Tilasin hotellista huoneen viikoksi, kun kotona ei voi nukkua päivällä melun takia
Muutenkin tämän helteen takia nukkunut yöt huonosti ja päivällä olen aivan väsynyt.
Kommentit (14)
Olin hotellissa viikonlopun ja kotona on ehdottomasti tehokkaampi ilmastointi kuin hotellissa.
Vajaa 500 siis, mikä ettei, jos ei liikaa tunnu rahapussissa. Mä en voisi kuvitellakaan voivani laittaa mukavuuteen 500 euroa. Olisi monia muita rahanreikiä odottamassa.
Joskus yövuorossa joutui tekemään saman kun oli kerrostalossa remonttia. Mutta sain edullisemman huoneen Guesthomen puolelta.
Vierailija kirjoitti:
Olin hotellissa viikonlopun ja kotona on ehdottomasti tehokkaampi ilmastointi kuin hotellissa.
Oi, että pääsit sanomaan tämän :D
Vierailija kirjoitti:
Kysyitkö, onko hotellissa ilmastointi?
On ilmastointi
AP.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kotona on vielä hiljaisempaakin kuin hotellissa keskellä kaupunkia ;D. Tämänkin pääsin sanomaan.
Me ollaan joka kesä pahimpien helteiden aikaan oltu muutama yö hotellissa omalla kotipaikkakunnalla (parhaimmillaan alle kilometrin päässä kotoa) vain siksi että saadaan nukkua edes yksi yö kunnolla ihanasti ilmastoidussa viileässä huoneessa. Ennusteiden perusteella näyttää siltä että keskiviikkona mennään taas, tänne on ennustettu keskiviikoksi 39 astetta ja torstaiksi 40.
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan joka kesä pahimpien helteiden aikaan oltu muutama yö hotellissa omalla kotipaikkakunnalla (parhaimmillaan alle kilometrin päässä kotoa) vain siksi että saadaan nukkua edes yksi yö kunnolla ihanasti ilmastoidussa viileässä huoneessa. Ennusteiden perusteella näyttää siltä että keskiviikkona mennään taas, tänne on ennustettu keskiviikoksi 39 astetta ja torstaiksi 40.
Miksette ole hankkineet kotiin viilennyssysteemiä? Mukavampi olisi nukkua kaikki yöt hyvin kuin yksittäinen yö. Lisäksi kotona on mukavampi olla kuin hotellissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kotona on vielä hiljaisempaakin kuin hotellissa keskellä kaupunkia ;D. Tämänkin pääsin sanomaan.
Miksi?
Hyvä idea! Arvostan että joku tekee noin eikä vain valita.