Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahoitin mieleni kaverin (mies) viestikäytöksestä:

Vierailija
22.07.2019 |

Miespuolinen kaveri oli puolisonsa kanssa reissussa ja sain paljon ihania kuvia ja kertomusta; ilolla luin ja aina näitä kertomuksia tulikin parin viikon reissulta aika monta, mukavaahan niitä oli lukea.

Nyt kun itse olin puolisoni kanssa lyhyessä reissussa ja laitoin kaksi raporttia, molemmissa kuvia mukana, niin ekaan vastasi lyhyesti ja toisen jätti kokonaan kommentoimatta.

Tuli tosi paha mieli. Kyseessä hyväkäytöksinen herrasmies, en olisi uskonut. Ei myöskään ottanut mitään yhteyttä tuon viimeisen lomaraporttini jälkeen. Tuli hirmu paha mieli, luulin että kaveruutemme oli vastavuoroista. Tuli niin yhdentekevä olo yhtäkkiä.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä monesti sama! Miehen veli selostaa asioitaan WhatsAppiin ja me aina kommentoidaan: hienoa, wau, upeaa jälkeä, hieno lomapaikka yms. Itse hän ei kommentoi tai vastaa 😂

Vierailija
2/26 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä monesti sama! Miehen veli selostaa asioitaan WhatsAppiin ja me aina kommentoidaan: hienoa, wau, upeaa jälkeä, hieno lomapaikka yms. Itse hän ei kommentoi tai vastaa 😂

Hih hih

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisitteko tuosta vai olisitteko vaan kuin ei mitään?

Vierailija
4/26 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Mulla sama miehen kans ja kaikkien miespuolisten tuttavien/sukulaisten/ystävien kanssa. Lopetin itsekin kun eivät nekään koskaan vaivaudu kommentoimaan tai joskus vastaamaan edes kysymyksiin mitään.

Naispuolisista kavereista yksi sukulainen on tämmöinen. Vastaan jos jaksan -tyyppi. Aika vähän enää ollaan tekemisissä paljolti.

Vierailija
5/26 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/26 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama, paitsi kyseessä oma veli! Jotenkin ärsyttävää kun perheen WA-ryhmässä veli harvoin kommentoi mitään, jos jotain niin ehkä yksi emoji. Laittaa itse melkein päivittäin kuvia perheestään ja kaikenmaailman askareista kyllä, ja käsittääkseni odottaa että niihin myös reagoidaan.

Itsekästä.

Vierailija
7/26 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisitteko tuosta vai olisitteko vaan kuin ei mitään?

En varmaan sanoisi mitään, mutta vähentäisin jatkossa hänen juttujensa kommentoimista.

Jos antaisin "palautetta", niin vaikka toinen alkaisikin jatkossa kommentoida juttujani enemmän, tulisi sellainen olo, että hän tekisi sen vain velvollisuudesta eikä kiinnostuksesta. Jos oikeasti kiinnostaisi, kommentoisi varmaan pyytämättäkin?

Vierailija
8/26 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama, paitsi kyseessä oma veli! Jotenkin ärsyttävää kun perheen WA-ryhmässä veli harvoin kommentoi mitään, jos jotain niin ehkä yksi emoji. Laittaa itse melkein päivittäin kuvia perheestään ja kaikenmaailman askareista kyllä, ja käsittääkseni odottaa että niihin myös reagoidaan.

Itsekästä.

Mistä muuten tietää millaista reaktiota toinen odottaa? Mitäpä jos jollekulle riittääkin hehkutusten ym. "reaktioksi" pelkkä tieto siitä, että muutkin nyt tietävät asian, eli jopa pelkkä automaattinen lukukuittaus?

Vierailija
9/26 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on teillä ongelmat. Onneksi käytän itse kaiken maailman somepaskaa minimaalisesti, niin ei tarvitse murehtia tuollaisia.

Vierailija
10/26 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen ihminen odottaa reissuraporteistaan jotain ihme hehkutusta? Minua ainakaan kiinnosta paskaakaan toisten reissut tai omistani raportoiminen.

Hankkikaa oikeita ongelmia.

Vierailija
11/26 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Jokainen käyttäytyy ja toimii omalla tavallaan, ollaan sitten livenä elämässä tai somessa. Miten ihmeessä siitä saa ongelman itselleen, ettei joku käyttäydy juuri kuin sinä (haluat)?

Vierailija
12/26 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
13/26 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa hän olikin salaa mustis miehesi kanssa viettämästänne lomasta?

Vierailija
14/26 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa hän olikin salaa mustis miehesi kanssa viettämästänne lomasta?

Kävi mielessä tuokin. Mutta nähdäkseni on ihan onnellisessa parisuhteessa..

Ap

Vierailija
15/26 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on aiemmin ollut juttua - filrttiä ei sen vakavampaa, mutta nyt olemme tahoillamme suhteissa. Ei kai hän enää minua kaipaile / kuvittele että teen itseäni tykö matkakertomuksillani (lähettihän hän itsekin lomaltaan kuvia yms.)...?

Ap

Vierailija
16/26 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän ei osaa kommentoida? Kaikista ei ole huomioimaan muita.

Vierailija
17/26 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on aloittaja sekaisin. Ei ihme ettei kukaan vastaile sulle.

Vierailija
18/26 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on aloittaja sekaisin. Ei ihme ettei kukaan vastaile sulle.

Kuinka niin?

Vierailija
19/26 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko sillä ollut sulle ap jotain merkityseroa, että tämä olisikin ollut nainen, joka ei vastannut?

Vierailija
20/26 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko sillä ollut sulle ap jotain merkityseroa, että tämä olisikin ollut nainen, joka ei vastannut?

No siis periaatteessa ei, mutta toki tuntuu pahemmalta kun kyseessä on tyyppi johon on aiemmin ollut tunteita. Kenen tahansa frendin suunnalta tuntuisi tylsältä, mutta en varmaan ihan tälle mielenpahoittamisen asteelle muista pääsisi, ;)

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän