Sofian Nikolta takavarikoitiin 65 kiloa huumeita
https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000006180893.html Ja Sofia jonka avopuoliso Niko oli, ei tiedä vai näin käsittämättlmistä huumemääristä?? Toinen mikä pisti silmään, Sofiaa epäillään rahanpesusta jo ajalta ennen Nikoa. Nehän on max 1 v olleet yhdessä mutta Sofian rahanpesuepäily v 2018 alkupuolelta jo.
Kommentit (212)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rikolliset kertovat tyttöystävilleen rikollisista touhuistaan. Fakta. Pakko koska ympärillä pyörii kaikenlaista tyyppiä ja tiettyjä asioita on varottava. Tyttöystävälle tehdään yleensä myös "testi"ja tehdään selväksi että henki ei ole minkään arvoinen ja jengi ja rahat on aina ensisijaisesti tärkeitä, naisen asema on nolla. Ja naisen tehtävä on todellakin olla siinä mukana. Ja yleensä tehdä ne hommat joihin tarvitaan "viatonta naamaa" Esim. just aseiden ja huumeiden hallussapito tietyissä olosuhteissa kuten yökerhoissa jne. siltä varalta että poliisi tulee vastaan jos joku on vaikka soittanut poliisit paikalle nähdessään kamanvaihtoa tms. Ja maksuja on varmasti laitettu Sofian fit-yhtiön kautta. Toisinsanoen kamanostaja/ velkainen on pistänyt rahat bad bossin ohjeiden mukaan Sofian firman tilille ja Sofia on sitten antanut rahat miehelleen. Tämä on modernia rahanpesua internetin aikakaudella. Sofia on sitten saanut lahjoja ja luksusasumista itselleen mutta ei hän mikään tyttis perinteisessä mielessä ole ollut vaan bisneksissä hyväksikäytettävä nainen.
Mulla oli entisessä elämässä hetken tälläinen "boy-friend". Mun tehtävä oli olla nättinä kokoajan rinnalla ja tiukkaan paikkaan mun käsilaukkuun kätkettiin ase, rahaa tms. Ja joku joka oli velkaa bisneksistä niin sai ohjeet laittaa rahat korkoineen mun tilille. Jotka mun sitten piti antaa tietty "boy-friendille". Vastapainoksi istuskeltiin hienoissa rafloissa, ostettiin jotain kivaa ja piti olla seksikkään ja menevän näköinen pimu ja aina mukana. Harvemmin kukaan tuohon touhuun ajautuu itse tarkoituksella mutta homman nimi on selvä alusta asti. Siitä on vaikea irrottautua jos ei tee sitä heti niinkuin minä tein. Ja ei, naiset eivät tuossa porukassa ole minkään arvoisia. Se tehdään hyvin selväksi että jos porukan pettää niin henki lähtee.
Tämä onkin meininki siellä hierarkian alimmalla tasolla mutta Niko ei ollut mikään perusvälittäjä vaan siellä yläpäässä. Samoin Sofia.
Hierarkian alin taso on Sörkän piritorilla. Hyvä jos ne käy edes Mäcissä syömässä.
Niin.
Eli mollatkaa sitä Nikoa, jos jonkun nyt ihan välttämättä haluatte uhrata alttarille.
Oliver press nimenomaan uutisoi nyt että se 65kiloa on löytynyt Espanjasta kun faktaahan ei vielä ole ollut!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mihin hupenikaan kaikki bb voitosta saadut rahat?
Käytti Sofiaa ammeriikoissa ja muutama käsveska.
Eiköhän aikuinen mies ole itse vastuussa mihin rahansa käyttää. Jos haluaa kauniin naisen joka vaatii laukkuja ja reissuja se on täysin oma päätös jäädä tällaista suhdetta ylläpitämään. Ei se Niko mikään Sofian uhri ja raukka ole.
Kalliiksi tuli Nikolle se rakkaus.
Vierailija kirjoitti:
Oliver press nimenomaan uutisoi nyt että se 65kiloa on löytynyt Espanjasta kun faktaahan ei vielä ole ollut!
Taitanut joku piilottaa Nikon Marbellan huvilaan. Sentään 700 neliötä. Ei Sofia varmaan oo tiennyt. Ei sentään niin kova mimmi oo.
EskoHangossa. Siellä kaikki sulassa sovussa. Ökyvene ja lapset hyppivät mereen. Martina ymmärtää että lapsen isään täytyy olla hyvät suhteet. Esko ajellut Harrikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mihin hupenikaan kaikki bb voitosta saadut rahat?
Käytti Sofiaa ammeriikoissa ja muutama käsveska.
Eiköhän aikuinen mies ole itse vastuussa mihin rahansa käyttää. Jos haluaa kauniin naisen joka vaatii laukkuja ja reissuja se on täysin oma päätös jäädä tällaista suhdetta ylläpitämään. Ei se Niko mikään Sofian uhri ja raukka ole.
Kalliiksi tuli Nikolle se rakkaus.
Typeryys tuli kalliiksi. Niko itsekkö näitä sääliviestejä itsestään tänne lisää ja kirjoittelee, vai kuka ihme näitä tänne suoltaa. Yritäppä päästä jo yli.
Vierailija kirjoitti:
EskoHangossa. Siellä kaikki sulassa sovussa. Ökyvene ja lapset hyppivät mereen. Martina ymmärtää että lapsen isään täytyy olla hyvät suhteet. Esko ajellut Harrikalla.
Niin se sopu varmasti vaati vastavuoroisuutta. Liittyy aiheeseen muuten miten, tuon harrikan lisäksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitanut joku piilottaa Nikon Marbellan huvilaan. Sentään 700 neliötä. Ei Sofia varmaan oo tiennyt. Ei sentään niin kova mimmi oo.
Onko löytynyt kotoa, sitähän ei sanota, luulisi muutoin molempien olevan syytteillä kun yhteinen koti.
Vierailija kirjoitti:
Ja miksi niillä MissHelsingeillä on aina joku strippari-aviomies/poikkis?
Kyllä niille jääkiekkoilijatkin kelpaavat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin se sopu varmasti vaati vastavuoroisuutta. Liittyy aiheeseen muuten miten, tuon harrikan lisäksi?
Ei liity mitenkään.
Kaksi mun mieltä askarruttavaa asiaa:
1) Olet rikkaan suvun vesa, jolla on paljon rahaa ja miljoonaperintö tulossa. Voisit ottaa elämäsi iisisti, mutta ei sitten millään käy. Pitää hengailla laittoman mopopoikakerhon eli aikuisten "kovista" esittävien pikkupoikatasolle jämähtäneiden keski-ikäisten Easy Rider -kulttileffaa fanittavien poikien kanssa ja sekaantua vieläpä huumekauppaan (näin kun on ilmeisesti tapahtunut). Miksi ihmeessä?
2) Olet jonkun bimbokisan voittanut itseäsi "somevaikuttajaksi" tituleeraava tyttö, joka ei jaksa kouluttautua ja rakentaa oikeaa uraa vaan haluaa avoimesti loisia toisten lompakoilla ikäänkuin sen olisit ansainnut. Ja sekin pitää lopulta pilata hengailemalla rikollisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
1) Olet rikkaan suvun vesa, jolla on paljon rahaa ja miljoonaperintö tulossa. Voisit ottaa elämäsi iisisti, mutta ei sitten millään käy. Pitää hengailla laittoman mopopoikakerhon eli aikuisten "kovista" esittävien pikkupoikatasolle jämähtäneiden keski-ikäisten Easy Rider -kulttileffaa fanittavien poikien kanssa ja sekaantua vieläpä huumekauppaan (näin kun on ilmeisesti tapahtunut). Miksi ihmeessä?
2) Olet jonkun bimbokisan voittanut itseäsi "somevaikuttajaksi" tituleeraava tyttö, joka ei jaksa kouluttautua ja rakentaa oikeaa uraa vaan haluaa avoimesti loisia toisten lompakoilla ikäänkuin sen olisit ansainnut. Ja sekin pitää lopulta pilata hengailemalla rikollisten kanssa.
Tätä kai me kaikki muutkin ihmetellään. Paitsi että tuo Sofia ei taida olla mikään penaalin terävin kynä -ei edes keskitasoa älynlahjoiltaan, jos ei muka ole tiennyt kuluttamiensa rahojen alkuperää- joten eipä sillä ole tainnut olla rahkeita kouluttautumiseen.
Ei taida sofian ma tu isä olla enää kuvioissa?
Vierailija kirjoitti:
Vastaus molempiin kysymyksiin lienee jonkin sortin kieroon kasvaminen eli pers.häiriö.
Tuolle Nikolle annettiin kaikki voittajan kortit kouraan jo syntymästä. Sofiasta voi olla montaa mieltä, mutta kyllä hän menestyi fitnessurheilijana sekä Suomessa että kansainvälisesti. Ammattilaiskortin saaminen oli todella vähästä kiinni. Hän olisi voinut rakentaa ihan oikean uran urheilun ja liikunnan parissa, jos motivaatiota siihen olisi ollut.
Vierailija kirjoitti:
Hölmö. Ne väittää että Suomen oikeuden pöytäkirjoissa sanottaisiin niin. He viittaa hesariin. Hölmö. OliveRpressi on tehnyt käännösvirheen. Höpsö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaus molempiin kysymyksiin lienee jonkin sortin kieroon kasvaminen eli pers.häiriö.
Tuolle Nikolle annettiin kaikki voittajan kortit kouraan jo syntymästä. Sofiasta voi olla montaa mieltä, mutta kyllä hän menestyi fitnessurheilijana sekä Suomessa että kansainvälisesti. Ammattilaiskortin saaminen oli todella vähästä kiinni. Hän olisi voinut rakentaa ihan oikean uran urheilun ja liikunnan parissa, jos motivaatiota siihen olisi ollut.
Vähän niinkuin sinä, jos et viettäisi elämääsi vauva foorumilla, voisit rakentaa älykkyytesi ja taitojasi varassa vaikka mitä. Sen sijaan olet täällä arvostelemassa muiden valintoja.
Vierailija kirjoitti:
Huomenna tulee seiska.
Jess ! Olisko ne jo käyny haastattelemassa typyä siellä iljettävässä vankisellissä. Amerikassa ainakin tv. kamerat sun muut pääsevät kyllä sinne kaltereiden taa.
Saatiin sitten me uus kesto " niin minä en kyllä tiennyt ja nyyh.... minä poloinen.... nyyh" viikosta toiseen elämänsä kiemuroista kertova Superjulkkis.
Tänään poliisi kertoi poliisin jääneen kiinni kokaiinista kun oli siviilissä yleisön joukossa kattomassa jotain esitystä. Poliisikaverit narautti.
Pappi, lukkari, talonpoika, kuppari...... kaikista yhteiskuntaluokista niitä käyttäjiä löytyy.
Jos ei olis käyttäjiä, ei olis mitään markkinoita edes haalia huumeita myytäväksi. Mutta kasvavat ovat markkinat.
Jännä juttu kun poliisi ottais kiinni huumehörhöisen ja on itsekkin sen tuhannen pöllyissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän niinkuin sinä, jos et viettäisi elämääsi vauva foorumilla, voisit rakentaa älykkyytesi ja taitojasi varassa vaikka mitä. Sen sijaan olet täällä arvostelemassa muiden valintoja.
En ole se, kenelle vastasit, mutta eikö sinun mielestäsi ole kyse hieman kummallisista valinnoista, jos oma elämä pitää ilman mitään syytä pilata rikollisella toiminnalla? Vai onko rikollinen toimintakin arvostettava "valinta"?
Ei tietenkään, ne on vain yhteensattumuksia kaveruus, rakenteilla olevat kiinteistöt ja fitpaketti misukat 🤫