Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen ihminen ei ole facebookissa, instagramissa, eikä whatsapissa???

Vierailija
22.07.2019 |

Tapasin tällaisen miehen, eikä ole missään!

Sanoo että pitää yksityisyydestään kiinni ja ainoa kommunikointiin suunniteltu sovellus jota käyttää on Signal, joka on olevinaa turvallisempi.

On outoa?? Pitääkö minun miehen takia ladata joku uusi sovellus?

Onko tällainen mies toivoton tapaus, joka pitäisi kiertää kaukaa?

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin ja mies sanoi ettei halua antaa Zuckille tietojaan. Luuleeko joku oikeasti että Zuckerber katselee näitä viestejä??

Vierailija
2/57 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali ja järkevä ihminen. Kierrä kaukaa, se on hänen onnensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu, vanhan liiton mies.

Vierailija
4/57 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs ihminen joka omistaa oikean elämän  ja ei kiinnosta muiden turhat ruikutukset facebookissa.

Vierailija
5/57 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä en ole. Akateeminen, perheenäiti ydinperheessä, 36v.

Vierailija
6/57 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei oo kys sovelluksia. Wastappi löytyy muihin ei oo ollu tarvetta.

N30

Vierailija
7/57 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäsosiaalinen.

Vierailija
8/57 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen jolla on normaali elämä.

Vierailija
9/57 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sitä signalia tarvitaan? Kuulostaa vähän vainoharhaiselta salaliittoteoreetikolta. Varmasti trumpin kannattaja.

Vierailija
10/57 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebook on nykyään vanhusten juttu. Insta ja snäppi jne nuorison.

Vierailija
11/57 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäsosiaalinen.

No kiva, että minä, säännöllisesti kasvotusten useita ystäviäni tapaava olen sitten sinun mielestäsi epäsosiaalinen. 😗

Vierailija
12/57 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs.

Tiedän kun olen itse. 

Vierailija
13/57 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiseltään näyttäisi siltä, että "Edward Snowden, Whistleblower and privacy advocate" suosittelee Signalin käyttöä. https://signal.org/

Eiköhän tuo ole hyvä merkki. Kyllähän whatsapp on turvaton, voi olla hyvä idea siirtyä tuohon kun on tuollainen "endorsement".

Vierailija
14/57 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä en ole. Akateeminen, perheenäiti ydinperheessä, 36v.

Samoin, N42.

Ainoat paikat, joissa vietän aikaani netissä normaalien työasioiden ja sähköpostin lisäksi on tämä AV, säätiedotus ja uutissivustot. Muuten ei kiinnosta pätkääkään minkäännäköiset sometilit. Jos haluan kuulla ystävieni kuulumisia, soittelen heille tai käyn kahvilla heidän kanssaan. Siinä jutskatessa tulee puhuttua paljon sellaisia asioita, joita ei seinille kirjoitella.

Vierailija
15/57 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin sitä signalia tarvitaan? Kuulostaa vähän vainoharhaiselta salaliittoteoreetikolta. Varmasti trumpin kannattaja.

Niin.... tässä tämän päivän uutinen, joka laittaa miettimään Signalin käyttöä whatsapin sijasta.

"WhatsApp-vakoilijasta tuli entistä vaarallisempi: Miljardien käyttäjien palvelut nyt uhattuna"

https://www.is.fi/digitoday/tietoturva/art-2000006180819.html

Vierailija
16/57 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on signal ja telegram. Wa isovanhempien ja partion ryhmiä varten käytännössä. Miksi ihmeessä ihmisellä pitäisi olla joku insta tai fb?

N43, rahoitusalalla.

Vierailija
17/57 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti on ihan normaali ihminen. En käytä itsekään mitään noista ja ainakin omasta mielestäni olen ihan normaali. Koulut olen käynyt, käyn vakitöissä, olen naimisissa ja on kaksi lasta eli ihan perus 30v. nainen taidan olla. Ja on mulla kavereita ja sukulaisia, en ole mikään hiljainen epäsosiaalinen hissukka, eikä mulla ole mitään salattavaakaan. Ei vain kiinnosta nuo. Ihan voin soitella, tekstailla ja nähdä kasvotusten. Ei elämään tarvita kuvallisia profiileja yms.

Vierailija
18/57 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes haluaisi naista jolla on koko elämä jossai somessa ja tuhat eri ohjelmaa jotka on täynnä miehiä jotka tuuttaa viestiä sekunnin välein.

Vierailija
19/57 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ig ja facebook onkin ihan turhia, näytellään oma elämä ja naama paremmaksi kuin onkaan. Whatsappia käytän kun on työtiimit, harrastusporukka ja perhe omissa ryhmissään

Vierailija
20/57 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkään oloinen kaveri jolla on elämässään fiksumpaakin tekemistä kuin sosialististenmedoitten seuraaminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi