Höylämainos: ajaako joku oikeesti vatsansa?
Se mainos, jossa on sektioarpinen ja luomia täynnä oleva nainen. Miksi se toinen sheivaa vatsaansa?
Kommentit (31)
Niin, helppoa se on sanoa, että miksi ajaa vatsaa tai esim käsiä, jos itsellä on ihan normaalit suomalaiset karvat. Itse esim olen niin gorilla, että kesällä on vähän pakko ajaa kädet välillä, jos ihmisten ilmoilla aikoo liikkua. Jos olisi vähemmän tummat ja lyhyet käsikarvat, niin en mä niitä ajaisi. Oikeasti on tosi vaikea karvaisena naisena olla luomuna, just koska ihmiset (toiset naiset) ei tajua, että toisilla nyt vaan on aika miehekäs karvoitus. Itse tykkään, että siinä mainoksessa näytetään mahan sheivausta, koska se kertoo sitä, että joillain tosiaan kasvaa tummia karvoja siinäkin.
Minäkin ajan rinta- ja vatsakarvat. Eilen sheivasin myös kivekset jotta niitä olisi mukavampi nuolla. Persvakoa en uskalla sheivata koska nyttenkin nivusissa kutisee kun ajoin sieltäkin karvat pois. Penikseen yläpuolelta en halua posliinia, olen kuitenkin jo aikuinen ihminen.
Voin rehellisesti myontää, etten ole tiennyt myos naisilla kasvavan vatsassa karvaa. Luulin että se on hormonihäirion (/hirsutismin) merkki, eikä siis kovinkaan yleistä. Kaikkea sitä, kun vanhaksi elää :D.
N40
Huh. Mulla on jo täystyö sheivata jalat. Jos pitäisi sheivata vielä maha, kädet ja naamakin, en tekisi mitään muuta kun istuisin vessassa. Karvat kasvaa niin nopeasti ja ensin pitää tehdä kuorinta ja lopuksi rasvata. Alapään sheivaan tarvittaessa.
Kasvaisikin mahassa eikä naamassa. Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Voin rehellisesti myontää, etten ole tiennyt myos naisilla kasvavan vatsassa karvaa. Luulin että se on hormonihäirion (/hirsutismin) merkki, eikä siis kovinkaan yleistä. Kaikkea sitä, kun vanhaksi elää :D.
N40
Nyt voit kauhistua: Minulla kasvaa tississä karvoja. Tai no, kolme karvaa, oikein pikimustia. Leikkaan saksilla pois kun kasvavat pitkäksi.
Vierailija kirjoitti:
N40
Vatsassa, rinnoissa, leuassa, eikä minulla edes ole mitään hormonihäiriötä.
Vierailija kirjoitti:
Nainen tekee mitä tahansa kun hänet häpäistään. Naiset ovat niin helppoja ja tahdottomia olentoja. Ei mitään itsekunnioitusta eikä kykyä vastustaa itselleen vahingollisia asioita. Sano rumaksi niin hän tuhlaa omaisuuden meikkiin ja kauneusleikkauksiin. Sano tyylittömäksi niin jo juoksee shoppailemaan vaatetta :D
Niin totta. Tässä on yksi tabuaihe joita toisessa ketjussa kyseltiin. Me naiset ollaan niin epävarmoja itsestämme että kenen tahansa räkänokan ilmoille sylkäisty ilkeys saa meidät suurinpiirtein säntäämään itkien kotiin kun pitäisi päinvastoin antaa palaa takaisin samalla mitalla. Tapahtuu myös somessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N40
Nyt voit kauhistua: Minulla kasvaa tississä karvoja. Tai no, kolme karvaa, oikein pikimustia. Leikkaan saksilla pois kun kasvavat pitkäksi.
Mulla kasvaa myös kolme rintakarvaa, mutta en leikkaa niitä pois. Mies välillä juttelee niille ja kysyy miten päivä on mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän kukaan ole sanonut, ettei saisi ajaa. Tietysti saa. Mutta ei tarvitse. Ei pitäisi olla vaatimus tai odotus, että karvoja ei ole tietyissä kohdissa, mutta valitettavan usein saa kuulla negaa, jos pitää luonnolliset karvansa esillä.
Sitten pitää vain kestää nega.
Se juuri on se ongelma. Että normaalista karvoituksestaan tulee jotain negaa, mitä pitää kestää. Näin ei pitäisi olla.
Melkein kaikissa uimapuvuissa on kapea haara. Tämän takia pitää olla kynitty kana. Onneksi löysin hipsteri mallisen alaosan. Sheivaan kesäisin vain jalat polven alapuolelta ja kainalot. Valitettavasti karvat kasvavat ihon sisään ja sääriä kutittaa koko ajan. Kainalohiki on myös voimakkaampi ajettuna kuin karvoilla. Karvojen kanssa ei tarvinnut käyttää dödöä.
Ulkonäkö paineet syntyvät mainoksista...