Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyttöystävän outo käytös

Vierailija
22.07.2019 |

Elikkä siis olemme seurustelleet 9kk ja hän on alkanut käyttäytyy oudosti. Puhelin kourassa jatkuvasti ja viestii tulee jatkuvasti miespuolisilta "kavereilta" harvoin hän sanoo kenen kanssa viestittelee... Viestejä en saa nähdä tai kenen kanssa hän kirjottellee. Ja jos hän ottaa puhelimen esille niin hän ei katso vistejä vaan selaa jtn muuta ja aina selkä kääntyy kun alkaa laittaa viestiä ja sanoo minulle että kyttään häntä? Mikä oikeus hänellä on sitten tietää kelle minä itse laitan viestiä? Jatkuvasti hänen täytyy saada tietää kelle ja mitä kirjoitan..

Sitten tää facebooki ja insta hän ei ole aikaisemmin KOSKAAN julkaissu paljastavia kuvia kunnes nyt. Kuvassa näkyy selkeesti rinnat (muodot) ja kasvot... Hän on monesti korostanut asiaa silleen että hän ei ole semmoinen persoona joka heruttais sometus kuvilla. ( ja nyt sitten tekee niin) aivan outoa käytöstä..

Neuvoja olisi kiva saada :)

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi selitys mikä mieleeni tulee, on se että hän yrittää näpäyttää sinua, jos olet itse tehnyt jotain vastaavaa, siis esim. viestitellyt muille, tykännyt naisten kuvista tms. Ja hän on loukkaantunut siitä. Ainakin jos hän haluaa sinun huomaavan, niin kyse voisi olla tästä. Jos taas hän oikeasti yrittäisi salata toimintaansa, voisi kyse olla jostain muusta.

Vierailija
2/30 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kättäytyisin noin, jos minulla olisi jotain salattavaa, eli mahdollisesti viestittelisin vieraille miehille. Myös paljastavat kuvat vinkkaavat siihen suuntaan, että haluaa huomiota. Edellisessä suhteessa rupesin käyttäytymään juuri noin, kun en saanut omalta mieheltäni tarpeeksi huomiota ja läheisyyttä joka oli jatkunut jo erittäin kauan. Joten sinuna miettisin, annatko tarpeeksi huomiota ja läheisyyttä tyttöystävällesi, kehutko häntä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP

Vierailija
4/30 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettää sua..

Vierailija
5/30 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaha. Heti kun tää tarina on niin päin, että nainen pettää, niin mammojen mielestä syy on aloittajassa. Jos olisi toisin päin, niin käskettäisiin jättää sika.

Oma neuvoni on JSS. Jo ihan pelkän somettamisen takia, oli siellä herutuskuvia tai ei.

Vierailija
6/30 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille vastaneille!

Omasta mielestäni annan hänelle paljon huomiota teemme yhdessä paljon asioita ruuan laitto, siivoaminen ja puhutaan asioista kahvipöydän äärellä tämmöstä perus arki asioita. Kehun häntä jokapäivä kuinka ihana ja kaunis hän on.

Jotenkin semmoinen tunne että hän salaa jotain mahdollisesti. Vai voisiko tässä olla niin että hänellä on uusi mies kiikarissa ja hän on kyllästynyt minuun? Hän on kumminkin pettänyt kerran edellis suhteessa.

Vierailija
7/30 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi selitys mikä mieleeni tulee, on se että hän yrittää näpäyttää sinua, jos olet itse tehnyt jotain vastaavaa, siis esim. viestitellyt muille, tykännyt naisten kuvista tms. Ja hän on loukkaantunut siitä. Ainakin jos hän haluaa sinun huomaavan, niin kyse voisi olla tästä. Jos taas hän oikeasti yrittäisi salata toimintaansa, voisi kyse olla jostain muusta.

Minulla ei ole tapana tykkäillä toisten naisten kuvista tai viestitellä toisille naisille jos olen parisuhteessa AP

Vierailija
8/30 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy ihan suoraan asiaa ehkä se sillä selviää!

Vierailija
9/30 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte varmaan aika nuoria? Ei hyvältä kuulosta.

Vierailija
10/30 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljastui provoksi tuon ”sometuskuvan” kohdalla.

Vierailija
11/30 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootte varmaan aika nuoria? Ei hyvältä kuulosta.

Olemme parikymppisiä.

Vierailija
12/30 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettää sinua. Jätä nainen ja jatka elämääsi.

Vierailija
13/30 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä voit olla niin varma että hän pettää?

Vierailija
14/30 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettää sinua. Jätä nainen ja jatka elämääsi.

Miten hän voi pettää? Hän ei juuri käy missään eikä tule yllättäviä menoja..

Vierailija
15/30 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on voimaantunut nainen joka ylpeästi ja pää pystyssä toteuttaa itseään patriarkaatin ikeestä välittämättä. Sen pitäisi jättää sinut sika.

Vierailija
16/30 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on voimaantunut nainen joka ylpeästi ja pää pystyssä toteuttaa itseään patriarkaatin ikeestä välittämättä. Sen pitäisi jättää sinut sika.

Nytkö tänne tuli joku kukkahattutäti mollaa aloittajankirjoitusta?

Vierailija
17/30 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä se todellinen luonne alkaa pikku hiljaa paljastumaan, eipä muuta.

Vierailija
18/30 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahaha. Heti kun tää tarina on niin päin, että nainen pettää, niin mammojen mielestä syy on aloittajassa. Jos olisi toisin päin, niin käskettäisiin jättää sika.

Oma neuvoni on JSS. Jo ihan pelkän somettamisen takia, oli siellä herutuskuvia tai ei.

Mikä sua vaivaa? :D Olet viides vastaaja ja kolme ainakin vastauksista oli JSSAP. Hyvähän siitä on sitten yleistää toisinpäin.

Ootpa sekasin.

Vierailija
19/30 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kaikille vastaneille!

Omasta mielestäni annan hänelle paljon huomiota teemme yhdessä paljon asioita ruuan laitto, siivoaminen ja puhutaan asioista kahvipöydän äärellä tämmöstä perus arki asioita. Kehun häntä jokapäivä kuinka ihana ja kaunis hän on.

Jotenkin semmoinen tunne että hän salaa jotain mahdollisesti. Vai voisiko tässä olla niin että hänellä on uusi mies kiikarissa ja hän on kyllästynyt minuun? Hän on kumminkin pettänyt kerran edellis suhteessa.

Miten olisi keskustelu tyttöystävän kanssa? Aloita vaikka kysymällä miksi hän ei näytä viestejä? Onko hänellä jotakin salattavaa, ainakin sinusta tuntuu siltä ja se ei ole oikein kivaa? Jos hän ei osaa ja halua keskustella kanssasi on ehkä parempi unohtaa koko juttu. Itse ainakin jättäisin poikkiksen joka mieluummin juttelee suhteemme tilata jossain vauvapalstalla kuin minun kanssani.

Vierailija
20/30 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kättäytyisin noin, jos minulla olisi jotain salattavaa, eli mahdollisesti viestittelisin vieraille miehille. Myös paljastavat kuvat vinkkaavat siihen suuntaan, että haluaa huomiota. Edellisessä suhteessa rupesin käyttäytymään juuri noin, kun en saanut omalta mieheltäni tarpeeksi huomiota ja läheisyyttä joka oli jatkunut jo erittäin kauan. Joten sinuna miettisin, annatko tarpeeksi huomiota ja läheisyyttä tyttöystävällesi, kehutko häntä? 

Eli sulle oli helpompaa olla ryntäät paljaana ja hanuri pystyssä koko maailmalle, kun avata suu ja puhua äijälle.