Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teen tämän miehen kanssa?

leidii91
22.07.2019 |

Ollaan muutama kuukausi oltu päivittäin yhteyksissä, jonkun verran myös nähty ja vietetty aikaa. Nyt viimeisen parin viikon aikana mies on muuttunut etäisen oloiseksi eikä enää viestittele kuten ennen (tai ei viestittele ollenkaan.) Olen muutaman kerran kysynyt että mistä kiikastaa, ja hän on joka kerta väittänyt että kyllä häntä edelleen kiinnostaa ja haluaa olla tekemisissä. Teot ei kuitenkaan kohtaa sanojen kanssa, sillä hän ei ole enää ehdotellut tapaamisiakaan.

Eilen taas saatiin pieni riita aikaiseksi, kun menin jälleen kyselemään että mikä häntä vaivaa ja hän sanoi että ei mikään. Lopulta hän sanoi että pidetään sitten mykkäkoulua jos käyttäydyn kerran niin lapsellisesti että jatkuvasti syytän häntä. Tänään hän ei sitten ole vastannut yhteydenottooni. Onko minulla nyt paras pitää suuni kiinni ja antaa hänen olla kunnes hän suvaitsee ottaa yhteyttä? Jos ottaa...

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti menet naimisiin ja hankit lapsia hänen kanssaan. Kuulostaa sopivan kypsältä ja tasapainoiselta kumppanilta.

Vierailija
2/23 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se löysi paremman, mutta roikottaa vielä varoiksi sinua varapatjana, jos tämän kansaa ei synkkaakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun laitat viesti et tämä oli nyt tässä

Vierailija
4/23 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosit sitä?

Vierailija
5/23 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda se, trust me. Se kirpaisee, mutta vähemmän nyt ajoissa kuin liian myöhään.

Vierailija
6/23 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai olet sitä ikäluokkaa jonka mielestä miehen kuuluu liehitellä, jahdata ja lahjoa naista. Asia selvä, sellaisiahan te olette.

Vierailija
7/23 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai olet sitä ikäluokkaa jonka mielestä miehen kuuluu liehitellä, jahdata ja lahjoa naista. Asia selvä, sellaisiahan te olette.

Tässä on ihan pointti. Kun se saalis on ns nalkissa suhteen luonne yleensä muuttuu ja yhteydenpito on rauhallisempaa ja voidaan olla enemmän erossa, jne

Vierailija
8/23 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytänyt jotain kiinnostavampaa potentiaalista seuraa ja pitää sua vaihtopenkillä.

Tai sitten järjellä ajatellen pitää sua hyvänä vaihtoehtona mutta kokee ettei koe tarpeeksi kipinää kanssasi -> miettii asiaa ja mahdollisesti pitää verkot vesillä.

Eli parempi unohtaa ja jatkaa matkaa. Jos ihmistä oikeasti kiinnostaa hän näyttää sen.

Vierailija
9/23 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua kuulostaa töykeältä, mutta kenelle tulee edes mieleen alkaa hiillostaa vetäytyvää deittikumppania? Tuon selvempää viestiä mies ei voi lähettää; hänen kiinnostuksensa on loppunut ja hän haluaa että juttunne hiipuu luontevasti pois kuin grillihiillos konsanaan.

Turhaan sinä ap hänessä roikut ja kiukuttelet, jotain omanarvontuntoa nyt! Ei hän ole sinulle mitään velkaa, jatka elämääsi ja etsi kiinnostunutta seuraa.

Vierailija
10/23 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla vaatimisella ja ahdistelulla olet sinetöinyt sen, että juttu oli siinä. Jos saat deittikumppanin kanssa riitoja aikaan jo muutaman kuukauden jälkeen, on aika siirtyä eteenpäin, ette sovi yhteen syystä tai toisesta. Jos näin käy kaikkien kanssa, on aika siirtyä terapiaan kehittämään kanssakäymistaitoja.

Vierailija
11/23 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko läheisriippuvainen?

Tarraatko kiinni toiseen ihmiseen?

Rakkaus on vapaaehtoista, ei sinetti.

Vierailija
12/23 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko käyny sen himassa? Etpä tietenkä. Entä kenen nimissä sen auto oli? Rekisteri nrosta selviää jo paljon.

Vierailija
13/23 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on ihan pointti. Kun se saalis on ns nalkissa suhteen luonne yleensä muuttuu ja yhteydenpito on rauhallisempaa ja voidaan olla enemmän erossa, jne

Olen ollut viisi vuotta "saaliina nalkissa" ja yhteydenpito rakkaan mieheni puolelta on edelleen yhtä intensiivistä, jos joudumme olemaan esimerkiksi töiden takia erossa toisistamme. Mun mielestä noin nopea mielenkiinnon lopahtaminen kertoo kyllä siitä, ettei tunteita enää ole. On tosi surullista sanoa näin:(

Vierailija
14/23 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua kuulostaa töykeältä, mutta kenelle tulee edes mieleen alkaa hiillostaa vetäytyvää deittikumppania? Tuon selvempää viestiä mies ei voi lähettää; hänen kiinnostuksensa on loppunut ja hän haluaa että juttunne hiipuu luontevasti pois kuin grillihiillos konsanaan.

Turhaan sinä ap hänessä roikut ja kiukuttelet, jotain omanarvontuntoa nyt! Ei hän ole sinulle mitään velkaa, jatka elämääsi ja etsi kiinnostunutta seuraa.

Ehkä et ole töykeä, mutta kyllähän ap:n käytöksen tavallaan ymmärtää. Helpompi on saada suhteelle selkeä loppu kuin jäädä arvailemaan, että mikä mahtoi toiselle tulla.

Vierailija
15/23 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko naisilla oletuksena että mies on aina se aloitteellinen, myös viestittelyssä? Itsellä useammankin kerran käynyt niin, että nainen on kovin kiinnostunut ja juttu luistaa tosi hyvin, mutta vain jos minä aloitan keskustelun. Niinä päivinä kun minä en ensimmäistä viestiä laita, niin ei keskustella ollenkaan. Ja kun sen sitten pistän, niin on kuin korkki irtoaisi ja juttua piisaa.

Vierailija
16/23 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä et ole töykeä, mutta kyllähän ap:n käytöksen tavallaan ymmärtää. Helpompi on saada suhteelle selkeä loppu kuin jäädä arvailemaan, että mikä mahtoi toiselle tulla.

Mutta miksi? Eikö tuo ole selkeä loppu?

Itse ainakin mieluummin tulen dumpatuksi noin kuin kasvotusten, siis jos kyse on tuoreesta tapailusuhteesta. Kuten ap:n tapauksessa, jossa suhde on koostunut enimmäkseen viestittelystä.

/12

Vierailija
17/23 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko naisilla oletuksena että mies on aina se aloitteellinen, myös viestittelyssä? Itsellä useammankin kerran käynyt niin, että nainen on kovin kiinnostunut ja juttu luistaa tosi hyvin, mutta vain jos minä aloitan keskustelun. Niinä päivinä kun minä en ensimmäistä viestiä laita, niin ei keskustella ollenkaan. Ja kun sen sitten pistän, niin on kuin korkki irtoaisi ja juttua piisaa.

Ehkä se kielii itseluottamuksen puutteesta sekä siitä, että miehen käytöstä tulkitaan täysin väärin. Jopa pienet jutut kertovat omassa mielessä kiinnostuksen loppumisesta. Se viestitulva on sitten merkki helpotuksesta, että se tunteiden kohde välittää minusta sittenkin. Näin mun omalla kohdalla on käynyt ainakin epävarmuuden hetkinä:)

Vierailija
18/23 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin mieluummin tulen dumpatuksi noin kuin kasvotusten, siis jos kyse on tuoreesta tapailusuhteesta. Kuten ap:n tapauksessa, jossa suhde on koostunut enimmäkseen viestittelystä.

/12

Varmaankin olen sitten ihmisenä erilainen. Toivoisin toisen toimivan itseäni kohtaan samalla tavalla, mitä minäkin vastaavassa tilanteessa tekisin. Eli antaisin toiselle arvuuttelun sijasta selkeän lopun. Ehkä ymmärrät muakin:)

Vierailija
19/23 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaat jo itse kysymykseesi, että anna miehelle rauha olla oloissaan. Se, ettet kestä epävarmuutta ja odottamista kannattaisi nyt miettiä ja mitä voit tehdä itsellesi.  Elämässä tulee monta kertaa tilanteita, joita et voi hallita ja tietää mitä tapahtuu. 

Vierailija
20/23 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

/12

Varmaankin olen sitten ihmisenä erilainen. Toivoisin toisen toimivan itseäni kohtaan samalla tavalla, mitä minäkin vastaavassa tilanteessa tekisin. Eli antaisin toiselle arvuuttelun sijasta selkeän lopun. Ehkä ymmärrät muakin:)

Ymmärrän toki. Mutta on kyllä silti yksinomaan typerää väkisin roikkua ihmisessä jolla ei selvästi ole aikomusta sitä loppua antaa. Muuta kuin lopettamalla viestittely.

/12

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi