Mies tulee kotiin aamuyöstä viinalle haisten kerta toisensa jälkeen ja pitää minua ylikontrolloivana hulluna kun pahastun, olenko päästäni vialla vai onko oikeus suuttua?
Siinäpä se, minä olen tavallisen rytmin ja mutkattoman, rutinoituneen elämän ystävä kun taas mieheni on henkeen ja vereen taiteilijasielu, joka kovasti viihtyy eri henkilöiden kanssa kaupungilla pyörien. Emme asu yhdessä, mutta kun vierailen hänen luonaan pidempiä aikoja, olen poikkeuksetta hermoromahduksen partaalla. Onko syy minussa (mies väittää niin) vai olisiko myös miehen syytä katsoa _peiliin_?
Kommentit (28)
On hyvä että ette asu yhdessä. Voit tulevaisuttasi ajatellen valita oikeastaan vain kahdella tavalla: 1. Otat miehen sellaisena kuin hän alkoholisminsa kanssa on ja kärsit todennäköisesti väärästä valinnasta lopun elämääsi. 2. Lähdet tästä alkoholismin pilaamasta suhteesta ja löydät oikean onnen jonkun terveen kanssa ja elät onnellisena. Ole hyvä, valitse siitä.
En olisi miehen kanssa, joka tarvitsee alkoholia elääkseen.
En tykkäisi herätä aamuyöstä humalaisen kotiintuloon.
Parahin ap.
Olet jostain syystä halunnut pariutua kyseisen miehen kanssa.
Nyt sitten jostain syystä haluaisitkin muuttaa häntä. Siinä on se riski, että mies hermostuu ja lähtee TAI mies muuttuu, mutta ei sitten enää ole sama johon ihastuit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja ei sanonut, että mies on alkoholisti. Jotkut meistä vain tykkäävät yöelämästä. :)
Niin, suurkuluttaja ei välttämättä ole alkoholisti. Ja absolutisti taas voi olla alkoholisti.
Itsensä voi juoda pikku hiprakkaan useamman kerran viikossa olematta suurkuluttaja. Suurkulutuksen raja on miehillä 24 alkoholiannosta viikossa.
Vierailija kirjoitti:
On hyvä että ette asu yhdessä. Voit tulevaisuttasi ajatellen valita oikeastaan vain kahdella tavalla: 1. Otat miehen sellaisena kuin hän alkoholisminsa kanssa on ja kärsit todennäköisesti väärästä valinnasta lopun elämääsi. 2. Lähdet tästä alkoholismin pilaamasta suhteesta ja löydät oikean onnen jonkun terveen kanssa ja elät onnellisena. Ole hyvä, valitse siitä.
Aloittaja ei sanonut, että hänen miehensä on alkoholisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja ei sanonut, että hänen miehensä on alkoholisti.
Ei sanonut.
Mutta jos mies ei pysty olemaan juomatta ap:n vierailujen aikana tai juo itsensä humalaan palaten vasta aamuyöllä kerta toisensa jälkeen, tästä voi kyllä tehdä sen suuntaisia päätelmiä, että kovasti siihen suuntaan ollaan kuitenkin menossa.
Kyllä olet, kun tuollaista katsot.
Onneksi ette asu vielä yhdessä. Jos mies tekee mitä huvittaa ja palaa kotiin kovassa kännissä, se on sinullekin terveysriski, jos hän on ollut muiden naisten kanssa huolehtimatta suojauksesta.