Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 40-v, katselen 10 v. vanhoja etelänmatkan bikinikuvia

Vierailija
22.07.2019 |

Voinko enää saavuttaa sitä kroppaa?

10 kg vähemmän, selluliititön.

Jos laihdutan, jääkö jäljelle ryppyinen ja muhkurainen rusina?

Mitä pitää tehdä, jotta a) pääsen samoihin mittoihin, b) selluliitti tasoittuu ja c) etten rypisty kurtuksi?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa oikein hyvältä kokeilla sellasia lajeja jotka yhtään kiinnostaa ja mennä miehen kanssa että tuntuis helpommalta alottaa. Tärkeintä on että liikut ja laji ei oo sellanen joka tuntuu kärsimykseltä. Varmaan itse tiedät parhaiten mitä syöt liikaa ja mistä tulee ehkä paha olokin. Avokadojen ja pähkinöiden lisäys ruokavalioon todennäköisesti vaan lihottaa ellet ala samalla laskea kaloreita...

Vierailija
42/47 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä treeniä suosittelette salikammoiselle? Saako esim kahvakuulatreenillä mitään tuloksia aikaiseksi? Laihdutettavaa on 20kg, päivittäin käyn lenkillä, mutta siinä se. 

Jos sulla on oma piha, se on miljoona kertaa parempi kuin jokin hikinen sali. Kaivat, kannat, väännät, leikkaat, revit - tulee nostoja, työntöjä, kurkottelua, voimaharjoittelua. Monipuolista lihas- ja niveltreeniä siis ihan ilmaiseksi, ja bonuksena vielä kaunis piha. Huhtikuulta marraskuulle voi treenata, vain sydäntalvella tarvitsee kehitellä muuta tilalle.

Näillä minä olen pysynyt timminä ja kunnossa, ikää jo 58 v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä treeniä suosittelette salikammoiselle? Saako esim kahvakuulatreenillä mitään tuloksia aikaiseksi? Laihdutettavaa on 20kg, päivittäin käyn lenkillä, mutta siinä se. 

Jos sulla on oma piha, se on miljoona kertaa parempi kuin jokin hikinen sali. Kaivat, kannat, väännät, leikkaat, revit - tulee nostoja, työntöjä, kurkottelua, voimaharjoittelua. Monipuolista lihas- ja niveltreeniä siis ihan ilmaiseksi, ja bonuksena vielä kaunis piha. Huhtikuulta marraskuulle voi treenata, vain sydäntalvella tarvitsee kehitellä muuta tilalle.

Näillä minä olen pysynyt timminä ja kunnossa, ikää jo 58 v.

Kuulostaa karmealta tavalta asua.

Vierailija
44/47 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 35 vuoden iässä kehon iho ei enää sopeudu laihdutukseen, vaan iho jää roikkumaan.

Vierailija
45/47 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nelikymppisenä on ihan mahdollista päästä yhtä hyvään jos ei parempaankin kuntoon kuin kolmekymppisenä, jos noudatat vaikka yllä annettuja ohjeita liikunnan ja ruokavalion suhteen. 

Ei se kyllä tee sinusta 30-vuotiaan näkoista, mutta miksi pitäisi?  

Vierailija
46/47 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nelikymppisenä on ihan mahdollista päästä yhtä hyvään jos ei parempaankin kuntoon kuin kolmekymppisenä, jos noudatat vaikka yllä annettuja ohjeita liikunnan ja ruokavalion suhteen. 

Höpsistä! Tiedän monta nelikymppistä jotka menis heittämällä alle kolmekymppisistä. ;)

Ja jopa nuoremmista.

Vierailija
47/47 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei mun oikeasti tarvi näyttää 3-kymppiseltä itseltäni enää, voisin ihan mielelläni olla paljon lihaksikkaampi ja ”elämää nähneemmän” näköinen kuin silloin. Semmoinen aktiivisen ihmisen näköinen.

Ap