En uhraa elämääni sille, että maailmasta tulisi parempi paikka
https://yle.fi/uutiset/3-10867662
Nyt tarvittaisiin "uusi" Jeesus kaatamaan rahanvaihtajien pöydät ja puhdistamaan temppeli!
Kommentit (29)
Olen sitä mieltä, että jokaiselle pitäisi luoda henk-koht CO2 tili, esim 2 t per vuosi. Tämän saisi sitten käyttää miten haluaa. Jos haluaa matkustella niin sitten ei käytä autoa ja jos haluaa syödä nautaa niin sitten heräilee kylmään.
Vierailija kirjoitti:
Olen sitä mieltä, että jokaiselle pitäisi luoda henk-koht CO2 tili, esim 2 t per vuosi. Tämän saisi sitten käyttää miten haluaa. Jos haluaa matkustella niin sitten ei käytä autoa ja jos haluaa syödä nautaa niin sitten heräilee kylmään.
Tuossa jutussa oli nimenomaan ideana että ko porukka ei halua luopua mistään. Eli haluavat osan myös sinunkin CO2 - kiintiöstä. Ilomielin tietenkin siitä luovun, että noin hyvät tyypit pääsevät toteuttamaan itseään kaikissa matkustusprojekteissaan.
Vierailija kirjoitti:
En lue tuota linkkiä, yms...mutta otsikko oli pirun hienosti sanottu. Elän itseäni varten ja teen vaan kaikkea kivaa, koska olen pirun hyvä tyyppi.
Hyvät tyypit pitäisi vapauttaa kaikesta ikävästä. Noin alkuun veroista, kaikista ilmastonmuutoksesta johtuvista rajoitteista ja tietysti oikeus syödä kuormasta, eli paneskella työkavereita.
Jos asialle oikeasti halutaan tehdä jotain, pitää tukea fossiilisia polttoaineita korvaavan teknologian tutkimusta. En usko, että ongelmaa ei saataisi ratkaistua, mikäli halua on. Kyse on rahasta ja siitä, kuka sillä hallitsee.
Olet täysin normaali, ihmiset ovat keskimäärin ääliöitä.
Pyhitän elämäni hedonististen halujen täyttämiseen, vaikka se tarkoittaisi, että maailmasta tulee huonompi paikka.
Mestarin oppien mukaan ei haittaa, koska Intia.
Tuostahan on ollut puhetta, että tulisi järjestelmä jossa jokaiselle annettaisiin tietyt päästökiintiöt joita voisi ostaa tai myydä. Pienituloiset jotka ei matkusta voisi myydä ylijäämäänsä varakkaammille jolloin tuloerotkin kaventuisivat. Olisi win - win tilanne kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos menee yli? jokaisesta alkavasta tonnista 1000 euron sakko? Rikkaat nauraa partaansa.
Se mikä tästä unohtuu on että pitäisi saada sitoutumaan koko muu maailma siihen. Ja sitten vielä se että olisi osoitettava että co2 lisääntyminen on näillä määrillä jotenkin haitallista.
Taitaa pappa betalar-metodilla suhata amerikassa ja australiassa?
Itsekin uskon ettei oma hiilijalanjälkeni hillitseminen mitään auta. Ja voiko sitä intialaista syyttää joka haluaa itselleen jääkaapin. mutta ei se oikeuta täyttä itsekeskeisyyttä.
Pienituloisillakin on monesti lapsia ja mahdollisesti vielä kotieläin. Nämähän tietysti kuluttavat päästökiintiötä. Ei taitaisi jäädä mitään myytävää, ostettavaa ennemmin.
Mikä inhimillinen toiminta ei sitten lopulta olisi omien tarpeiden tyydyttämistä. Jopa ilmastonsuojelu(hysteria) lähtee itsekkäistä ja siten ymmärrettävistä lähtökohdista.
Ilmasto kirjoitti:
Tuostahan on ollut puhetta, että tulisi järjestelmä jossa jokaiselle annettaisiin tietyt päästökiintiöt joita voisi ostaa tai myydä. Pienituloiset jotka ei matkusta voisi myydä ylijäämäänsä varakkaammille jolloin tuloerotkin kaventuisivat. Olisi win - win tilanne kaikille.
IPCC:n pitkäaikainen puheenjohtaja on perustanut juuri tuollaisen päästöpankin, jolla on repinyt itselleen huikeat tulot. Miettikää hetki, tyyppi myy ilmaa. Jotkut hölmöt vielä uskovat IPCC:n toimien oikeasti yrittävän pelastaa maapalloa. Se on pelkkää politiikkaa ja rahantekokone muutamille ihmisille.
Onhan se itsetuhoisuus ihan tavallista. Terapia voisi auttaa.
Nämä tyttöset, jotka nyt luulevat parantavansa maailmaa joutuvat vielä kokemaan romahduksen, kun huomaavat olleensa täysin väärällä asialla. Ja se romahdus tulee, muu ei tässä tilanteessa enää auta. Sitten aloitamme kaiken alusta.
En uhraa elämääni sille, että maailmasta tulisi parempi paikka, mutta olen valmis uhraamaan maailman, että elämästäni tulee parempi.
En uhraa itseäni sille, että hedonisteilla olisi mukavat oltavat. J
Kohta ei saa enää tehdä mitään muuta kuin istua kotona.
En lue tuota linkkiä, yms...mutta otsikko oli pirun hienosti sanottu. Elän itseäni varten ja teen vaan kaikkea kivaa, koska olen pirun hyvä tyyppi.