Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt keskustellaan Kalevauvasta! Minä aloitan:

Innokas Kalevauva.fi:n kuuntelija
21.07.2019 |

Mikä on sinusta paras Kalevauva.fi-kappale, ja mistä keskustelusta sinun mielestäsi pitäisi tehdä Kalevauva.fi-kappale?

Minusta paras kappale on 'Kuorsaava kissa. Ei tätä kestä'. Saa minut aina hyvälle tuulelle. Minusta 'Mitä pieniä "älyttömyyksiä" olet tehnyt kun olet ollut omissa ajatuksissasi?' ketjusta pitäisi tehdä biisi. Siinä on niin monta hauskaa tarinaa, kuten esim. hän joka kävi ostamassa suklaata kasvonaamio päällä.

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdäänkö kalevauvasta uskonto? Kalevauvastadiolausuus? Aihe vapaa toimisi raamattuna ja kalevauva.fin tuotanto virsikirjana! Kimmo ja Aapo piispoina ja helsinki-vantaalle vaellusretkiä!

Vierailija
62/68 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soiko koskaan kalevauva radiossa? Millä kanavalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä soi kalevauva häissä!

Vierailija
64/68 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tislataan kalevauvasta pontikkaa!

Vierailija
65/68 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teen? Kalevauvallamme on koliikki ja narsissimieheni söi koliikin varalle ostetut suklaavanukkaat? Olen järkyttynyt!

Vierailija
66/68 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä teen? Kalevauvallamme on koliikki ja narsissimieheni söi koliikin varalle ostetut suklaavanukkaat? Olen järkyttynyt!

Me taas ylätimme kalevauvamme poron katselusta! Poron katselusta!

Vierailija
67/68 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouvola! Ikinä en ole siellä käynyt mutta alkoi kiinnostaa videon nähtyäni!! Ei se mikään New York ole mutta näin Suomen tasolla ei valittamista.

Vierailija
68/68 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kouvola! Ikinä en ole siellä käynyt mutta alkoi kiinnostaa videon nähtyäni!! Ei se mikään New York ole mutta näin Suomen tasolla ei valittamista.

Älä viitti sinne lähteä. Tulet kuitenkin sieltä takaisin naama norsunvitulla! Miksi Espoosta ei ole kipaletta? Tai helsinkiläisurpoista? 😃

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän