Katsooko kukaan enää Handmaid's Talea?
Sarja on ihan tuuliajolla. Mikään ei etene, kohtaukset on vain pääosan esittäjän naaman zoomailua.
Kommentit (73)
Totta kai katson, ja katson neljännenkin kauden.
Luin kirjan, katsoin ensimmäisen kauden. Kirja ok, sarja ei ollut makuuni.
Nyt kun YLEltä on alkanut tulla kolmoskausi, olen yrittänyt katsoa sarjaa, mutta ei kerta kaikkiaan vain pysty. Kaikki ovat kuin täi tervassa ja liikkuvat, reagoivat ja puhuvat aivan suun..nat..to..man hitaasti. Päähenkilö on sellainen yhden ilmeen näyttelijä, jonka naamataulua ei kerta kaikkiaan enää jaksa katsella. kun sen näyttämiseen menee puolet ohjelma- ajasta.
Olen katsonut kolmannesta kaudesta nyt kuusi jaksoa. Se hyvä puoli, että kun katsoo koneella, voi samaan aikaan puuhata koneella muutakin ja vain vilkaista välillä, jos tulee epäilyttävän hiljaista. Yleensä kuvassa on silloin ollut vain yksi kiiltelevä naama ja yhteenpuristetut huulet, niin kuin näin :(
Suomi on kuin handsmade tale mutta päinvastoin. Täällä feministilandiassa mies on samassa asemassa mitä sarjan naiset.
Intersektionaalisessa dramaturgiassa ei paljon yllätyksiä ole luvassa. Kommunistiset elokuvatkin tsemppaa enemmän, vaikka yhtä paskoja molemmat.
Eka ja toka kausi hyviä, kolmas ei.
Odottaisin vain pakenemista ja sitten sarja saisi päättyä. Gileadissa haahuilu on tylsää.
En katso enää. Olisivat saaneet pitäytyä kahdessa kaudessa. Ekalla kaudella esitellään maailma ja kaikki kauheudet, ja toisessa kaudessa paetaan.
Lopetin ekan jakson kohdalla noin vartin katsomisen jälkeen, sillä pääosaesittäjä oli luotaantyöntävän näköinen.
Ekan sesongin jälkeen ei ollut enää punaista lankaa koko tarinassa. Joten parin episodin verran kakkosta jälkeen lopetin.
Vähän niinku game of thrones jossa neljän sesongin jälkeen loppu oli paskaa. Erityisesnä riemunaiheena oli tuo martellin suvun ylistys muumi koko martellin suvun... jäi pelkkä suvun ulkopuolinen muumitar ja muutama tylsä muumityttö
Vierailija kirjoitti:
Hesari hehkuttaa,,,,,miksiköhän?
Eikö saisi?
Olen katsonut kaikki tähän mennessä julkaistut jaksot ja kolmannessa kaudessa ei ole tapahtunut juuri mitään. Aion kuitenkin katsoa loppuun asti, nythän on tullut 10 jaksoa kolmatta kautta ja oliko 13 jaksoa vahvistettu 3. kaudelle?
Neljäs kausi on jo vahvistettu, että se tulee. On kyllä paljon parantamista, toivottavasti tarina menisi edes silloin eteenpäin.