Tyttöystävän outo käytös
Elikkä siis olemme seurustelleet 9kk ja hän on alkanut käyttäytyy oudosti. Puhelin kourassa jatkuvasti ja viestii tulee jatkuvasti miespuolisilta "kavereilta" harvoin hän sanoo kenen kanssa viestittelee... Viestejä en saa nähdä tai kenen kanssa hän kirjottellee. Ja jos hän ottaa puhelimen esille niin hän ei katso vistejä vaan selaa jtn muuta ja aina selkä kääntyy kun alkaa laittaa viestiä ja sanoo minulle että kyttään häntä? Mikä oikeus hänellä on sitten tietää kelle minä itse laitan viestiä? Jatkuvasti hänen täytyy saada tietää kelle ja mitä kirjoitan..
Sitten tää facebooki ja insta hän ei ole aikaisemmin KOSKAAN julkaissu paljastavia kuvia kunnes nyt. Kuvassa näkyy selkeesti rinnat (muodot) ja kasvot... Hän on monesti korostanut asiaa silleen että hän ei ole semmoinen persoona joka heruttais sometus kuvilla. ( ja nyt sitten tekee niin) aivan outoa käytöstä..
Neuvoja olisi kiva saada :)
Kommentit (30)
Somekuvien perusteella turha vetää päätöksiä, mutta itse parisuhteessa olevana poikaystävältä viestien piilottelu kuulostaa kyllä selkeältä pettämiseltä.
Mitään muuta neuvoa ei voi antaa kuin että puhu tyttöystävälle. Jos toinen salaa viestinsä, myös sulla on oikeus salata omasi. Luultavasti herää siinä vaiheessa jos kieltäydyt näyttämästä omia viestejäsi.
Vierailija kirjoitti:
Somekuvien perusteella turha vetää päätöksiä, mutta itse parisuhteessa olevana poikaystävältä viestien piilottelu kuulostaa kyllä selkeältä pettämiseltä.
Mitään muuta neuvoa ei voi antaa kuin että puhu tyttöystävälle. Jos toinen salaa viestinsä, myös sulla on oikeus salata omasi. Luultavasti herää siinä vaiheessa jos kieltäydyt näyttämästä omia viestejäsi.
APAP
Vetoaa joka kerta yksityisyyteen.. ja jos minä vaikka sanon että hieman yksityisyyttä että et sinäkää viestiä näytä tai kerro kuka laittaa niin heti on tyttöystävä alkaa puhumaan tähän sävyyn "enpä tiedäkkää tuleeko tää meidän juttu kestämään" onko tuo vähän kiristystä vai uhkailua? Ja sittenku näytän kelle olen laittanut viestiä jne nii sitten tulee taas "kyllä minä uskon että tämä meidän juttu tulee kestämään" kunnes kun kysyn saanko minä nähdä hänen viestinsä. Vastaus on ehdottomasti EI!! Alkaa haukkuu kyttääjäksi ja sanoo että puhelimen sisältö on yksityisasioita. Ja taas sama alkaa "en tiedä tuleeko tää suhde kestää kun en luota häneen blabla"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
APAP
Vetoaa joka kerta yksityisyyteen.. ja jos minä vaikka sanon että hieman yksityisyyttä että et sinäkää viestiä näytä tai kerro kuka laittaa niin heti on tyttöystävä alkaa puhumaan tähän sävyyn "enpä tiedäkkää tuleeko tää meidän juttu kestämään" onko tuo vähän kiristystä vai uhkailua? Ja sittenku näytän kelle olen laittanut viestiä jne nii sitten tulee taas "kyllä minä uskon että tämä meidän juttu tulee kestämään" kunnes kun kysyn saanko minä nähdä hänen viestinsä. Vastaus on ehdottomasti EI!! Alkaa haukkuu kyttääjäksi ja sanoo että puhelimen sisältö on yksityisasioita. Ja taas sama alkaa "en tiedä tuleeko tää suhde kestää kun en luota häneen blabla"
Kuulostaa ex-poikaystävältäni. Mustasukkainen oli jokaisesta poikapuoleiselle kaverille laitetusta viestistä ja baarissa en saanut hymyillä miehille. Ikinä en pettänyt, hän sen sijaan jäi kiinni pettämisestä. Mulle riitti kerta ja jätin hänet. Kannattaa muistaa, että kommunikaatio ja sen toimiminen on yksi parisuhteen tärkeimpiä asioita. Jos parisuhde aiheuttaa enemmän kuormaa kuin iloa, kannattaa miettiä onko oikean ihmisen kanssa suhteessa.
N22
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi selitys mikä mieleeni tulee, on se että hän yrittää näpäyttää sinua, jos olet itse tehnyt jotain vastaavaa, siis esim. viestitellyt muille, tykännyt naisten kuvista tms. Ja hän on loukkaantunut siitä. Ainakin jos hän haluaa sinun huomaavan, niin kyse voisi olla tästä. Jos taas hän oikeasti yrittäisi salata toimintaansa, voisi kyse olla jostain muusta.
Minulla ei ole tapana tykkäillä toisten naisten kuvista tai viestitellä toisille naisille jos olen parisuhteessa AP
Se on ihan hyvä!Ilmeisesti olette vielä nuoria.Älä ole liian kiltti katsele sinäkin muita ja pistä likka kuriin.Tytöt eivät tykkää että mies on liian tossu jotain jännitystä peliin vaikka et muiden kanssa halua ollakkaan.
Apap
Niinhän siinä kävi että hänellä oli uus ukko kiikarissa... ero tuli ja otti samantien uuden ukon... kylläpä tekkee kipeetä... :(
Ku petin nii kyttäydyin just noin. Ei kannata kuitenkaa vajota nii alas et menisit salaa lukee viestit vaa vaadit selityksen heti ja kerrot et oot jo tajunnu homman nimen. Jos hällä ei oo mtn salattavaa nii voi vaikka heti itse näyttää viestit suoraa siinä.
Hyvin on luetun ymmärtäminen hallussa ja sardonismi