Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, haittaako jos nainen tienaa enemmän?

Vierailija
20.07.2019 |

Jos haittaa niin miksi?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Ei tulisi kauppoja. 

Se nyt on minun mielipiteeni ja katsontakantani. Minkäs sille mahtaa, ei ole ketään pakko ottaa naisekseen jos ei halua. 

Vierailija
2/33 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta naisen rahat. Kunhan oman osuutensa hoitaa niin sillä hyvä. Muut asiat merkitsee paljon enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa. Naisen tulotasolla ei ole mulle mitään merkitystä. Saako käydä töissä tai olla työtön. Kunhan ei ole niin ahne ja tunteeton materialisti, että vaatii multa työssäkäyntiä ja tienaamista. Maksulliset naiset ei kiinnosta mua.

Vierailija
4/33 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta naisen rahat. Kunhan oman osuutensa hoitaa niin sillä hyvä. Muut asiat merkitsee paljon enemmän.

Juu-u, lol taas näitä juttuja.

Raha ei miehessä kiinnosta ja muut asiat merkitsee paljon enemmän, mutta silti vaatimusten ehdottomassa ytimessä on se, että vähintään pitää puolittaa mun elinkustannukset : D

Vierailija
5/33 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu-u, lol taas näitä juttuja.

Raha ei miehessä kiinnosta ja muut asiat merkitsee paljon enemmän, mutta silti vaatimusten ehdottomassa ytimessä on se, että vähintään pitää puolittaa mun elinkustannukset : D

Korjataan: naisessa.

Joka tapauksessa viestin tekopyhyys ja ristiriitaisuus ei muutu miksikään.

Vierailija
6/33 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa, jos nyt suunnilleen ollaan jossain keskiluokkaisessa raamissa. Sitten jos naisen palkka on tyyliin 10 kertainen omaani nähden niin jossain kohtaa tullee ongelmia, koska en voi olla mukana kaikissa hänen kalliimmissa hankinnoissaan ja menoissaan.

En kuitenkaan suostuisi ottamaan häneltä yli 50% osuutta talouden kuluista, matkojen maksuista, lasten harrastusmaksuista, asumiskuluista jne. Ja tästä yhtälöstä varmaan saataisiin kitkaa suhteeseen.

Vierailija
7/33 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestäni ei tunnu haittaavan ja hänellä ei ole mitään ongelmia asua kokonaan kustannuksellani.

Mistä noita miehiä löytää, joille on kunnia-asia maksaa kuluista puolet? Kuulostavat tosi miehekkäiltä.

Vierailija
8/33 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, jos ostaa mulle kalliita lahjoja.

Vierailija
9/33 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa ollenkaan, kunhan ei vaadi minua osallistumaan materialistien statusleikkeihin.

M

Vierailija
10/33 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se haittaa. - Enemmän kuin se miten paljon tai vähän nainen tienaa ratkaisee se millainen asenne hänellä on rahaan ja rahankäyttöön yleisemmin. Toisin sanoen sopivatko arvomme muutoin yhteen.

Vierailija
11/33 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa mutta sua ja yleensäkkin naisia haittaa. Ei kelpaa hitsari äcädemikselle.

Vierailija
12/33 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että enemmän se naisia haittaa jos mies tienaa heitä vähemmän.

Siitäkin huolimatta että vakuuteltaisiin ettei näin ole.

M

Vierailija
13/33 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan haittaisi, sehän olisi aivan helvetin upeaa.

Kertaakaan en ole sellaisessa seurustelutilanteessa kuitenkaan ollut, parinmuodostus kun tapahtuu ihan toisia asioita painottaen.

mies, 44

Vierailija
14/33 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M

Luulempa, että olet enemmän oikeasssa kuin on sovelasita sanoa ääneen. - Mutta jos ja kun katsoo vaikka  menestyneiden naisten kumppaneita niin aika moenlla on vähintään sama koulutustaso kuin naisella ja luultavasti kohtuu hyvä palkka. - Harvassa ovat sellaiset miehet jotka olsivat vain "kodin hengettäriä" joidn koulutus olisi huoamttavsti alhaisempi kuin naisella.... Toki tällaisaiki pareja varmasti on mutta harvassa. lieneekö niin, että kun tarpeeksi menestynyt nainen niin ei enää tarvitse miestä parisuhdekumppaniksi vaan valitsee mieluummin tietoisesti sinkkuden; jota kestää aikansa. - Osa viihtyykin sinkkuna erinomaisesti osa aloittaa jatkuvan vaiketrruksen siitä, miten tai kuinka miehet eivät kestä heidän menestymistään, eikä he siksi kykene löytämään itselleen oikeaa kumppania

Vierailija
15/33 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

Luulempa, että olet enemmän oikeasssa kuin on sovelasita sanoa ääneen. - Mutta jos ja kun katsoo vaikka  menestyneiden naisten kumppaneita niin aika moenlla on vähintään sama koulutustaso kuin naisella ja luultavasti kohtuu hyvä palkka. - Harvassa ovat sellaiset miehet jotka olsivat vain "kodin hengettäriä" joidn koulutus olisi huoamttavsti alhaisempi kuin naisella.... Toki tällaisaiki pareja varmasti on mutta harvassa. lieneekö niin, että kun tarpeeksi menestynyt nainen niin ei enää tarvitse miestä parisuhdekumppaniksi vaan valitsee mieluummin tietoisesti sinkkuden; jota kestää aikansa. - Osa viihtyykin sinkkuna erinomaisesti osa aloittaa jatkuvan vaiketrruksen siitä, miten tai kuinka miehet eivät kestä heidän menestymistään, eikä he siksi kykene löytämään itselleen oikeaa kumppania

Ja kukaan noista ei myönnä, että raha ratkaisee ja ei kelpaa, koska tulot eivät ole riittävän suuret.

Vierailija
16/33 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

MIten on huolisiko AVn korkeasti koulutetut hyvin tienaavat naiset sellaisen miehen jolla on myös korkeaa koulutusta, oli kohtalaisen hyväpalkkainen ura mutta joka tietoisesti downshiftasi täysin toiselle alalle ja tienaa nykyisin suunnilleen siivoojan palkkatasoa?

M

Vierailija
17/33 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miestäni ei tunnu haittaavan ja hänellä ei ole mitään ongelmia asua kokonaan kustannuksellani.

Mistä noita miehiä löytää, joille on kunnia-asia maksaa kuluista puolet? Kuulostavat tosi miehekkäiltä.

Amerikan ihmemaassa tutkittiin ja todettiin, että vaimon tienatessa miestään enemmän avioeron todennäköisyys kasvaa 80%. Tulos on helppoa uskoa, kun sinunkin vastaustasi lukee.

Vierailija
18/33 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan haittaisi, sehän olisi aivan helvetin upeaa.

Kertaakaan en ole sellaisessa seurustelutilanteessa kuitenkaan ollut, parinmuodostus kun tapahtuu ihan toisia asioita painottaen.

mies, 44

Vierailija
19/33 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä haittaisi? Minä tykkään rahasta ja kun itsekin tienaan jo keskimääräistä paremmin niin yhdessä olisimme suorastaan rikkaita.

Vierailija
20/33 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa

mies51v