Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko tällaisiakin kavereita olla??!!

Vierailija
21.07.2019 |

No siis. Mieheni joi pahat kännit (oksenti eikä pysyny pystyssä ilman apua) ja istui vessassa. Nukahti sinne ja kävin tarkistamassa olisiko ollut hereillä. Noh, tämän kaveri kävi pari kertaa herättelemässä ja meni sitten takaisin juomaan pihalle (ollaan siis mökillä). Sitten kun mies heräsi olin kyllä vierellä tarjoamassa vettä ja muutenkin katsomassa että pystyy istua eikä kaadu.

Tämä kaveri kävi kysymässä miten mun mies voi ja vastauksen saatuaan meni taas ulos. Pari oksennuskertaa myöhemmin kaveri tuli taas kysymään ja meni sitten nukkumaan. Eli jäin vastuuseen ihan mukavasti ja sanoi vielä päälle, että jos olisin tiennyt miksi mieheni juo niin olisin tehnyt jotain. Ja syy juomiseen oli minä, koska olin mieheni kanssa kinastellut ennen mökille lähtöä jostain turhasta.

Mieheni oli oksentanut housut eikä varahousuja ole, niin kaveri oli vaan, että no ei voi mitää, boksereissa vaa keskustaan asti ku ei oo muita housuja. Olin hieman hämmentynyt tästä "kylmyydestä", että miksi teet tämän kaverillesi. Meinasin jo kysyä siltä, että mitä jos mieheni tekisi saman jutun sinulle, mutta ei riittänyt pokka.

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Housut pesuun pöljä. Kyllä ne auringossa parissa tunnissa kuivuu.

Kotona teillä onkin sitten vähän asioita "selvitettävänä".

Ystävällisesti,

Sinccis

Niin. Ja aikuinen mies ei kyllä ole vastuussa toisen miehen juomisesta.

Yep. Erikoinen avautuminen Ap:ltä.

Vierailija
42/65 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olithan sinä miehesi vahtina. Miehesi ei kuitenkaan ollut hengenvaarassa, joten ei kaveria voi syyttää heitteillejätöstäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon pässein ap lienee tässä...

Vierailija
44/65 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ot seurustelin 17-vuotiaana 22-vuotiaan "miehen" kanssa. Kerran yövyimme kaveriporukalla jonkun kaverin kaverin luona. Idiootti exäni oksensi tiskialtaaseen ja sammui. Minä hädissäni käsin siivosin sen. Aamulla hävetti koska kyllähån se haisi. V*tuttaa vieläkin vaikka tapauksesta jo 10 vuotta. Exä oli mieslapsi idiootti. Ei uskaltanut nukkua yksin pikkuveljeni huoneessa, koska siellä surisi pakastin. 😂

Vierailija
45/65 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ot seurustelin 17-vuotiaana 22-vuotiaan "miehen" kanssa. Kerran yövyimme kaveriporukalla jonkun kaverin kaverin luona. Idiootti exäni oksensi tiskialtaaseen ja sammui. Minä hädissäni käsin siivosin sen. Aamulla hävetti koska kyllähån se haisi. V*tuttaa vieläkin vaikka tapauksesta jo 10 vuotta. Exä oli mieslapsi idiootti. Ei uskaltanut nukkua yksin pikkuveljeni huoneessa, koska siellä surisi pakastin. 😂

:DDD

Vierailija
46/65 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei uskaltanut nukkua?:D

Ap: mitä kaverin olisi pitänyt tehdä mielestäsi?

Vierailija
47/65 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensisijaisesti juopuneesta kumppanista pitää huolen kumppani, ei joku kaveri. Vaimo kattoo miehensä perään ja toistepäin.

Vierailija
48/65 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaan Ap:n puolesta. Tietysti pakastimen piuha irti seinästä. (Ja housut pesuun).

Vierailija
49/65 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap ei nuollut miehensä housuja puhtaaksi? Miksi pitää täällä rutista? P*ska provo... 😂🤣🤣🤣

Vierailija
50/65 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Housut pesuun pöljä. Kyllä ne auringossa parissa tunnissa kuivuu.

Kotona teillä onkin sitten vähän asioita "selvitettävänä".

Ystävällisesti,

Sinccis

Niin. Ja aikuinen mies ei kyllä ole vastuussa toisen miehen juomisesta.

Ai että apn pitäs pestä miehensä housut??!! Kyllä se on miehen itsensä homma.

Vierailija
51/65 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutes jos kaveri sammuu muistakaa laittaa tämä aina kylkiasentoon, Muuten voi tuhehtua omaan oksennukseen.

Vierailija
52/65 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minut jätettiin tajuttomana vessaan viinan ja gammaöverien jälkeen. Sieltä ihme kyllä elossa herättiin.

Vierailija
53/65 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehet ole sellainen hysteerikkoja, kuin naiset jos kaveri vetelee kännejä ja oksentelee. No eipä siinä, kaveri tukehtui oksennukseen, kun oli vetänyt viinaa ja huumeita. 

Vierailija
54/65 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaan Ap:n puolesta. Tietysti pakastimen piuha irti seinästä. (Ja housut pesuun).

En ole ap, siis se kenen exä pelkäs pakastinta.

Vierailija
55/65 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta puoliso on ensisijaisesti se joka huolehtii kumppanistaan, ei kaverit. Kaverit jeesaa sitten jos puoliso ei ole paikalla.

Vierailija
56/65 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yrittäkää ymmärtää. Ap on just koulussa oppinut tästä lain mukaisesta auttamisvelvollisuudesta niin pikku reppana yrittää nyt päteä.

Vierailija
57/65 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kysymys on ennemminkin siitä, miten tuollaisia puolisoita voi olla, ja miksi sellaisia katsellaan? Tuommoinen ördääminen on ihan idioottimaista.

Vierailija
58/65 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa että ap: syytä miehen juominen tälläkin kertaa ... no niinhän se tapaa olla, että naisen vuoksi mies aina juo. On niin kamala vaimo että ei sitä selvin päin kestä, tai sitten juo kun ei ole vaimoa ollenkaan.

Eikö tuon logiikan mukaan olisi ollut sinun velvollisuutesi huolehtia hänestä, kun kerta olit aiheuttanut sen ankaran kännin? Eri asia, jos olisi juonut siksi, että sinä olisit jo jättänyt hänet.

Vierailija
59/65 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis se kaverihan kävi pari kertaa kyselemässä miehen vointia. Jos ap olisi vastannut, että tarvii apua jossain ( vaikka siihen kylkiasentoon kääntämisessä), niin eiköhän tuo kaveri olisi auttanut. Ei yksi aikuinen humalainen kahta pään silittäjää tarvitse. Ja herättyään se känniläinen siivoaa ihan itse sotkunsa.

Vierailija
60/65 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus mun duunikaveri sanoi olevansa alkoholisti. Kertoi vetävänsä aina tajun kankaalle.

Näin sen kerran Helsingissä. Oli sammunut kadulle ja sen kaverit vaan ympärillä jubaili niitä näitä. Ne oli vissiin tottunut tähän juttuun. Aattelin, että jos sen kaverit ja se itse suhtautuu asiaan noin, että jättävät vaan kadulle makamaan, niin mikäs minä sitten olen asiaan puuttumaan .. 

Toisaalta eipä ne ollut sitä hylännytkään. Kaljoittelivat ja odottelivat, että sälli siitä herää ..

;)

Sinccis

Mutta ei valehdellut olevansa totaalijuoppo ..

Mitä tarkoittaa jubailla?

Jutella?

Juhlia?

Tanssia?

Tehdä omia juttujaan?

Jotain muuta?

Juoda?

Juoda viinaa kaksin käsin?

Olisit löytänyt googlen ekasta hausta.

https://urbaanisanakirja.com/word/jubailla/

Sinccis

Eli jouduit itsekin googlaamaan?