Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

So sad.

Vierailija
2/47 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista, mutta etsittiinkö lasta siis useampikin tunti muualta kuin vedestä? Miten ei tullut mieleen ensimmäisenä :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetää sanattomaksi, kun ajattelee että sekään tyttö ei enää kirmaa hymyissä suin kesähelteellä.

Vierailija
4/47 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vahdin aina silmä kovana mutta onhan se, kun kouluun menee, niin sitten aika lailla omalla vastuullaan. Eli 8- vuotias päättää lain mukaan itse uimisistaan.

Vierailija
5/47 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse vahdin aina silmä kovana mutta onhan se, kun kouluun menee, niin sitten aika lailla omalla vastuullaan. Eli 8- vuotias päättää lain mukaan itse uimisistaan.

Ei todellakaan päätä itse.

Vierailija
6/47 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuoleman aika. Se on kaikilla meillä joskus edessä.

Vierailija
7/47 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä nyt taas, 0/5

Vierailija
8/47 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät osanneet etsiä heti vedestä??

Vierailija
9/47 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin näiden kouluikäisten hukkuminen yllättää. Pienemmät lapset ymmärtää, jos ei ole uimataitoa ja se vesi vaan kiinnostaa.

Mutta monella kouluikäiselllä on jo uimataito ja koululainen ymmärtää sääntöjä ja mitä hukkuminen tarkoittaa. Iskeytyykö siinä pää ja menee taju vai miten nuo oikein tapahtuu..

Vierailija
10/47 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät osanneet etsiä heti vedestä??

Tuo Puulavesihän on niin pieni että kuka tahansa sukeltaa sen läpi 5 minuutissa, niinkö luulet?

Vierailija
11/47 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin näiden kouluikäisten hukkuminen yllättää. Pienemmät lapset ymmärtää, jos ei ole uimataitoa ja se vesi vaan kiinnostaa.

Mutta monella kouluikäiselllä on jo uimataito ja koululainen ymmärtää sääntöjä ja mitä hukkuminen tarkoittaa. Iskeytyykö siinä pää ja menee taju vai miten nuo oikein tapahtuu..

Kouluissa ei varmaan opeteta enää lapsia uimaan kuten ennen?

Vierailija
12/47 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsia hukkuu nykyään paljon vähemmän kuin ennen.

Vierailija
13/47 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhempien vastuullahan se on, mutta omalla 8 vuotiaalla oli juuri keväällä koulussa viikon uintiopetusta joka päivä.

Vierailija
14/47 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä opetetaan, mutta ei 8- vuotias ole vielä kauaa koulua käynyt! Ihme syyllisten etsintää taas. Eiköhän syyllisiä ole ihan tasan he, jotka jättivät lapsen vahtimatta (vanhemmat?)

Vierailija
15/47 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluissa mennään uimahalleille. Monet vie 6 v lapsen uimakouluun. Eikö osannut uida? Eikö kukaan aikuinen ollut mukana. ?

Vierailija
16/47 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kouluissa mennään uimahalleille. Monet vie 6 v lapsen uimakouluun. Eikö osannut uida? Eikö kukaan aikuinen ollut mukana. ?

Uimahalli ei ole yhtä kuin oikea vesi. Oikean järven kokemus eroaa siitä hyvin paljon. Vaikka olisi uimahallissa opetettu, niin oikea vesi iskee yllättäen.

Minun nuoruudessa pienenä meitä opetettiin järvessä. Eipä kyseisellä pienellä kunnalla ollut edes uimahallia.

Vierailija
17/47 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uimahalli ei ole yhtä kuin oikea vesi. Oikean järven kokemus eroaa siitä hyvin paljon. Vaikka olisi uimahallissa opetettu, niin oikea vesi iskee yllättäen.

Minun nuoruudessa pienenä meitä opetettiin järvessä. Eipä kyseisellä pienellä kunnalla ollut edes uimahallia.

Kangasniemellä lähin uimahalli taitaa olla yli tunnin ajomatkan päässä, joten koululaiset pääsevät uimahalliin varman kerran vuodessa jos sitäkään..?

Vierailija
18/47 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat sai opetuksen!

Vierailija
19/47 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järvessä voi esim. Tulla aaltoja, vettä voi mennä vahingossa paljon suuhun, vedessä alkaa naurattaa ja painuu veden alle.... Näitä on paljon.

Olen itse erittäin uimataitoinen aikuinen nainen, mutta kokemusta kaikista edellämainituista löytyy ja kyllä pystyy kuvittelemaan, että noissa tilanteissa helposti hukkuu jos huonosti käy ja menee paniikkiin tai ei osaa kunnolla uida tai sukeltaa.

Vierailija
20/47 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan järkyttävää. Mä kun olen ollut siskolla lapsenvahtina, en ole suostunut lähtemään lasten kanssa uimarannalle juuri sen takia, että pelkään, etten osaa vahtia tarpeeksi tarkkaavaisena ja molemmat lapset niin ehtiväisiä ja vähän "villejä", että ihan kotipihalla vaan pysytään, oli helle mikä tahansa. Paljon läyvät kyllä vanhempiensa kanssa uimassa, mua hirvittää koko ajatus. Varmaan olen vähän hermoheikko, kun itsellä ei ole lapsia.