi hyvin olla, että suhteenne ei enää jatku.