Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko tällaisiakin kavereita olla??!!

Vierailija
21.07.2019 |

No siis. Mieheni joi pahat kännit (oksenti eikä pysyny pystyssä ilman apua) ja istui vessassa. Nukahti sinne ja kävin tarkistamassa olisiko ollut hereillä. Noh, tämän kaveri kävi pari kertaa herättelemässä ja meni sitten takaisin juomaan pihalle (ollaan siis mökillä). Sitten kun mies heräsi olin kyllä vierellä tarjoamassa vettä ja muutenkin katsomassa että pystyy istua eikä kaadu.

Tämä kaveri kävi kysymässä miten mun mies voi ja vastauksen saatuaan meni taas ulos. Pari oksennuskertaa myöhemmin kaveri tuli taas kysymään ja meni sitten nukkumaan. Eli jäin vastuuseen ihan mukavasti ja sanoi vielä päälle, että jos olisin tiennyt miksi mieheni juo niin olisin tehnyt jotain. Ja syy juomiseen oli minä, koska olin mieheni kanssa kinastellut ennen mökille lähtöä jostain turhasta.

Mieheni oli oksentanut housut eikä varahousuja ole, niin kaveri oli vaan, että no ei voi mitää, boksereissa vaa keskustaan asti ku ei oo muita housuja. Olin hieman hämmentynyt tästä "kylmyydestä", että miksi teet tämän kaverillesi. Meinasin jo kysyä siltä, että mitä jos mieheni tekisi saman jutun sinulle, mutta ei riittänyt pokka.

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisko sen pitänyt pestä sun miehesi housut? Voi jumalauta.

Eli menisit itsekin pelkillä boksereilla, jos ei sattuis olemaan varahousuja. Ei kai siinä :'D

Kyllä. En todellakaan olettaisi, että kaveri pesee mun housut.

Vierailija
22/65 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei itsensä sammumiskuntoon juonut aikuinen mies tarvitse hoivaajaa, ei kaveristaan eikä puolisostaan. Sen verran voi välillä vilkaista että ei tukehdu oksennukseensa, mutta muuten saa selvitellä päänsä omin voimin. Ja pestä itse housunsa kun herää.

Kyllä kunnon nainen miehensä housut pesee.

Sinccis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehtaisiko joku itsensä sammuksiin juonut odottaa, että aamulla on puhtaat vaatteet silitettyinä odottamassa sängyn vieressä? 

En tarkoittanut ihan noin. Minulle olisi riittänyt, että olisi antanut hieman vettä ja laittanut kylkiasentoon. Opetettu, että pitää auttaa hädässäolevaa, muuten saa laiminlyönnistä sakkoja tai vankeusrangaistuksen enint. 6 kuukaudeksi.

ap

Ja sinä teit...

Vierailija
24/65 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehtaisiko joku itsensä sammuksiin juonut odottaa, että aamulla on puhtaat vaatteet silitettyinä odottamassa sängyn vieressä? 

En tarkoittanut ihan noin. Minulle olisi riittänyt, että olisi antanut hieman vettä ja laittanut kylkiasentoon. Opetettu, että pitää auttaa hädässäolevaa, muuten saa laiminlyönnistä sakkoja tai vankeusrangaistuksen enint. 6 kuukaudeksi.

ap

Etkö saanut kylkiasentoon yksin?

Jos ihminen on siinä kunnossa, että täytyy kylkiasentoon laittaa, niin ei kai tajuttomalle kannata vettä tarjota? Sehän voi aiheuttaa tukehtumisen omaan oksennukseen.

Jos oli tajuton, niin miksi et  soittanut /ette soittaneet ambulanssi paikalle? Tajuttomathan pitää viedä ensiapuun.

Jos taas mies ei ollut tajuton, niin miksi olisi tarvittu kaksi valvojaa? Sinähän olit jo paikalla vahtimassa. Kai kaveri olisi tullut tarvittaessa, jos apua olisi tarvittu vahtimista enemmän.

Olisiko kaverin pitänyt hakea jostain miehellesi housut, vai mitä hänen olisi mielestäsi pitänyt tehdä housuttomuudelle?

Minulle tämä aloitus herättää jälleen kysymyksiä, kuten moni känneistä kertova aloitus:

Miksi kukaan juo noin paljon?

Mitä hauskaa siinä on?

Eikö siinä mene päivät, yöt ja seuraavatkin päivät ihan hukkaan?

Miksi seurustella, olla kihloissa tai naimisissa känniin juopottelevien kanssa? 

Mikä sellaisesta suhteesta saa?

Minä ihan oikeasti haluan ymmärtää, kun en ymmärrä, että miksi viettää aikaa juopotellen. Jopa av-palstailu tuntuu tuhatkertaisesti järkevämmältä touhulta ( ja tässäkään ei kovin paljon järkeä ole.)

Vierailija
25/65 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä boxerit juuri eroa vaikka shortseista. Jos nyt parkkikselta kävelee kotio boxereissa, niin mitä sitten? Nyt ei pysty taas käsittään, miten pystyt laittaan miehes känniurpoilun sen kaverin piikkiin? Ottakoon itse vastuun omasta holtittomuudestaan, eikä ruveta muita syytteleen.

Vierailija
26/65 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi sen miehen kaverin olisi pitänyt huolehtia miehestä kun sinähän jo huolehdit?

Vierailija
27/65 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus mun duunikaveri sanoi olevansa alkoholisti. Kertoi vetävänsä aina tajun kankaalle.

Näin sen kerran Helsingissä. Oli sammunut kadulle ja sen kaverit vaan ympärillä jubaili niitä näitä. Ne oli vissiin tottunut tähän juttuun. Aattelin, että jos sen kaverit ja se itse suhtautuu asiaan noin, että jättävät vaan kadulle makamaan, niin mikäs minä sitten olen asiaan puuttumaan .. 

Toisaalta eipä ne ollut sitä hylännytkään. Kaljoittelivat ja odottelivat, että sälli siitä herää ..

;)

Sinccis

Mutta ei valehdellut olevansa totaalijuoppo ..

Mitä tarkoittaa jubailla?

Jutella?

Juhlia?

Tanssia?

Tehdä omia juttujaan?

Jotain muuta?

Juoda?

Juoda viinaa kaksin käsin?

Vierailija
28/65 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä olet tuollaisen känniääliön kanssa joka juo itsensä sammumispisteeseen. Et kyllä itsekään ole ihan penaalin terävin kynä .

Vierailija
29/65 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäselväksi jäi nyt, mitä sen kaverin olisi pitänyt tehdä? Vastaavassa tilanteessa kyllä jättäisin kaverini puolisonsa hoitoon. En minä sen kaverin puoliso ole, vaan kaveri. Puoliso on puoliso ja myös vastuussa niin myötä kuin vastamäessä, eikö?

Vierailija
30/65 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä olet tuollaisen känniääliön kanssa joka juo itsensä sammumispisteeseen. Et kyllä itsekään ole ihan penaalin terävin kynä .

Siinä olet oikeassa, että juttu oli tylsä.

Vierailija
31/65 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäselväksi jäi nyt, mitä sen kaverin olisi pitänyt tehdä? Vastaavassa tilanteessa kyllä jättäisin kaverini puolisonsa hoitoon. En minä sen kaverin puoliso ole, vaan kaveri. Puoliso on puoliso ja myös vastuussa niin myötä kuin vastamäessä, eikö?

Mun mielestä kännikaveri on enemmän vastuussa, koska on itse rohkaissut toista juomaan.

Vierailija
32/65 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus mun duunikaveri sanoi olevansa alkoholisti. Kertoi vetävänsä aina tajun kankaalle.

Näin sen kerran Helsingissä. Oli sammunut kadulle ja sen kaverit vaan ympärillä jubaili niitä näitä. Ne oli vissiin tottunut tähän juttuun. Aattelin, että jos sen kaverit ja se itse suhtautuu asiaan noin, että jättävät vaan kadulle makamaan, niin mikäs minä sitten olen asiaan puuttumaan .. 

Toisaalta eipä ne ollut sitä hylännytkään. Kaljoittelivat ja odottelivat, että sälli siitä herää ..

;)

Sinccis

Jutella?

Juhlia?

Tanssia?

Tehdä omia juttujaan?

Jotain muuta?

Juoda?

Olisit löytänyt googlen ekasta hausta.

https://urbaanisanakirja.com/word/jubailla/

Sinccis

Vierailija
33/65 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona sitten pidetään sulkeiset ja naiselle opetetaan housujen pesua!

Asentoo! Rätti käteen ota!

Sinccis

Vierailija
34/65 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä kännikaveri on enemmän vastuussa, koska on itse rohkaissut toista juomaan.

Onko rohkaissut, vai joiko mies kuitenkin itse yli rajojensa? Miksei puoliso toppuutellut juomista vaikka tuntee miehen parhaiten?

Vierailija
35/65 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aikuinen känninen saa pitää itse huolen itsestään.

Vierailija
36/65 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä ymmärtänyt tän stoorin pointtia. Mutta tarina kuulosti siltä etten jaksais tuollaisissa ympyröissä elämääni pilata.

Vierailija
37/65 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

;)

Sinccis

Jutella?

Juhlia?

Tanssia?

Tehdä omia juttujaan?

Jotain muuta?

Juoda?

Olisit löytänyt googlen ekasta hausta.

https://urbaanisanakirja.com/word/jubailla/

Sinccis

Niin varmaan olisin. Kivempi kuitenkin kysyä, kun silloin tuntuu , että täällä keskustellaan.

Lisäksi murteen käyttäjille selviää, että kaikki eivät ymmärrä heidän käyttämiään sanoja.

Vierailija
38/65 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai jokainen on ihan itse vastuussa omasta juomisestaan?

Jos tietää, että kolmen kaljan jälkeen juo päättömästi, niin sitten jättää kahteen kaljaan.

Jos kaverit/ystävät/tuttavat/sukulaiset painostavat juomaan, niin miksi olla sellaisten seurassa?

Vierailija
39/65 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan sä huolehdit siitä omasta ukostas, miks sen kaverin ois pitäny vielä vieressä patsastella?

Ihan ukon oma moka että ryyppäs noin paljon.

Vierailija
40/65 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mitä se kaveri nyt teki väärin, ja miten hänen sitten olisi mielestäsi pitänyt toimia? Ukkos siinä urpoili, eikä se kaveri sitä varmaan väkisin juottanu tai sen housuihin laatannu?

Vaikkapa antaa vettä ja laittaa kylkiasentoon. Kansalaisvelvollisuus auttaa hädässä olevaa katsos.

Ja miksi ap ei laittanut kylkiasentoon?