Minkälainen ihminen ei ole facebookissa, instagramissa, eikä whatsapissa???
Tapasin tällaisen miehen, eikä ole missään!
Sanoo että pitää yksityisyydestään kiinni ja ainoa kommunikointiin suunniteltu sovellus jota käyttää on Signal, joka on olevinaa turvallisempi.
On outoa?? Pitääkö minun miehen takia ladata joku uusi sovellus?
Onko tällainen mies toivoton tapaus, joka pitäisi kiertää kaukaa?
Kommentit (57)
Järkevä mies.
Olen 49 v. nainen, ei ole mullakaan noita mainittuja, mutta ei myöskään tuota signaalia.
Johtunee kriittisestä ja epäilevästä luonteesta.
Kaikki tiedothan voidaan aina myydä eteenpäin.
Itselläni on vain facebook ja siihenkin kyllästyin jo vuosia sitten. Jos ihan rehellinen olen, pidän sellaisia ihmisiä vähän yksinkertaisina, jotka jaksavat vielä toistakymmentä vuotta olla innostuneita jostain tietystä somesta. Varsinkin kun sama taho omistaa kaikki. Whatsup on ok, mutta foliohattuani kutittaa tuo FB-omistajuus...
Instagram on ideana ok, mutta en ymmärrä miten sitäkään jaksaa pidemmän päälle. Suurin osa ihmisistä postaa niin tylsiä juttuja (omaa naamaa, pyllylää, kroppaa, tusinasitaatteja, ruokia, lomakuvia, lastenkuvia, koiran kuvia...) Niin tylsää kuin olla ja voi ensi innostuksen jälkeen. Sitten pitää tykätä ja laittaa sydämiä. Vaikka oikeasti evvvk.
Niin, mitä sitten pitäisi postata? Enpä tiedä. Ehkä joka päivä ei mitään.
No minunlaiseni. Olen 37, nainen, eikä minulla ole elämää, jota jakaisin somessa. Elämäni on köyhää näin eläkeläisenä ja elämäni keskittyy täysin videopelien pelaamiseen. Minulla ei ole bikinikroppaa, kaunista naamaa eikä rahaa moisia hankkiakkaan. Lisäksi olen niin vanha, että enää en edes kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
No minunlaiseni. Olen 37, nainen, eikä minulla ole elämää, jota jakaisin somessa. Elämäni on köyhää näin eläkeläisenä ja elämäni keskittyy täysin videopelien pelaamiseen. Minulla ei ole bikinikroppaa, kaunista naamaa eikä rahaa moisia hankkiakkaan. Lisäksi olen niin vanha, että enää en edes kelpaa.
No ethän sinä nyt mikään vanha ole!
No mulla Whatsup kun sisko yllytti siihen, että on paljon näppärämpi kuin tekstiviesti. En ole ollenkaan huomannut mitä näppärämpää siinä on? Mutta siskon kanssa nyt sitten viestitään sen avulla.
Tavallista älykkäämpänä ja trenditietoisena pitäisin tällaista henkilöä.
En minäkään noita käytä. Jossain vaiheessa olin fb:ssa, mutta katselin vain mitä muut sinne laittoivat enkä itse kirjoitellut sinne mitään.
Sitten jos mies kertoo käyvänsä Vauva-palstalla, saattaa olla aihetta huoleen.
Mun kännykäs on tasan 2 appia (puhelimen mukana tulevien lisäksi) mitkä latasin Google Play Storesta:
Protonmail
S-Mobiili
Siinä kaikki mitä tarviin, viestittelyyn käytän kännykän omaa viesti appia, jos se ei kelpaa mulle on turha viestitellä.
T: Mies 33v, Turku
Sellainen, joka käyttää jotain muuta kaikista miljoonista some-alustoista. Tai jolla on puhelimessa tekstiviesti - ja soittomahdollisuus.
Minulla ei ole koskaan ollut mitään sosiaalisen median tilejä. Olen 30v nainen, lapseton kaupunkilainen, tosi introvertti ainakin ja yksityinen pidättäytyväinen ihminen. En vaan ole koskaan innostunut/kiinnostunut somesta, en lähtenyt siihen mukaan silloin kuin muut ja eikä enää ole mieltä aloittaakaan. Vierastan sellaista että pitäisi jakaa ja verkostoitua ja seurata ja olla seurattavana ja esillä. Ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Facebook on nykyään vanhusten juttu. Insta ja snäppi jne nuorison.
Kohta nekin ovt vanhusten juttu.
Mitä halvattua? Kuinka hän sitten voi tykätä instakuvistasi?? Ei tuollaisia miehiä saa olla olemassa.
Ainakaan FB:lle ei ole muuta järjellistä käyttöä kuin seurata yrityksiä tai organisaatioita, joiden tapahtumista haluaa tiedon, esim. teatterit, ravintolat, museot, yhdistykset. Jos en sen tyyppisistä menoista olisi kiinnostunut, en käyttäisi lainkaan.
Instaa taas oletettavasti käyttävät vain ne, jotka tykkäävät ottaa valokuvia muidenkin nähtäväksi (mielellään muustakin kuin omasta naamasta).
En siis ihmettele yhtään, jos joku ei niissä ole.
Tulevaisuuden ihmiset palaavat takaisin normaaliin kommunikointiin, koko face ym. plaa plaa on primitiivistä ja alkeellista kommunikointia todellisen ihmisten välisen sosiaalisen toiminnan rinnalla.
WA mulla on kun sitä kautta toimii muutamien ryhmien tiedotus. Ei muuta. N36, työssäkäyvä opiskelija, perheellinen
En osaisi ihmetellä sitä, että jollain ei ole sometilejä. Päinvastoin, ihan positiivista, että ei ole.
Whatsapissa olen, muut kierrän kaukaa. Sielläkään ei ole kuvaani.