Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nivusissa ja alapään seudulla isoja kipeitä näppyjä

Vierailija
21.07.2019 |

Kuin todella pahoja ihonalaisia finnejä. Sheivatessa oikein huomasin. Olen siis nainen. Mistä voi johtua?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herpes. Ei väliä vaikka olisit saanut tartunnan 30v sitten, herpes voi oireilla ensikerran vuosia tai vuosikymmeniä tartunnan jälkeen.

Mene lääkäriin, saat lääkkeet joka nopeuttaa paranemista. Tsemppiä, kipeä on!

Vierailija
22/28 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvatupentulehdus ja sisäänkasvaneita karvoja. Mustelman näköisessä on varmaankin verenpurkauma, olet ehkä puristanut sitä jo? Kysy apteekista sopivaa voidetta tai jos et kehtaa, googleta ensin. Joillakin tulee myös paiseita helposti nivusalueelle. Ehkä jotain talkkia tai vastaavaa voisi käyttää, muista kuivata alue kunnolla ja tuulettaa mahdollisimman hyvin. Käytä myös luonnonkuituisia alushousuja, jotka eivät hierrä tai purista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herpes. Ei väliä vaikka olisit saanut tartunnan 30v sitten, herpes voi oireilla ensikerran vuosia tai vuosikymmeniä tartunnan jälkeen.

Mene lääkäriin, saat lääkkeet joka nopeuttaa paranemista. Tsemppiä, kipeä on!

Eikö se tule limakalvolle ja ole myös kutiseva ja kirvelevä? Ja tuskin niitä tulee useita patteja ja satunnaisesti. Ihoni on todella herkkä ja menee aina pienelle punaiselle kutisevalle näpylle sheivaamisesta. Luulen, että tää ois kuitenkin toi muiden ehdottama sisäänpäinkasvanut karva. Ainakin toivon niin.

Ap

Vierailija
24/28 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purista tyhjäksi, putsaa kunnolla, lopeta sheivaaminen ja siirry sokerointiin. 

Vierailija
25/28 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sheivaamisesta johtuu. Itsellä oli sama juttu. Oli pakko lopettaa.

Vierailija
26/28 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tyhjennät, varmista että puristat kaiken ulos.

Vierailija
27/28 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sheivaaminen niitä aiheuttaa. Kun noin herkästä ja hikoavasta paikasta riipii suojakarvat irti, iho hiertyy ja karvatupet tulehtuu.

Itse ihmettelen, mikä järki alapään karvoituksen poistossa on. Tavoitellaan posliinia, joka on luonnostaan vain lapsella.

Suurin osa saa jossain vaiheessa paiseita ja ihotulehduksia.

Naisen anatomiasta tietämättömät miehetkö vaativat rämemajavan nylkemistä? Ajatteleeko nuoret naiset, että suojaava karvoitus ei ole nykyaikaista?

Ovatko he itsekin noin pihalla omasta anatomiastaan, vai päättääkö miehet nykyään naisten anatomiset jutut? Ihan turha puhua itsenäisyydestä ja tasa-arvosta, jos trendikkyys arvotetaan oman hyvinvoinnin edelle - silloin ei varmaan ole eväitä muuhun kuin holhottavana olemiseen.

Vierailija
28/28 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää lämpö tekee, mulla on noita ihan jatkuvasti, tulevat usein samoihin kohtiin.

Kyse ei ole näpystä vaan paiseesta, joka tulee kun kohta hautuu/painaa tms. Pese alapäätä useammin ja käytä väljempiå vaatteita.

Mulla tuli nyt esim menkkojen aikana siihen kohtaan häpykumpuun, mihin side loppuu, se oli jotenkin hangannut