Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perhematkat ja miehen osallistumattomuus

Vierailija
22.07.2019 |

Ärsyttää ihan hirveästi. Aina käy näin, vaikka miten pyytäisin muuta.

Esim. Lähdemme miehen vanhempien luo. Mies pakkaa omat kamansa. Minä omat, lasten, lemmikkien ja yhteiset. Pidän yhteyttä anopin kanssa ja sovin milloin tullaan, mitä ruokia tuodaan mukanamme ja käyn ostamassa ne.

Kun saavumme perille, mies häipyy suppailemaan. Minä laitan ruoat kaappeihin, eläimille vettä, tavarat paikoilleen. Minä viihdytän lapsia ja juttelen appivanhempien kanssa. Laitamme anopin kanssa ruokaa. Mies tulee syömään ja häipyy. Tyhjennämme anopin kanssa pöydän jne.

Miten mies voi luulla että tuo on ok?

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko tuo yllätyksenä? Ei varmasti. Olisit alkanut kouluttamaan heti eka tapaamiskerrasta. Jos nainen ei uskalla lyödä nyrkkiä pöytään, kynnysmattona saa olla koko ikänsä. Jos nimittäin mies on kotona opetettu tuollaiseksi, että toiset palvelevat.

Vierailija
2/66 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on tottunut olemaan palveltavana ja sinä suostut siihen. Sinusta kiinni haluatko olla palvelijana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy anopilta, että mitä kasvattajakoulukuntaa hän edustaa. Mahdollisesti Rousseaun "takaisin luontoon" -koulukuntaa vai täysin vapaan kasvatuksen noudattamista, ilman rajoituksia.

Vierailija
4/66 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi käyttäydyt kuin äiti miehellesi? Olen aina ihmetellyt sitä, miksi  jotkut suomalaiset vanhemmat ' kasvattavat ' lapsistaan palveltavia, puhumattomia juntteja. Onneksi uudessa sukupolvessa on näkyvissä kehitystä, jossa muitakin ihmisiä huomioidaan ja arvostetaan.

Vierailija
5/66 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiko olet?

Vierailija
6/66 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hän on sanonut, kun olette asiasta keskustelleet?

Vierailija
7/66 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö miksi koirat nuolevat pallejaan?

Vierailija
8/66 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh, Taas yksi itsenäinen rohkea Nykynainen nyrkin ja hellan välissä kotiarestissa rajoittavassa vankilassa, jota miehen sorto epätasa-arvo ja alistaminen aitaa.

Vierailija
9/66 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi käyttäydyt kuin äiti miehellesi? Olen aina ihmetellyt sitä, miksi  jotkut suomalaiset vanhemmat ' kasvattavat ' lapsistaan palveltavia, puhumattomia juntteja. Onneksi uudessa sukupolvessa on näkyvissä kehitystä, jossa muitakin ihmisiä huomioidaan ja arvostetaan.

Tässäkin annetaan oikein oivallinen esimerkki tulevalle sukupolvelle.

Minkä ikäisiä lapsia sieltä perheestä löytyy? Kasvat heistä yhtä kädettömiä?

Vierailija
10/66 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö naiset ikinä opi. "Otin puolisoksi keskustelukyvyttömän, itsekeskeisen, sohvalla makaavan mieslapsen, joka ei koskaan ole ollut kiinnostunut lapsista, eläimistä tai kotitöistä. Nyt meillä on 5 lasta ja 3 koiraa ja joudun yksin hoitamaan kaiken."

Vierailija
11/66 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pakkasin suurimman osan lapsen tavaroista, mutta kaikki ei mahtuneet mun laukkuun, joten pyysin miestä ottamaan pari asiaa omaan laukkuunsa. Arvaa ottiko se niistä mitään? Ei, vaan pakkasi rauhassa omat kamansa ja perillä kehtasi syyttää MINUA siitä, etten ollut laittanut lapsen tavaroita hänen laukkuunsa itse. :D

Vierailija
12/66 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä on poikalapsi niin muista passata sitä samalla tavalla. Niin hänestäkin tulee isänsä kaltainen.

Vierailija
13/66 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tosiaan ottaa erittäin helposti tuon vapaamatkustajan roolin, jos et itse vaadi muuta. Osa miehistä jopa kuvittelee, että naisethan tykkää tuollaisesta pikkupuuhastelusta tai että naiseltahan nuo pikku askareet käy niin näppärästi, ettei ole iso vaiva. Jämäkkyystaitoja voi opetella ja kynnysmattona ei tarvitse olla.

Vierailija
14/66 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoo että minulta ei onnistuu paremmin (pakkaaminen, ruokien mietintä, kaupassakäynti jne.), joten turha hänen on olla siinä välikädessä, kun joutuu kuitenkin kysymään minulta.

Jos pakotan hänet tekemään jonkun tietyn asian, tekee sen niin huonosti, että voi sanoa, katso nyt, en osaa.

Ap

Vierailija
15/66 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoo että minulta ei onnistuu paremmin (pakkaaminen, ruokien mietintä, kaupassakäynti jne.), joten turha hänen on olla siinä välikädessä, kun joutuu kuitenkin kysymään minulta.

Jos pakotan hänet tekemään jonkun tietyn asian, tekee sen niin huonosti, että voi sanoa, katso nyt, en osaa.

Ap

Äh, siis SE ONNISTUU!

Ap

Vierailija
16/66 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä pakkasin suurimman osan lapsen tavaroista, mutta kaikki ei mahtuneet mun laukkuun, joten pyysin miestä ottamaan pari asiaa omaan laukkuunsa. Arvaa ottiko se niistä mitään? Ei, vaan pakkasi rauhassa omat kamansa ja perillä kehtasi syyttää MINUA siitä, etten ollut laittanut lapsen tavaroita hänen laukkuunsa itse. :D

Hih hih

Vierailija
17/66 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet tosiaan ottaa erittäin helposti tuon vapaamatkustajan roolin, jos et itse vaadi muuta. Osa miehistä jopa kuvittelee, että naisethan tykkää tuollaisesta pikkupuuhastelusta tai että naiseltahan nuo pikku askareet käy niin näppärästi, ettei ole iso vaiva. Jämäkkyystaitoja voi opetella ja kynnysmattona ei tarvitse olla.

Äitini opetti aikoinaan, että älä koskaan tee mitään kolmea kertaa peräkkäin sillä mies luulee siitä, että haluat omia kyseisen asian itsellesi.

Vierailija
18/66 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot miehelle, että selvä, pakkaa lasten tavarat. Kun mies kysyy, että mitä pitää pakata, niin sano, että taitaa olla parempi, että jäädään kotiin, jos et edes tuota osaa.

Jos mies haluaa vanhemmilleen, niin kyllä se opettelee pakkaamaan ja käymään kaupassa jne. Nyt sinä mahdollistat sen, että mies saa olla yksi lapsistasi.

Vierailija
19/66 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vaan jätän osan hommista tekemättä ja delegoin sen miehelle, kyselen tarvittaessa kuuteen kertaan, onko tehty ja annan tehdä omalla tyylillään turhaan arvostelematta. Olen tosin itse niin laiska ja passattu, että enempi mies vaarassa muuttua tuollaiseksi tossuksi kuin minä. :'D Onneksi olen nyt aikuisiällä sentään oppinut ottamaan vastuuta ja kantamaan oman puoliskoni kekoon yhteisissä asioissa.

Vierailija
20/66 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eli se vie sua ihan 6-0. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme