Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muista introverteistä raskasta/ ahdistavaa mennä treffeille?

Vierailija
22.07.2019 |

Olen parit treffit perunutkin sen takia. Lisäksi vanhojen tapahtumien takia itsetunto-ongelmaa ja tulee olo että "ei se musta kuitenkaan ole kiinnostunut".
Kannattanee postua kokonaan deittisivuilta?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Varmaan kannattaa poistua, ettei ahdista.

Vierailija
2/10 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, mutta sitten oikean ihmisen kanssa ei ahdistanut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ollut treffeillä enkä menisi. Seuran olen aina löytänyt kaveruuden kautta opiskelu- tai työpaikoilta ilman mitään erityisiä treffejä.

Vierailija
4/10 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes ole erityisen introvertti, mutta silti treffeille lähteminen uuden ihmisen kanssa on raskasta. Jos kyseessä ei ole ensitreffit, se on helpompaa. Mutta uuden ihmisen tapaaminen livenä ekaa kertaa....aina yhtä rankkaa ja jännittävää, ja siksi en sitä jaksakaan tehdä usein. Valitettavasti vaan tosi harvoin kukaan mitään tunteita herättää livenä, niin siksi niitä ekoja treffejä enempää ei useinkaan tule.

Vierailija
5/10 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Treffeillä ollaan kahdestaan ja ilman kiirettä kyseisen ihmisen kanssa, ei ole stressaavaa. Minusta on mukavaa jutella jonkun kanssa, vaikka ei suhdemielessä synkkaisikaan. Eihän sitä voi etukäteen mistään tietää enkä itse voi hirveästi vaikuttaa siihen, onko kemiaa vai ei. Ei siis jännitä torjutuksi tuleminen, koska useimmiten pitäminen/ei-pitäminen on molemminpuolista.

Vierailija
6/10 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä jännittänyt ihan hirveästi joka kerta kun tapaan uuden ihmisen. Kun aloin taas deittailla pitkän tauon jälkeen, en pystynyt oikein kunnolla syömään tai nukkumaan treffejä edeltävinä päivinä. Sitten itse treffeillä minulla on kyllä aina tosi kivaa ja alkukankeuden jälkeen se jännityskin unohtuu.

Minua auttaa se, että saan rauhassa ensin tutustua toiseen viestittelemällä ja muodostaa sitä kautta kuvan toisesta ihmisestä ennen kuin nähdään livenä. Ja mitä useammin treffeillä käy ja ns. laittaa itsensä likoon, sitä helpommaksi se muuttuu.

Ja tietysti voi aina sille toiselle myöntää että nyt muuten jännittää, jos se toinen on fiksu niin ymmärtää kyllä ja osaa suhtautua rennosti. Tsemppiä!

Vierailija
7/10 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introverttiyden takia ei, kun olen järjestänyt elämäni niin, että saan tarpeeksi omaa aikaa. Sen sijaan varhaislapsuuden traumatisoitumisen ja siitä aiheutuneiden ongelmien vuoksi ahdistaa ja rasittaa liikaa. Niinpä keskityn nyt noiden ongelmien ratkaisuun ennen kuin ajattelen mitään suhdekuvioita.

Vierailija
8/10 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mutta ei niinkään introverttiyteni vaan ujouteni takia. En käy treffeillä ollenkaan. Tykkään tutustua mieluummin "luonnollisessa" ympäristössä kuten töissä tai harrastuksissa.

Vierailija
9/10 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt koskaan deiteillä kenenkään kanssa, koska joo, ahdistaa. Olen tavannut kumppanit aina muuta kautta. Toisaalta introverttinä viihtyy niin hyvin yksikseenkin, ettei sinkkuna ole mitään hinkua tai paloa päästä suhteeseen. Tulee jos on tullakseen sellaiseksi kirsikaksi kakun päälle, mutta jos ei tule, kakku on hyvää ilman kirsikkaakin. 

Vierailija
10/10 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikin ihan parasta löytää kumppani "luonnollisista ympyröistä".. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan