Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on pojat 6v 4v 1v ja 35v!

Vierailija
27.05.2006 |

Nyt taisi palaa lopullisesti pinna tuon " miehen" kanssa!

Eilen menin kahden nuoremman kanssa n yhdeksältä nukkumaan, ja mies lupasi että isoin voi pvielä hetken pelata pleikkaria hänen kanssaan. No, tulivat sitten nukkumaan KLO 2 !!! Ei miehellä paljon leikkaa - selityksenä, että kun oli kiva pelata. Joopa joo!

Alan vihdoin viimein uskoa, ettei siitä kerta kaikkiaan ole vastuulliseksi mieheksi tai vielä vähemmän isäksi. Rasittaa, kun ei ole toisen AIKUISEN tukea, vaan huolta vain tuosta isosta " pojastakin" . Jos en ole paikalla, niin lapset saavat huoletta olla koko päivän yöpuvuissa, aamiasta ei tule jos vain lapsi sanoo, että ei oo nälkä, lounaaksi ehkä sipsejä ja jotain keksejä... Vauvaikäsistä on aina huolehtinut ihan ok, mutta tuntuu että heti kun ovat leikki-iässä, niin siihen se huolehtiminen jää. Joka aisiasta pitää minun naputtaa (telkkaa ei katsota 4h yhteen perään, väkivaltaisia videoita ei päälle jos lapset samoissa tiloissa, pleikkaria ei voi pelata koko päivää, kakulla ei voi korvata ei mieluista ruokaa, uimahallissa 4v:tä ei voi jättää ilman valvontaa, siivouskomeron ovi pitää pitää kiinni jne jne jne.

En jaksaisi enää! Helpompi olisi varmaan asua yksin lasten kanssa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja EI palautusoikeutta!

Vierailija
2/6 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jo oma työtävieroksuva runoilijanalku. :) Hänessä on mulle pikkupoikaa ihan tarpeeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim " Hetkeksi vain, kun käyttää isompaa vessassa" . Ja kalloon ei mene, ettei altaaseen putoamiseen kovin montaa hetkeä tarvita.

Vierailija
4/6 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä, yksin pärjää tosi hyvin. Ja kun lapset ovat joka toinen viikonloppu isällään, hyörii hänen äitinsä siinä jaloissa koko ajan ja pitää huolta, että lapset ovat puetut, ovat ulkona jne. :)

Vierailija
5/6 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähti melomaan uimapatjalla tuon keskimmäisen kanssa, silloin siis vähän alta 2v, järven selälle. Tietenkin ilman pelastusliivejä, vaikka sellaiset kyllä olisi ollut olemassa. No, tuuli oli nähtävästi navakampi kuin hän oletti, ja rantautuminen hankalahkoa. Poika (se oikea siis) rupesi vielä temppuilemaan, ja hänen rauhoitteluun meni miehen kaikki huomio. No, joku avulias uimari kävi sitten noutamassa seikkailijat takaisin rantaan. Ja mies ei kerta kaikkiaan voinut käsittää, miksi minä kihisin kiukusta..

Vierailija
6/6 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaunisjalaiha:

Ja kyllä, yksin pärjää tosi hyvin. Ja kun lapset ovat joka toinen viikonloppu isällään, hyörii hänen äitinsä siinä jaloissa koko ajan ja pitää huolta, että lapset ovat puetut, ovat ulkona jne. :)

Apua! En edes uskalla kuvitella viikonlopputapaamisia!! Kuolisin varmaan huolesta!

Ja huom, en todellakaan ole mikään kauhea niuhottaja, mutta myös rentoudella on kyllä rajansa oltava!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi