Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ulosottomies selvittää työssäkäyvän palkanlaskennan tiedot? saako suoraan verottajalta vai soittaako työpaikalle ja kysyy?

Vierailija
21.07.2019 |

Meillä on palkanlaskenta eri kaupungissa ja pelkään että esimies saa tietää, että joudun ulosottoon. En voi asialle mitään, ei ole minun vikani ja hävettää ihan sairaasti. Olen takaajana sukulaiseni lainassa, jota ei pysty maksamaan enkä minäkään saa niin suurta lainaa nyt vaikka miten yritin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttakaa nyt joku, pllis. En saa nukuttua tän takia enää öisin.

Vierailija
2/6 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin tulot löytyvät kansalaisen tulorekisteristä, mutta työnantajalle tulee tieto ulosotosta. Miten se muuten osaisi maksaa palkasta osan ulosotolle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulosottaja selvittää, missä olet töissä ja lähettää työpaikallesi maksukiellon. 

Vierailija
4/6 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulorekisteristä. Ennen sai tiedot verottajalta, nykyään tulorekisteristä.

5/6 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit sopia ulosottomiehen kanssa maksuohjelman ja maksaa se suoraan sinne ulosottoon. Jos pysyt ohjelmasssa eli maksat ajallaan, niin ei ne ota edes yhteyttä työnantajaan. Voit sopia maksuohjelman myös suoraan velkojan kanssa, jos se ei ole ole vielä mennyt ulosottoon. 

Vierailija
6/6 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vouti on saanut tietää, että olet töissä. Laittaa yrityksen palkanlaskuun tiedon, niiden on pakko pidättää määrätty osuus sun palkasta. Tai muuten yritys joutuu itse vastaan siitä.

Kannattais itse kertoo, tulee ilmi kuitenkin.

T palkanlaskija.

Ei ole mitenkään epätavallista, on kuule muitakin samassa tilanteessa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme