Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisella ruokavaliolla ja liikunnalla sellainen mallikroppa?

Vierailija
21.07.2019 |

Sellainen eteerinen, esim.

https://www.sitcomsonline.com/photopost/data/538/IMG_9962.jpg

Eli sex and the city Alexa? Pituudella tietty joo mutta mites nuo muut asiat?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan se on että ruumiinrakennettaan ei voi muuttaa mutta kyllä ihminen näyttää aina paremmalta hoikkana. Suurinosa ihmisistä on ylipainoisia suomessa ja myös suoradtaan lihavia on todella paljon. Laihduttamalla saa paremman ulkomuodon vaikka ei se kaikkia mallin näköiseksi teekään.

Vierailija
22/39 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ufufuffididi kirjoitti:

Tottahan se on että ruumiinrakennettaan ei voi muuttaa mutta kyllä ihminen näyttää aina paremmalta hoikkana. Suurinosa ihmisistä on ylipainoisia suomessa ja myös suoradtaan lihavia on todella paljon. Laihduttamalla saa paremman ulkomuodon vaikka ei se kaikkia mallin näköiseksi teekään.

Myös jonkinnäköinen kuntoilu tekee ihmiselle hyvää, vaikka sen lopputulos ei olisikaan mallikroppa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ufufuffididi kirjoitti:

Myös jonkinnäköinen kuntoilu tekee ihmiselle hyvää, vaikka sen lopputulos ei olisikaan mallikroppa.

Tässähän se totuus tulikin.

Vierailija
24/39 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ufufuffididi kirjoitti:

Vierailija
25/39 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen siro nainen, kroppani on lähellä tuota vartaloa. Juoksen vuodessa n 1000km yhteensä. Käyn vuodessa n 80 kertaa salilla. Syön terveellisesti, noudatan virallisia ruokasuosituksia ja lautasmallia. Joskus herkuttelen, mutta vältän mässäilyä. Bmi on jotain 20-21 luokkaa.

yleiset ravitsemussuositukset ovat kyllä nykyään niin häilyviä

Vierailija
26/39 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Proteiinia ja kasviksia

Vierailija
27/39 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vartalo on just tuollanen,kun kuvassa.Mä kahvakuulailen 2-3krt viikossa.Ja pyöräilen paljon.Syön suurimmaks osaksi terveellisesti.Ja oon jo yli 40v.

Vierailija
28/39 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.designerzcentral.com/fashion_shows/mark-fast-aw-2011-collect…

Tuossapa kadehdittava mallivartalo!! Täydellinen!

Vierailija
29/39 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiilihydraatit minimiin ja sokeri sekä alkoholi pois kokonaan. Vähän väliä pitää muistaa syödä, ettei tule se suden nälkä. Sitten tätä tehostetaan aerobisella liikunnalla. Eli iästä vähän riippuen noin 150 sykkeellä pitkäkestoista, eli vaikka nyt sitten juoksumatolla, ei sen väliä. Sitä 3-4 kertaa viikossa sellaiset 30min minimissään, mielellään tunti per setti. Painon pudotessa otetaan salitreeni. Eli noin 45min ohjelmia sen saman verran (päälle), eli 3-4krt viikko.

Lähtökunnosta riippuen vuodessa huomaat jo todella merkittäviä muutoksia.

Vierailija
30/39 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten sanottu, mallit on tietyn ruumiinrakenteisia luonnostaan. Sen takia he ovatkin ammattimalleja. Yleensä sen kropan ylläpito on monelle vaivatonta, tai pitää korkeintaan katsoa, ettei syö liikaa.

Tai voi olla, että kun jo valmiiksi hyväkroppainen malli aloittaa harjoittamaan liikuntaa, se vielä vähän parantaa entisestään hyvänmallista kroppaa. Se kroppa ei ole siis minkään työn ja tuskan takana.

Ja mallit on yleensä 14-17v. Sen ikäisenä on vielä luonnostaan hyvin hoikka, päälle kaksikymppisenä alkaa sitten rasvaa kertyä (no joillekin tietysti ei silloinkaan).

Eli summa summarum, sinulle myydään kuntoiluvaatteita, laihdutusoppaita, kuntoiluoppaita, pt-palveluja ihan sillä, että joku 14v. malli, joka ei joka tapauksessa liho eikä paljon kuntoilekaan, on sen tuotteen tai palvelun kasvona ja esimerkkinä, kuinka voit saada "täydellisen vartalon".

Heh, juuri nain! 

Vierailija
31/39 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy valitsemassa vanhempasi. Ja harrasta ulkoliikuntaa. Sisäilmassa tapahtuva liikunta on turhaa ja tehotonta. Muista hyvä ryhti, kaunis pehmeä kävely, treenaa hyvää, kaunista kävelytyyliä. Aivan hitusen cat Walkia. Kädet rennot, liikkuu samassa tahdissa jalkojen kanssa. Pää pystyssä. Rukoile kauniita pakaroita ja suht kapeaa lantiota. Muista itsevarmuus, haista vitut muille. Luo oma tyyli.

Vierailija
32/39 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvia ja tupakkaa

Vierailija
33/39 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siihen ennen kaikkea tarvitsee oikeat geenit.

No sitten minä olen onnenpoika kun syön kaikkea rasvaista, energiapitoista roskaa ja juon olutta, en liiku juuri ollenkaan ja silti olen 176/58 enkä liho vaikka miten yritän tunkea voita kaakaon sekaan.

Vierailija
34/39 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

suola ja rasva pois

Vierailija
35/39 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitten minä olen onnenpoika kun syön kaikkea rasvaista, energiapitoista roskaa ja juon olutta, en liiku juuri ollenkaan ja silti olen 176/58 enkä liho vaikka miten yritän tunkea voita kaakaon sekaan.

No kerroppa ihan tarkalleen mitä oikeasti yleensä syöt päivän aikana, niin voi olla että huomaat määrien olevankin ihan suhteellisia

Vierailija
36/39 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kerroppa ihan tarkalleen mitä oikeasti yleensä syöt päivän aikana, niin voi olla että huomaat määrien olevankin ihan suhteellisia

Suhteutettuna mihin? Siihen aikuisen keskimääräiseen energiantarpeeseen per vuorokausi joka on 2000kcal? Jo pelkästään pitsassa minkä lapan napaan on yli tuht kaloria. Siihen aamupalan puurot ja leivät, kaljat, iltapalamätöt ja sipsit tms yms niin mennään jo reippaasti yli 2000kcal/vuorokausi, mutta en liho.

Olin joskus mäkkärissä töissä ja vaikka söin siellä vuorokaudessa 1-3 kertaa 4-6 kertaa viikossa juoden limuja niin minä vain laihduin.

Vierailija
37/39 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Carnivore. www.meatheals.com

Vierailija
38/39 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

suola ja rasva pois

Molemmat on elintärkeitä elimistölle, joten älä tällaista neuvo.

Vierailija
39/39 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

suola ja rasva pois

Molemmat on elintärkeitä elimistölle, joten älä tällaista neuvo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän