Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

PLUS SIZE VS RAJU YLIPAINO, mielipiteitä!

Vierailija
20.07.2019 |

Nyt on todella paljon ristiriitaisia mielipiteitä tästä. On noussut ilmiöt "Bodypositivity" ja "Fat acceptance" yms.
Jotkut ovat todella kurvikkaita ja jotkut omenan muotoisia. Eli siitäkin kiistellään millainen on olla oikealla tavalla plus size.
Missä menee teidän mielestä raja vai onko sitä? Normaalipaino on minusta todella laaja käsite, ja rasvaa voi olla masussa ja reisissä yms olematta mikään plus size. Plus size kattaa mielestäni ja pyöreyttä ja on sellainen chubby. Omaa silmää viehättää plus kokoiset, laittautuneet naiset. Normaalipainosta ylös siis.
Miten te määrittelette tämän?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/22 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelu numero miljoona tästä aiheesta.

Vierailija
4/22 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Zizzi naiset liian läskejä

Vierailija
5/22 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskustelu numero miljoona tästä aiheesta.

Aijaa, no sitten tää on numero miljoona:) Itse en ole nähnyt. Ap

Vierailija
6/22 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin noita zizzi naisia ja just tollasista tykkään! Tai ehkä vähän isommista kyllä. Noi on normaalipainoisia useammat. Ap

Vierailija
7/22 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos saa kysyä niin mikä tässä hermostutti ihmisiä? Jos ei ole rajaa niin se on ok... Negatiivisempaa on mielestäni hyssytellä asiasta ihan kun runsaammat ihmiset olisi jotenkin erillinen ihmiskunta jota pitää kohdella silkkihansikkain. Varsinkin kun naiset itsessään on kauniita.

Vierailija
8/22 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkä aihe

Vierailija
9/22 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma, että nykypäivänä pidetään kurvikkaiden naisten ihailua sairaana, pervona tai läskifetissinä, mutta on täysin ok ihannoida teinipojan vartaloa naisella. (Eli _ALIPAINOA_, mikä ei ole yhtään sen terveellisempää kuin ylipaino.)

Vierailija
10/22 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurvit on nam

Vierailija
11/22 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ihmiset ansaitsevat ihmisarvon ja tulla kunnioitetuksi ihmisinä painosta huolimatta.

Vierailija
12/22 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zizzi naisten lantio norsumainen

Vierailija
13/22 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari juttua tässä. 

Kukaan ei ole luonnostaan lihava. Se ei ole ihmiselle ominainen olomuoto, joten sellaiseksi tuleminen vaatii työtä. Normaali ateriointi ei riitä. 

Siksi minua ihmetyttää, että lihavuus pitäisi hyväksyä. 

Vierailija
14/22 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ihmiset ansaitsevat ihmisarvon ja tulla kunnioitetuksi ihmisinä painosta huolimatta.

Kyllä. Mutta kaikki eivät ansaitse päästä Sports Illustratedin kanteen tai muotinäytökseen malliksi. 

Vierailija
15/22 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Mutta kaikki eivät ansaitse päästä Sports Illustratedin kanteen tai muotinäytökseen malliksi. 

Miksi ei? Pehmeät naiset on kauniita. Minun silmiäni miellyttää pehmeys ja pyöreys. Haluaisin nähdä heitä enemmän kansissa yms

Ap

Vierailija
16/22 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei? Pehmeät naiset on kauniita. Minun silmiäni miellyttää pehmeys ja pyöreys. Haluaisin nähdä heitä enemmän kansissa yms

Ap

No entäpä pehmeät ja pyöreät miehet?

Vierailija
17/22 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No entäpä pehmeät ja pyöreät miehet?

Tottakai. Onhan iso osa miehistä ylipainoisiakin. Näkisi miltä Vaatteet näyttää oikeasti päällä. Sitä paitsi huoliteltu olemus ja karisma on se mikä tekee seksikkään. Itse olen aina pitänyt kaikenmallisista miehistä.

Vierailija
18/22 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari juttua tässä. 

Kukaan ei ole luonnostaan lihava. Se ei ole ihmiselle ominainen olomuoto, joten sellaiseksi tuleminen vaatii työtä. Normaali ateriointi ei riitä. 

Siksi minua ihmetyttää, että lihavuus pitäisi hyväksyä. 

Ihminen ei voi valita minkälaisen mikrobiomin hän saa syntyessään. Mikrobiomi vaikuttaa todella paljon muun muassa painoon ja mielialaan.

Vierailija
19/22 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä menee mielestäni yli, etenkin jos joku 150-kiloinen hehkuttaa hienoa elämäänsä ja muut hurraa kuorossa. Aivan varmasti terveys pettää jossain vaiheessa, mutta eipäs siitä sitten enää puhutakaan julkisesti.

Vierailija
20/22 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän kehopositiivisuudesta. Se on mielestäni jokaisen oma asia missä kropassa tuntee itsensä onnelliseksi. Hyviä esimerkkejä miss plus size missä naiset ovat runsaampia mutta elävät aktiivista elämää ja kuntoilevat, mutta nauttivat elämästä. ap